Optakt FCM Vs. muggen

Om FC Midtjylland og Black Wolves
Christian

Re: Optakt FCM Vs. muggen

Indlæg af Christian »

Der var en gang hvor jeg kunne hidse mig op over at skulle møde Viborg - ikke mere desværre.
Vi er jo ikke direkte konkurrenter mere, og kommer til at have to vidt forskellige målsætninger for sæsonen.

Jeg synes det derby-halløj er forsøgt pustet kunstigt op.

Nu vil jeg langt hellere vinde over Aab og Fck. Særligt er sejrene over Aab ren fryd :twisted:

Men lige på lørdag er en sejr særlig vigtig, fordi vi har 3 nederlag i bagagen som skal vaskes helt væk.

TrueWolfMidt
Geografisk sted: 7400 Snejbjerg.

Indlæg af TrueWolfMidt »

Christian skrev:Men lige på lørdag er en sejr særlig vigtig, fordi vi har 3 nederlag i bagagen som skal vaskes helt væk.
Ja og det ved Vff desværre også, så derfor er den faktisk endnu vigtigere at vinde og især som vores trup ser ud lige pt. Håber dog på nogle klarmeldinger inden kick off.

RL/UBM

Indlæg af RL/UBM »

Christian skrev:Der var en gang hvor jeg kunne hidse mig op over at skulle møde Viborg - ikke mere desværre.
Vi er jo ikke direkte konkurrenter mere, og kommer til at have to vidt forskellige målsætninger for sæsonen.

Jeg synes det derby-halløj er forsøgt pustet kunstigt op.

Nu vil jeg langt hellere vinde over Aab og Fck. Særligt er sejrene over Aab ren fryd :twisted:

Men lige på lørdag er en sejr særlig vigtig, fordi vi har 3 nederlag i bagagen som skal vaskes helt væk.
Nu er et derby meget mere end resultatet! Den aktive fanscene har i hvert fald ingen problemer med at sætte sig op til disse kampe. Tror du selv brøndby og fck stoppede med derby, da brøndby var i krise? Nej vel!

Der er meget mere end 3 point på spil i disse kampe og den skal have max gas i morgen :-)
Vi kommer kun for roulade!

mousebreaker

Indlæg af mousebreaker »

Jeg har aldrig og kommer aldrig til at hade Viborg. Hvordan kan man hade et hold der bare er ligegyldigt. Men fred være med det - hvis der er fan fraktioner der synes det er sjovt at have et påstået "derby" opgør - så er det da meget fint. Det giver da lidt mere stemning og interesse til en kamp som ellers bare er en de kedelige i superligaen.

Vi har ved sidste opgør haft en diskussion herinde på graven, om hvorfor det egentlig er et hadeopgør. Tror facit var at det var noget Viborgs fans havde pustet op med diverse aktioner som så åbenbart har tændt en lunte i det midtjyske. De keder sig sgu nok i Viborg - forståeligt nok. De har vel kun haft noget hun håndbold at læne sig op ad og de er vist gevaldigt på retræten
"There is a disconnect in what we know and what we do!
Being able to adapt our behavior to challenges, is as good a definition of intelligence as any I know"
- Neil Degrasse Tyson on climate changes -

THenry

Indlæg af THenry »

Dejlig med en lang række spillere tilbage fra skader i vores 20-mands trup: http://fcm.dk/nyheder/truppen-mod-viborg-ff-2

Brugeravatar
Ravnen

Indlæg af Ravnen »

Gevaldig opmuntring at se truppen!! :-)

mousebreaker

Indlæg af mousebreaker »

Ravnen skrev:Gevaldig opmuntring at se truppen!! :-)
+1

Det var da en positiv overraskelse. Så må man bare håbe at de er blevet deres skader helt kvit.
"There is a disconnect in what we know and what we do!
Being able to adapt our behavior to challenges, is as good a definition of intelligence as any I know"
- Neil Degrasse Tyson on climate changes -

Brugeravatar
Kent

Indlæg af Kent »

Ravnen skrev:Gevaldig opmuntring at se truppen!! :-)
Jeg venter med at blive opmuntret til jeg ser start-11.

Niklaes

Indlæg af Niklaes »

Er der en som vil have min billet til i aften? Jeg sender den på mail og det er gratis :) Det er til CC, så sørg bare for at råbe af helvede til :)

Niklaes

Indlæg af Niklaes »

En gut på facebook har fået billetten nu :)

Brugeravatar
pr0j3ct

Indlæg af pr0j3ct »

Skidt start igen. Vi er spillet ned på hjemmebane de første 30 min. af en nedrykker kandidat, det er bare ikke godt nok.

Garderbreum

Indlæg af Garderbreum »

Må bare konstatere at vi ser utroligt slidte ud, både mentalt og fysisk. Landskamppause NU tak!

FCM2000

Indlæg af FCM2000 »

Romer og Duelund koster sejren.

som mod Brondby alle maal scoret mod FCMs hojrekant.

fcmguld2015

Indlæg af fcmguld2015 »

FCM2000 skrev:Romer og Duelund koster sejren.

som mod Brondby alle maal scoret mod FCMs hojrekant.
Ahh, det sidste mål er et selvmål scoret af Kian Hansen - på et gennemløb
i vores venstre side.

0-2 er et hjørnespark, hvor Poulsen ikke dækker Deble op da han løber baglæns i feltet. Hjørnespark
kommer fra vores venstreside.

0-1 tja, måske skal Rømer trække længere ind - men han skal også bakke Kian op, hvis han bliver sat
af.

2-3 måske Duelund skal lave et frispark på Deble. Men der er masser af folk til at tage fra. Den rammer en fod
på vej ind i feltet - og skifter retning.

Brugeravatar
pr0j3ct

Indlæg af pr0j3ct »

Skidt og vel en lille krise. Thorups europæiske styrkende defensive spil, var hullet som en si idag og vi spillede lange bolde på hjemmebane mod en nedryknings kandidat. Så mangler vi lidt det gode gamle aggressive pres og offensive direkte spil. Kampen blev tabt på at vi skulle bruge 30 min ekstra på at komme på banen, i en hjemmekamp, som man selv har været med til at køre op, det er sq ynkeligt.

Viborg var klar fra start og bedre på dagen. Fortjent at de vinder.

Besvar