Det kunne også være en fordel, hvis du gad at læse tråden igennem, så ville du faktisk opdage, at der netop i denne forbindelse er oprettet en facebook gruppe.Arff skrev:Helt generelt, kunne det så ikke være en idé at få oprettet en gruppe på facebook, hvor man kan arrangere disse ting? Der har man fordelen med notifikationer, hvis der kommer et svar
Samkørsel til ude og hjemmekampe.
-
TrueWolfMidt
- Geografisk sted: 7400 Snejbjerg.
Re: Samkørsel til ude og hjemmekampe.
For god ordens skyld:
FCM-fans i Aarhus:
https://www.facebook.com/groups/712041345479947/
FCM-fans i Aalborg:
https://www.facebook.com/groups/383533281848538/
FCM-fans i Aarhus:
https://www.facebook.com/groups/712041345479947/
FCM-fans i Aalborg:
https://www.facebook.com/groups/383533281848538/
- Administrator
Jo, men nu er det ikke hele Danmarks befolkning der er på facebook.
- Administrator
Hvis der er nogen fra Aarhus der skal til Slagelse næste torsdag, kunne jeg måske godt være interesseret i et lift fra Horsens.
Må jeg foreslå en sticky, med vejledning og gode råd til når man skriver.
Noget hvor folk evt. også laver samkørsel med det offentlige.
Jeg kan ikke forstå det kan være så svært at komme fra Århus fx. Men det er måske udelukkende tiden?
Jeg kan ikke forstå det kan være så svært at komme fra Århus fx. Men det er måske udelukkende tiden?
Nogen kaster med brosten, andre kaster håndtegn.
Jeg nøjes bare med at kaste skygge.
/Hekler
Jeg nøjes bare med at kaste skygge.
/Hekler
Nu bor jeg ikke selv i Aarhus længere, men jeg husker det som en ganske dyr fornøjelse at tage på MCH med bus og tog. Og så tager det selvfølgelig også tid. Jeg har gjort det flere gange, men bil er virkelig at foretrække.
Acebone skrev:Nu bor jeg ikke selv i Aarhus længere, men jeg husker det som en ganske dyr fornøjelse at tage på MCH med bus og tog. Og så tager det selvfølgelig også tid. Jeg har gjort det flere gange, men bil er virkelig at foretrække.
Og så passer togtiderne specielt om søndagen ikke særlig godt, plus der konstant er skinnearbejde
Vi kan tabe, men aldrig besejres
-
TrueWolfMidt
Når det er muligt, tager jeg altid folk med fra Aarhus til Mch Arena. Jeg får lidt selskab og lidt penge til diesel og hjælper gerne studerende og andre fcm fans i at komme over at se vores kampe. Tager 40 kr. tur/retur også selvom det er en længere køretur til nogle af udekampene.
- Administrator
Hvis jeg husker det, så laver jeg en sticky til starten af næste sæson.Hekler skrev:Må jeg foreslå en sticky, med vejledning og gode råd til når man skriver.
- Administrator
Er der nogen fra Aarhus (eller længere nordpå), der kører selv på torsdag og kan samle en enkelt op i Horsens? Evt en mere i Middelfart, hvis der er plads.
Samme her. Nogen der kører fra Aarhus eller Aalborg til Slagelse?
- Administrator
Nå, men jeg smutter til Fredericia og joiner BWs bus der.
-
TrueWolfMidt
Kører til Mch Arena på fredag kl. Ca 15.45 til braget mod Fck. Kan have 4 personer med. Opsamlingssted Toyota forhandleren i Viby. Send sms hvis du tidligere har kørte med og skal med, ellers skriv mig en privat besked herinde med dit mobilnummer, så kontakter jeg dig.
Kører fra Ringkøbing og Retur.....hvis nogen herfra mangler kørelejlighed......
FCM- always
Nogen der kører t/r til kampen i morgen fra Århus?
eller bare derhen? jeg har skrevet på Facebook gruppen i morges også, men der har ikke været nogen