FCM VS. LEGIA

Om FC Midtjylland og Black Wolves
Brugeravatar
pr0j3ct

Re: FCM VS. LEGIA

Indlæg af pr0j3ct »

Ravnen skrev:Europa er sørme kommet til Herning http://www.tvmidtvest.dk/indhold/boede- ... ilhaengere
Ja. Men det er i princippet ikke meget anderledes end når eks. Fck/ Brøndby m.f. kommer på besøg. Det er vidst desvære efterhånden bare et vanlig onde at besøgende fans, laver lidt unoder i form af dit og dat.

BMBrandt

Indlæg af BMBrandt »

FEEEEEDDDDDTTTT

Brugeravatar
pr0j3ct

Indlæg af pr0j3ct »

God start på gruppen. Den stærke defensiv fortsætter og hvor er det godt. Sisto viste momenter af det gode "gamle" niveau. Paul med en fantastisk fight. Olsson bliver bare bedre og bedre og Royer ligeså. En sejr og det er vigtigt. Lidt heldig men det tager vi også med. Jeg kan dog godt være lidt bekymret for vores generelt tandløse offensiv. Har efterhånden stået på i en længere periode. Det skal vi snart have løst, nu når vi heller ikke scorer alverden på dødbolde længere.

Men skide god start.

Cortez

Indlæg af Cortez »

Fedt med 3 points og udemærket spil efter Olsson kom banen. De første 45 minutter var dog noget af en prøvelse. Især Royer synes jeg var en katastrofe.

Nå, men vi er igang i Europa og Sisto fik i glimt vist noget af sit gamle niveau. Han og Olsson havde god fornemmelse for hinanden. Olsson kunne godt ligne en kommende starter.

/Cortez

WBW

Indlæg af WBW »

Cortez skrev:Fedt med 3 points og udemærket spil efter Olsson kom banen. De første 45 minutter var dog noget af en prøvelse. Især Royer synes jeg var en katastrofe.

Nå, men vi er igang i Europa og Sisto fik i glimt vist noget af sit gamle niveau. Han og Olsson havde god fornemmelse for hinanden. Olsson kunne godt ligne en kommende starter.

/Cortez
I mine øjne var Sisto katastrofen i første halvleg! Magen til sløj indsats har jeg sjældent set. Selv de simpleste afleveringer kunne han ikke lave præcist. Heldigvis fik han spillet sig op med nogen gode aktioner i anden halvleg, og man kan håbe det giver selvtillid til ham.

Det vigtigste idag var de 3 point, og de kom i hus!

I min bog er der store plusser til Sparv, Bak og Olsson. Defensiven står igen solidt, på trods af en lidt rystende start. Og Mikkel Andersen viser vi kan være helt trygge ved ham når Dahlin er skadet. Og så laver Paul endnu engang et godt indhop.

Det klart største minus er os fans! Sikken en sløj indsats vi leverede både antalsmæssigt og stemningsmæssigt! Antalsmæssigt skal det nok komme op de to næste Europa hjemmekampe, stemningsmæssigt må vi hive op i os selv.

Steffen am

Indlæg af Steffen am »

Nogen der har havde en god vinkel eller har noget video på de 2 situationer med Duncan i deres feltet?

Tænker den første hvor han får gul kort for film og den anden hvor han bliver væltet af deres målmand?

Må sige at jeg er meget imponeret af store Paul, han har gjort det nødvendigt at overveje om han skulle prøve at have en kamp fra start, men ja både at sende Duncan og Pusic på bænken virker godt nok også voldsomt.

Brugeravatar
Ravnen

Indlæg af Ravnen »

Jeg synes Sisto er fremragende i dag.

I hele taget leverer holdet en helstøbt indsats, det er åbenbart vores nye stil, den der meget kontrollerende og rolige spillestil. Det passer rigtig godt til sådan en europæisk kamp, vi har en defensiv af tårnhøj europæisk klasse.

Første halvleg var ikke specielt god, men vi kommer stærkt ind i anden halvleg og set over hele kampen var det en meget fortjent sejr.

WBW

Indlæg af WBW »

Steffen am skrev:Nogen der har havde en god vinkel eller har noget video på de 2 situationer med Duncan i deres feltet?

Tænker den første hvor han får gul kort for film og den anden hvor han bliver væltet af deres målmand?

Må sige at jeg er meget imponeret af store Paul, han har gjort det nødvendigt at overveje om han skulle prøve at have en kamp fra start, men ja både at sende Duncan og Pusic på bænken virker godt nok også voldsomt.
Den første hvor Duncan får gul kort for film, er helt korrekt dømt. Et nærmest pinligt forsøg fra Duncan for at få straffe :D
Den anden situation du nævner, erindrer jeg ikke lige umiddelbart.

Brugeravatar
DenStolteJyde

Indlæg af DenStolteJyde »

Store Paul er en fantastisk spiller at sende ind fra bænken. Men det kan godt tænkes at han får chancen fra start når vi skal møde Næstved..

Steffen am

Indlæg af Steffen am »

WBW skrev:
Steffen am skrev:Nogen der har havde en god vinkel eller har noget video på de 2 situationer med Duncan i deres feltet?

Den første hvor Duncan får gul kort for film, er helt korrekt dømt. Et nærmest pinligt forsøg fra Duncan for at få straffe :D
Den anden situation du nævner, erindrer jeg ikke lige umiddelbart.
Ok. tak for svaret :)

TrueWolfMidt
Geografisk sted: 7400 Snejbjerg.

Indlæg af TrueWolfMidt »

Da Poul Onuachu kom på banen, blev vi for alvor farlige i det offensive. Han skal bare have spilletid, for han er farlig og boldfast og svær at stoppe. Tror på sigt, at Poul bliver Duncan afløser. Ikke lige nu, men jeg spår Poul en stor fremtid.

WBW

Indlæg af WBW »

Forstår intet af BT's karaktere til Bak og Novak! :shock:

http://m.bt.dk/fodbold/bts-karakterer-e ... til-duncan

fcmguld2015

Indlæg af fcmguld2015 »

WBW skrev:Forstår intet af BT's karaktere til Bak og Novak! :shock:

http://m.bt.dk/fodbold/bts-karakterer-e ... til-duncan
Enig mht Novak! Han var klart bedre end Bak i mine øjne! Hans pasningsspil er flere niveauer over!
Han virkede dog træt til sidst - men det var der flere der gjorde(forståeligt)!

Er enig med BT omkring Bak. Han virkede noget rusten - og hæmmet! Han kom ikke
ind i tacklingerne, som han plejer! Hans returløb var heller ikke imponerende!
Og var faktisk tæt på at koste et straffe i starten med en totalt oversatset tackling!

På positivsiden tæller dog en enorm gejst og tænding! Og som kampen skred frem
blev han bedre! Men selvfølgelig mangler han kamptræning!

Sisto var uhyre ringe i første halvleg - men kom virkelig i gang i anden. Lad os håbe, at
det er vendepunktet!

mousebreaker

Indlæg af mousebreaker »

Novak skulle vel have et 4 tal - men ellers synes jeg vurderingerne passer overraskende godt. Sisto's 4 tal er et lille et, bsseret på 20 minutter i 2. Halvleg. KBB spillede en fin kamp, men det var i hans side at Legia i kampens åbningsfase upresset kunne smække det ene indlæg ind efter det andet. Legias største chance i anden halvleg kom efter en oversatsning af KBB. Med det i tankerne er det svært at give mere da han ikke ligefrem får skabt noget fremadrettet.
Svia 10 og Sparv 7 - byt rundt på dem. Svia har et par fejl i første halvleg der kunne have kostet men ellers var han stærk. Jeg fatter ikke at han efter 30 sekunder laver nøjagtig samme fejl som mod APOEL. Sparv spiller som altid fantastisk. Jeg gruer for hvad der sker den dag han går i stykker
"There is a disconnect in what we know and what we do!
Being able to adapt our behavior to challenges, is as good a definition of intelligence as any I know"
- Neil Degrasse Tyson on climate changes -

Brugeravatar
Hekler

Indlæg af Hekler »

Nogen der har kampen så jeg kan se den?
Nogen kaster med brosten, andre kaster håndtegn.
Jeg nøjes bare med at kaste skygge.
/Hekler

Besvar