Nej, men heldigvis har Mikkel gjort det godt indtil videre. Problemet kommer hvis han også bliver skadet.
Skadestuen
-
TrueWolfMidt
- Geografisk sted: 7400 Snejbjerg.
Re: Skadestuen
-
Steffen am
Artiklen skriver Andreas Raahauge som 3. målmand.TrueWolfMidt skrev:Nej, men heldigvis har Mikkel gjort det godt indtil videre. Problemet kommer hvis han også bliver skadet.
Nogen der ved om Patryk Wolanski er langtidsskadet eller om Andreas Raahauge har overhalet ham?
Det endte så med en længere pause til Dahlin, selvom det ikke ligefrem står særligt præcist: http://fcm.dk/nyheder/dahlin-ude-med-ov ... ningsskade
Det bekymrende er, at han jo har lidt af det hele sæsonen, og hvis man har en overbelastningsskade efter sommerpausen, så virker det til at være noget, der kommer rimelig let.
Godt at Mikkel har vist et fint niveau.
Wolanski er skadet, men ved ikke hvor alvorligt det er.
Det bekymrende er, at han jo har lidt af det hele sæsonen, og hvis man har en overbelastningsskade efter sommerpausen, så virker det til at være noget, der kommer rimelig let.
Godt at Mikkel har vist et fint niveau.
Wolanski er skadet, men ved ikke hvor alvorligt det er.
Det er simpelthen til grin og man må sige at nogle brugere herinde har ret i at Johan D ikke er en holdbar løsning i længden.
Det blev allerede spået på et tidligt stadie.
Man burde efter min mening have været langt mere opmærksom på det da man købet. Der har vel været flere årsager.
Det ændre dog ikke på at FCM gennem tid altid har været et hold med uhyggeligt mange skader hos flere vigtige spillere. Om det er sundhedssektoren, spillet på banen eller genetisk må guderne vide. Problemet har måske aldrig været større i klubbens historie nu hvor alt bliver stort på flere parametre.
Jeg synes ikke at Mikkel A for alvor er blevet udfordret endnu pga. de resterende 10 mand har stået stærkt bagud.
Han virker en smule tung og hans bold behandling med fødderne kan også blive bedre. Chancen for at imponere bliver i hvert fald ikke større nu og første test torsdag bliver en af de helt sjove.
Det blev allerede spået på et tidligt stadie.
Man burde efter min mening have været langt mere opmærksom på det da man købet. Der har vel været flere årsager.
Det ændre dog ikke på at FCM gennem tid altid har været et hold med uhyggeligt mange skader hos flere vigtige spillere. Om det er sundhedssektoren, spillet på banen eller genetisk må guderne vide. Problemet har måske aldrig været større i klubbens historie nu hvor alt bliver stort på flere parametre.
Jeg synes ikke at Mikkel A for alvor er blevet udfordret endnu pga. de resterende 10 mand har stået stærkt bagud.
Han virker en smule tung og hans bold behandling med fødderne kan også blive bedre. Chancen for at imponere bliver i hvert fald ikke større nu og første test torsdag bliver en af de helt sjove.
-
Steffen am
Tja.. Altså på det seneste synes jeg da FCK har været hårdere ramt end os.
Men det er jo ikke sort/hvid der er naturligvis nuancer.
- Anderson havde formentlig ikke 'kun' spillet i superligaen hvis han havde været skadesfri, tror det var en beregnet risiko. (ligesom Agger og Kahlenberg nok heller ikke ville)
- Hedison blev overbrugt i SønderjyskE i mellem han blev solgt og transferen foregik.
- Nogle skader har været slagskader man ikke kan gardere sig imod.
- Nogle skader som f.eks. KBB og Svia har fået, er fordi de går til den, og er noget af det der gør dem så 'onde' (læs, gode) på banen.
De overbelastningsskader til Dahling og Sisto lyder naturligvis ikke godt, men synes vi skal spise brød til, der er skader i fodbold og det svinger hvem det går ud over.
Men det er jo ikke sort/hvid der er naturligvis nuancer.
- Anderson havde formentlig ikke 'kun' spillet i superligaen hvis han havde været skadesfri, tror det var en beregnet risiko. (ligesom Agger og Kahlenberg nok heller ikke ville)
- Hedison blev overbrugt i SønderjyskE i mellem han blev solgt og transferen foregik.
- Nogle skader har været slagskader man ikke kan gardere sig imod.
- Nogle skader som f.eks. KBB og Svia har fået, er fordi de går til den, og er noget af det der gør dem så 'onde' (læs, gode) på banen.
De overbelastningsskader til Dahling og Sisto lyder naturligvis ikke godt, men synes vi skal spise brød til, der er skader i fodbold og det svinger hvem det går ud over.
Med alt ære og respekt for Mikkel A og den start han har fået for os, så tror jeg også at dette kan blive et hak i tuden over tid. Alt andet lige, har vi fået bygget en rigtig solid defensiv op, hvor Dahlin var en del af.
Det er et problem at vi har alle de mange kroniske skadede spillere, uanset hvad grunden er til det.
Det er et problem at vi har alle de mange kroniske skadede spillere, uanset hvad grunden er til det.
-
TrueWolfMidt
Jamen, hvis jeg var Mikkel, og fik chancen, ville jeg gøre alt, træne mere og hårdere for at prøve at beholde pladsen. Jeg er naturligvis også ked af, at Dahlin er ude, men sådan er fodbold desværre.pr0j3ct skrev:Med alt ære og respekt for Mikkel A og den start han har fået for os, så tror jeg også at dette kan blive et hak i tuden over tid. Alt andet lige, har vi fået bygget en rigtig solid defensiv op, hvor Dahlin var en del af.
Patryk Wolanski er skadet frem til januar med et springerknæ jf. HF..Steffen am skrev:Artiklen skriver Andreas Raahauge som 3. målmand.TrueWolfMidt skrev:Nej, men heldigvis har Mikkel gjort det godt indtil videre. Problemet kommer hvis han også bliver skadet.
Nogen der ved om Patryk Wolanski er langtidsskadet eller om Andreas Raahauge har overhalet ham?
Dahlin forventes ude i minimum en måned, så klubben sondere markedet for en evt. ny målmand.
-
TrueWolfMidt
Som tiden dog går. Stadigvæk / igen nr. 1 I superligaen. Den første uge er gået med Rilwans ben i Gips og de efterfølgende 3 uger er overstået på Onsdag. Håber alt går planmæssigt og at han kommer sig hurtigt. Hvis han bare kan begynde, at spille med bold inden vinterpausen og være helt klar når foråret går i gang så er det super.
Nogle der ved hvor langt Jim Larsen er i forhold til at spille kampe på reserveholdet. Ligeledes hvornår kan Hedinsson spille disse kampe.
Nogle der ved hvor langt Jim Larsen er i forhold til at spille kampe på reserveholdet. Ligeledes hvornår kan Hedinsson spille disse kampe.
-
TrueWolfMidt
Endeligt lidt godt nyt fra Jim Larsen.
http://www.tipsbladet.dk/nyhed/superlig ... t-comeback
http://www.tipsbladet.dk/nyhed/superlig ... t-comeback
-
Uldkraemmeren
http://www.tv3sport.dk/fodbold/nyheder/ ... -triumfer/
Efter hvad jeg kan regne mig frem til har han tre ting i vejem med foden: Tå, ankelled og akillessene.
Det kan tage måneder, og jeg tror ikke på at vi ser ham på banen inden nytår, han har i forvejen gået et ½ år nu på max 80 %. Det bør får Steinlein til at kigge efter en ny reserve, da jeg ikke tror på at Munksgaard/Rømer kan klare programmet.
Det begynder at spidse til:
Andersson, Pusic, Dahlin, Duncan, Bak, Kian, Sviatchenko, Jim Larsen og Hassan døjer med større eller mindre skader. Det er mange.
Godt der er landsholdspause snart, det bør få fire-fem mand klar igen. B+ kæden kan slå AGF på hjemmebane, så det bør ikke give de helt store problemer, især ikke når Unuachu og Olsson er så stærke som de er i øjeblikket, de er nøglespillerne i den kamp.
Efter hvad jeg kan regne mig frem til har han tre ting i vejem med foden: Tå, ankelled og akillessene.
Det kan tage måneder, og jeg tror ikke på at vi ser ham på banen inden nytår, han har i forvejen gået et ½ år nu på max 80 %. Det bør får Steinlein til at kigge efter en ny reserve, da jeg ikke tror på at Munksgaard/Rømer kan klare programmet.
Det begynder at spidse til:
Andersson, Pusic, Dahlin, Duncan, Bak, Kian, Sviatchenko, Jim Larsen og Hassan døjer med større eller mindre skader. Det er mange.
Godt der er landsholdspause snart, det bør få fire-fem mand klar igen. B+ kæden kan slå AGF på hjemmebane, så det bør ikke give de helt store problemer, især ikke når Unuachu og Olsson er så stærke som de er i øjeblikket, de er nøglespillerne i den kamp.
-
Steffen am
Heldigvis ser Jim Larsen til at kunne være aktuel efter landsholdspausen, men kan da godt blive spændende mod AGF, specielt i midterforsvaret. Hvad har vi mod AGF? Specielt defensiven kan da godt blive testet,
måske godt nok med snarlig landsholds pause.
Andersson og Pusic var slet ikke med flyveren til Belgien, og bliver helt sikker ikke klar
Dahlin, Wolanski, Hassan og Hedinsson langtidsskadet.
Bak som du nævner Uldkraemmeren, bliver helt sikkert ikke klar.
Mikkel Andersen, kan formentlig godt spille, men har en kæreste der formentlig føder imellem torsdag og søndag.
Duncan udgik, ved ikke helt med hvad.
Kian, sad senest over mod Randers , er ikke på 100 %
Sciatchenko, har en drilsk lysk? Og havde feber i kroppen mod Brügge
Banggard har karantæne (ja, ved godt det ikke er en skade, men ikke aktuel til AGF)
Jim Larsen, forhåbentlig snart klar, men næppe aktuel starter mod AGF.
Novak ser ud til at få nogle tæsk mod Brügge, men kan formentlig godt spille, selvom jeg gerne under Lauridsen en kamp.
Rømer, hvis han spiller er det 4 kampe på 14 dage.
Sisto, kan ikke spille 90 min.
Edit: Wolanski, også langtidsskadet.
måske godt nok med snarlig landsholds pause.
Andersson og Pusic var slet ikke med flyveren til Belgien, og bliver helt sikker ikke klar
Dahlin, Wolanski, Hassan og Hedinsson langtidsskadet.
Bak som du nævner Uldkraemmeren, bliver helt sikkert ikke klar.
Mikkel Andersen, kan formentlig godt spille, men har en kæreste der formentlig føder imellem torsdag og søndag.
Duncan udgik, ved ikke helt med hvad.
Kian, sad senest over mod Randers , er ikke på 100 %
Sciatchenko, har en drilsk lysk? Og havde feber i kroppen mod Brügge
Banggard har karantæne (ja, ved godt det ikke er en skade, men ikke aktuel til AGF)
Jim Larsen, forhåbentlig snart klar, men næppe aktuel starter mod AGF.
Novak ser ud til at få nogle tæsk mod Brügge, men kan formentlig godt spille, selvom jeg gerne under Lauridsen en kamp.
Rømer, hvis han spiller er det 4 kampe på 14 dage.
Sisto, kan ikke spille 90 min.
Edit: Wolanski, også langtidsskadet.
-
Uldkraemmeren
Hedinsson spillede 30 min. på reserveholdet i dag: http://fcm.dk/nyheder/reservernes-sejrsr%C3%A6kke-brudt
-
TrueWolfMidt
I morgen Onsdag er der gået 6 uger efter Hassans skade. Nogen som har lidt nyt om ham. Er han så småt begyndt at genoptræne eller er det for tidligt ?
Olsson melder på twitter, at han blev udskiftet med skade i dagens kamp mod Spanien.....