Brøndbys nedtur

Forum for fodbold der vedrører alle andre klubber
Brugeravatar
ThygeM

Re: Brøndbys nedtur

Indlæg af ThygeM »

Ravnen skrev:Det må simpelthen bare være et spørgsmål om tid, før "Det Nye Brøndby" også mangler penge... http://jyllands-posten.dk/sport/fodbold ... underskud/
Nej - det er et spørgsmål om at skære forretningen til. Det ser ud til at den nye ledelse vil have ryddet op i alle skabe og smidt alle skeletter på bordet. Bla derfor sidder Nordeas tidligere koncerndirektør i dag i bestyrelsen... De 400 mill der er tabt er reelt tabt i begyndelsen af 2000 tallet da Bjerregaard og co opskrev stadion til en urealistisk pris. Den nuværende nedskrivning er blot et teknisk træk i det der ikke forsvinder penge ud af kassen. Men tallene skal snart til at balancere hvis ikke det sidste skud i emissionsraketten skal skydes af 2 år før tid... Planen har hele tiden været at der kom tre emissioner!
Internet-kriger med forkærlighed for Brøndby IF - Elsker at debattere, også på andres fanforaer :-)

Brugeravatar
Ravnen

Indlæg af Ravnen »

150 mio kr i underskud, på et halvt år. "Det nye Brøndby" løber snart tør for penge, hvis de fortsætter det forbrug. Spændende om de virkelig kan holde sig på 10-20 mio kr i 2. halvår, jeg tror ikke odds på det vil være særlig lav ;)

http://www.bt.dk/superligaen/broendby-m ... nunderskud

Brugeravatar
ThygeM

Indlæg af ThygeM »

Ville det ikke give mening for jer at ændre titlen til Brøndbys optur med afsæt i det snart overståede transfervindue?? :o
Internet-kriger med forkærlighed for Brøndby IF - Elsker at debattere, også på andres fanforaer :-)

Brugeravatar
Ravnen

Indlæg af Ravnen »

Jeg vil gerne se opturen først, det er ikke nok at købe stort ind ;)

"Det nye Brøndby" virker skrinlagt i gerning. Med alle de gamle spillere de henter ind, bliver der ikke meget plads til de unge. Økonomien er en døgnflue, pengene vælter ud. Deres træner er i mine øjne elendig, det bliver spændende hvad han kan få ud af Agger, og om Agger kan hive sig selv op til at spille på Hobro stadion? og hvordan Aggers fysik egentlig er?

De skal have alle de her nye spillere til at spille samme. Samme problem som FCK. Brøndbys størrelse taget i betragtning skal de slutte den her sæson blandt de tre bedste, før jeg er villig til at erklære deres nedtur for afsluttet ;)

Brugeravatar
ThygeM

Indlæg af ThygeM »

Ravnen skrev:Jeg vil gerne se opturen først, det er ikke nok at købe stort ind ;)

"Det nye Brøndby" virker skrinlagt i gerning. Med alle de gamle spillere de henter ind, bliver der ikke meget plads til de unge. Økonomien er en døgnflue, pengene vælter ud. Deres træner er i mine øjne elendig, det bliver spændende hvad han kan få ud af Agger, og om Agger kan hive sig selv op til at spille på Hobro stadion? og hvordan Aggers fysik egentlig er?

De skal have alle de her nye spillere til at spille samme. Samme problem som FCK. Brøndbys størrelse taget i betragtning skal de slutte den her sæson blandt de tre bedste, før jeg er villig til at erklære deres nedtur for afsluttet ;)
Man køber ikke udelukkende stort ind - man køber strategisk ind af folk der besidder et vinder og ledergen. Det er det der gør forskellen på en vinder og en ligevedognæsten - det lærte i da om nogen i sidste sæson! Økonomien er bestemt ikke en døgnflue - JBA er ikke blevet milliardær af at pisse pengene ud men af strategisk korrekte beslutninger. Som det ser ud nu kommer vi ligesom ud med et regnskab på -20 mill ( hvis man ser bort fra afskrivningen af stadion og trup) hvilket er det bedste i 6 år på trods af at der er investeret stor summer i truppen... Det bliver en sjov sæson med jer som jaget vildt...

TrueWolfMidt
Geografisk sted: 7400 Snejbjerg.

Indlæg af TrueWolfMidt »

Forstår ikke at man stadigvæk har tillid til Thomas Frank. Det Brøndby hold rykker sig ikke med ham som træner, det er 100 % sikkert, men dem om det.

Brugeravatar
Ravnen

Indlæg af Ravnen »

Nej jeg forstår heller ikke de stadig har tiltro til Thomas Frank som træner, men fint nok, så længe de beholder ham bliver de ingen trussel :mrgreen:

TrueWolfMidt

Indlæg af TrueWolfMidt »

Brøndbytrup bedre end sidste år: Arhh - Ud Hasani og Hradecky og Da Silva udlejet, den er vist glemt af forfatteren. Ind Ronnie Schwartz, Mikkel Rønnow og Jesper Juelsgaard. Ind til andet er bevist, vil jeg max. kalde truppen for status Quo i forhold til sidste år, men hvis de alle banker igennem, så er truppen forbedret. Time will tell.

http://www.bold.dk/nyt/bech-broendby-tr ... ste-saeson

Brugeravatar
ThygeM

Indlæg af ThygeM »

TrueWolfMidt skrev:Forstår ikke at man stadigvæk har tillid til Thomas Frank. Det Brøndby hold rykker sig ikke med ham som træner, det er 100 % sikkert, men dem om det.
Det er vist også kun JBA der har tillid til ham - tror ikke Troels har det og ved at størsteparten af BS og fans generelt har tabt tilliden 150% - vi kommer ikke videre før vi får en træner der har mere end et taktisk oplæg og som forstår at ændre taktikken under vejs!!
Brøndbytrup bedre end sidste år: Arhh - Ud Hasani og Hradecky og Da Silva udlejet, den er vist glemt af forfatteren. Ind Ronnie Schwartz, Mikkel Rønnow og Jesper Juelsgaard. Ind til andet er bevist, vil jeg max. kalde truppen for status Quo i forhold til sidste år, men hvis de alle banker igennem, så er truppen forbedret. Time will tell.
Truppen ER bedre end sidste år - Rønnow har indtil videre vist sig som en fuldgod erstatning for Hradecky - Magne er på vej til at fylde Hasanis sko Juelsgaard er bedre end Da Silva og Sorte Ronnie er vel som minimum på niveau med Nunez. Læg dertil at vi efterhånden er ved at have spillet holdet sammen!

Jeg kan sagtens se os ende over Såles tropper - især hvis de bevarer ham som manager - han er vel en af de få der er ringere end TF. Jeg tror faktisk at Glenn R ville passe rigtig godt ind i Bif hvor han uden tvivl vil få det optimale ud af truppen.

Brugeravatar
Kent

Indlæg af Kent »

ThygeM skrev:
Jeg kan sagtens se os ende over Såles tropper - især hvis de bevarer ham som manager - han er vel en af de få der er ringere end TF. Jeg tror faktisk at Glenn R ville passe rigtig godt ind i Bif hvor han uden tvivl vil få det optimale ud af truppen.
Jeg vil så godt tage et rimeligt stort væddemål på, at I ikke ender over FCK. Det har I slet ikke kvaliteten til. Nu skal I ikke blive forblændet af nogle heldige sejre over middel-/bundhold

Brugeravatar
ThygeM

Indlæg af ThygeM »

Kent skrev:
ThygeM skrev:
Jeg vil så godt tage et rimeligt stort væddemål på, at I ikke ender over FCK. Det har I slet ikke kvaliteten til. Nu skal I ikke blive forblændet af nogle heldige sejre over middel-/bundhold
Hmm - nu er vores to næste kampe mod bundhold som gerne skulle give 6 point :lol: ;) Derefter kommer kampen mod FCK som fortsat kan være i krise - 7-10 point kan vi hurtigt være foran dem uden ret meget held!! Synes nu nok kvaliteten er til stede på holdet - vores to angribere har scoret dobbelt så mange mål som Dunken og den polske lommetyv! Erik S er vel den eneste af jeres der ville være i stand til at spille sig på i vores forsvar. Den centrale Midtbane er det sted vi halter pga manglende kvalitet (Ørn) hvilket desværre - sammen med en uduelig træner - forplanter sig til resten af holdet... Hvis du sætter spørgsmålstegn ved vores kvalitet gør du ligesom også ved jeres egen!

TrueWolfMidt

Indlæg af TrueWolfMidt »

Kent skrev:
ThygeM skrev:
Derudover er Bif og Fck det bedste bevis på, at det tager tid, at implementere de nye spillere på holdet. Se på Fcm's trup. Den er sammenspillet over lang tid og så er der kommet lidt nyt blod til igennem de sidste par transfervinduer, som er faldet hurtigt til og har præsteret godt.

Tror Glen er en ønske træner for mange klubber, måske især for Brøndby, men spørgsmålet er, om i nogen sinde er så heldige, at få ham som træner. Jeg tvivler. Håber Glen tager et udenlandsk hold i stedet for.

TrueWolfMidt

Indlæg af TrueWolfMidt »

ThygeM skrev: Erik S er vel den eneste af jeres der ville være i stand til at spille sig på i vores forsvar.
AHhhh.
Sviatchenko, Kian Hansen og Sparv tager nemt 3 pladser, det kan der vel ikke være nogen som helst tvivl om, selv om man er Brøndbyfan. ;)

Brugeravatar
Kent

Indlæg af Kent »

ThygeM skrev:Synes nu nok kvaliteten er til stede på holdet - vores to angribere har scoret dobbelt så mange mål som Dunken og den polske lommetyv! Erik S er vel den eneste af jeres der ville være i stand til at spille sig på i vores forsvar. Den centrale Midtbane er det sted vi halter pga manglende kvalitet (Ørn) hvilket desværre - sammen med en uduelig træner - forplanter sig til resten af holdet... Hvis du sætter spørgsmålstegn ved vores kvalitet gør du ligesom også ved jeres egen!
Det der, det er enten virkelig skægt skrevet eller et eksempel på den manglende realitetssans, som stadig er en hæmsko for BIF selv 10 år efter deres seneste mesterskab. Jeg skal være i det meget gavmilde hjørne, for bare at finde 2-3 spillere hos jer, der ville være nærheden af vores start-11. Men fair nok, så er vi begge tilfredse med det vi har og ville ikke bytte med den anden :-)
P.S.: Prøv du lige tælle hvor mange mål, der er gået ind på jeres forsvar kontra vores.

Brugeravatar
ThygeM

Indlæg af ThygeM »

TrueWolfMidt skrev:
ThygeM skrev: Erik S er vel den eneste af jeres der ville være i stand til at spille sig på i vores forsvar.
AHhhh.
Sviatchenko, Kian Hansen og Sparv tager nemt 3 pladser, det kan der vel ikke være nogen som helst tvivl om, selv om man er Brøndbyfan. ;)
Hmm - Erik - ja han tager den fra Dumic... Kian vs Agger?? Se landskamp i morgen og du får svaret - Agger er klasser over, specielt nu hvor han er ved at være i form. Men selv en Agger på 70% vil til enhver tid være foran Kian - Sparv er midtbane og ville 100% være på hos os! Kian er totalt overvurderet hvilket i finder ud af når ES på et tidspunkt er fraværende!! Kian er heldig med at det er MO der udtager truppen - han har fået Vestergaards plads foræret - no offence men en spiller på et tophold i bundesligaen er bare på et andet niveau end en spiller på et tophold i superligaen - det giver lidt mere at stå foran Lewandowski, Dost osv ifht Pukki, Bechmann osv...

Besvar