Skadestuen

Om FC Midtjylland og Black Wolves
mousebreaker

Re: Skadestuen

Indlæg af mousebreaker »

http://www.bold.dk/nyt/nye-skadeskvaler ... ncoln-kamp

Jeg ved ikke rigtig hvad jeg skal sige til det her. Har vi en trup af glasben?, går de får hårdt til hinanden til træning?, er den fysiske træner i klubben uduelig? Driver vi rovdrift på spillerne?

Det kan simpelthen ikke være rigtigt at vi har så mange nøglespillere der er skadet halvdelen af tiden. Det har jo været sådan i årevis. Enten er vi syyyyyygt uheldige eller vi har et alvorligt problem at arbejde med. Jeg tror på det sidste.
"There is a disconnect in what we know and what we do!
Being able to adapt our behavior to challenges, is as good a definition of intelligence as any I know"
- Neil Degrasse Tyson on climate changes -

Brugeravatar
Kent

Indlæg af Kent »

Dahlin er lidt uforståeligt for mig. Træls hvis han er skadet igen. Petter tror jeg man sparer og der kan vel også være nogle taktiske valg i de andre fravalg (Duncan har måske heller ikke så godt af kunstgræs). Så spørgsmålet er hvor meget, der er skader og hvor meget der er taktisk. Vi er jo inde i et meget tæt program, og der er dagens kamp en af dem, som bør kunne klares uden at tage risici med spillere.

FCM2000

Indlæg af FCM2000 »

Kent skrev:Dahlin er lidt uforståeligt for mig. Træls hvis han er skadet igen. Petter tror jeg man sparer og der kan vel også være nogle taktiske valg i de andre fravalg (Duncan har måske heller ikke så godt af kunstgræs). Så spørgsmålet er hvor meget, der er skader og hvor meget der er taktisk. Vi er jo inde i et meget tæt program, og der er dagens kamp en af dem, som bør kunne klares uden at tage risici med spillere.
det kan ikke passé at det skal blive ved.

JIM LARSEN har vaeret vaek i 3 mdr.
HASSAN var lige paa vej.
BAK samme
Dahlin samme
ANDERSSON samme

Bekymrende at det forsaetter

Noerum

Indlæg af Noerum »

Jeg begynder også at tro, at vi har et problem. Det kan ikke være uheld, når det er så omfattende. Royer er åbenbart også skadet, det er jo skidt når han skal integreres på holdet. Måske skulle Benhams computere til, at kigge på skadesfrekvens....

Brugeravatar
Acebone
Geografisk sted: Viborg

Indlæg af Acebone »

Det er heller ikke uheld. Nogle spillere er bare oftere skadet, og de fem spillere (Jimbo, Hassan, Bak, Dahlin, Andersson) har alle en historik med skader i større eller mindre grad.

Brugeravatar
Arff
Kontakt:

Indlæg af Arff »

Dahlin har døjet med et springer knæ, og derfor skal han doseres - vel også derfor Mikkel Andersen blev hentet ind?
Jim Larsen, Bak, Petter og til dels Rilwan har alle notorisk været plaget af skader, og derfor er det desværre også naturligt at vi af og til må se borte fra dem, specielt de første tre, da de efterhånden er ved at være oppe i alderen. Duncan hører vel også med til denne kategori.

Royers skade kun ligne noget overbelastning, da han er blevet behandlet med akupunktur i dag, så værre er det umiddelbart heller ikke.

Men ja, det er en kedelig tendens, som man måske skulle bruge lidt flere ressourcer på at gøre noget ved. Det nye træningssystem vi købte skulle kunne være med til at forebygge skader, problemet er bare at det kun er installeret på MCH Arena og Wunderelf Arena, og IKKE på træningsbanen i Ikast.
Vi kan tabe, men aldrig besejres

FCM2000

Indlæg af FCM2000 »

Nogle der ved noget om Hassan og J. Larsen?

Hassan har vaeret ude 2 mdr.
J. Larsen snart 4 mdr.

TrueWolfMidt
Geografisk sted: 7400 Snejbjerg.

Indlæg af TrueWolfMidt »

En skam at skadestuen ikke fungerer optimalt for os fans. Vi har en masse bekymringer, men intet hører vi til, hvordan det går med J. Larsen, Hassan samt Eyjolfur Hedinsson. Man kunne vel godt smide en krumme på bordet, bare en gang imellem. I det mindste fortælle os, om de er på vej tilbage og om de er påbegyndt træningen med 1 holdstruppen.

Steffen am

Indlæg af Steffen am »

I mangel af bedre, er den her side faktisk ok. :)
http://www.holdnyt.dk/skader-karantaene ... uperligaen

Steffen am

Indlæg af Steffen am »

Holdnyt meddeler

"Midtjylland
Ingen registrerede skader eller karantæner"

Nogen der ved om Jim Larsen og Hedi er oppe igen?

TrueWolfMidt
Geografisk sted: 7400 Snejbjerg.

Indlæg af TrueWolfMidt »

Steffen am skrev:Holdnyt meddeler

"Midtjylland
Ingen registrerede skader eller karantæner"

Nogen der ved om Jim Larsen og Hedi er oppe igen?
Havde godt spottet det, men jeg tror at Fcm holder deres skadeliste for dem selv, for ikke at give vores modstandere bedre kort på hånden, med hensyn til at lure vores opstillinger. Vi får jo stort set heller ikke noget at vide, så det er nok noget man har valgt fra Fcm's side. Men mon ikke Jim og Hedinsson snart er klar til at spille bold igen, måske ikke lige idag men snart.

Steffen am

Indlæg af Steffen am »

Kan forstå det i forhold til truppen og start 11'eren. Men om de er med i truppen eller ej, er der vel ikke meget hemmeligt over?

Kunne ellers være godt nok hvis JIm Larsen "pludslig" var i truppen og kunne spille mod Esbjerg

mousebreaker

Indlæg af mousebreaker »

De sagde i radioen under optakten, at Sisto's lyskenskade muligvis er brudt op. Han skulle i hvert fald have problemer med den samme lyske igen
"There is a disconnect in what we know and what we do!
Being able to adapt our behavior to challenges, is as good a definition of intelligence as any I know"
- Neil Degrasse Tyson on climate changes -

Lund7400

Indlæg af Lund7400 »

Nogen med kendskab til om Royer er skadet, eller om man blot ønskede at give ham en fuldstændig friaften? Såfremt Sisto er ude torsdag, så ville det være skidt også at undvære Royer.

Brugeravatar
pr0j3ct

Indlæg af pr0j3ct »

Lyder godt nok skidt ang. Sisto og den evt. skade.

Låst