Southampton - FCM
- DenStolteJyde
Re: Southampton - FCM
Det kom ud af ingenting, men det er fantastisk..
Og så Sparv af alle. Smukt..
Også flot kamp af holdet, stærk defensiv, dog må Polle og Sisto godt oppe sig. Men flot kamp
Så skal vi bare lige holde nullet, så vil det være perfekt.
Også flot kamp af holdet, stærk defensiv, dog må Polle og Sisto godt oppe sig. Men flot kamp
-
Chiquizito92
Det viste sig desvaerre, alt for hurtigt, at vaere lidt svaerere end bare ....pr0j3ct skrev:Og så Sparv af alle. Smukt..
Lad os haabe at vi kan holde den pa 1-1
Som Southampton er startet anden halveg er jeg dog lidt aengstelig lige nu
Flot, flot, flot resultat og indsats. Fandeme godt gået!
/Cortez
/Cortez
- FCM Fan nr. 1
Bravo!!!!!Cortez skrev:Flot, flot, flot resultat og indsats. Fandeme godt gået!
/Cortez
Vanvittigt flot, utrolig præstation , synes Sviatschenko var vanvittig....
Pione må gerne overraske positivt i returen. Dejligt at se rilwan tilbage ...
6 minutters tillægstid? Not. Hjemmedommer....
Fcm - Historiens bedste mestre!!!
Fremragende kontrolleret indsats vi leverede. Vi pillede taktisk Southampton helt op, de kunne jo ingenting. De var nærmest skrækslagne hver gang vi havde en dødbold. En skam Kian laver straffe. Men fantastisk resultat, det bliver et BRAG om en uge!!
Really enjoyed tonight. Good support and well played. Deserved the draw but still lots of work to do. Good luck next week
BT
Har I nogensinde hørt den om FC Midtjylland?
De blev skabt med stor modstand i 1999 som et fornuftsægteskab mellem to lokale rivaler. Det er dem, der ejes af ham englænderen, der tror, han har opfundet den dybe tallerken. Det er dem med ham sportsdirektøren, rivalerne i København kalder for Låsby-Svendsen. De er krejlere, har storhedsvanvid og så tror de, at de er noget. Det er dem med de store armbevægelser, de pompøse udmeldinger og troen på, at de er først med alting. Det er de danske mestre, og så vil de oven i købet i tre europæiske gruppespil inden 2020. De er FC Midtjylland. Og det elsker de at være.
Hele artiklen er et kig værdFor de er krejlerne, dem med de pompøse udmeldinger og troen på, at de er først med alting. Det er dem, der fik 1-1 i Southampton med mandsmod, vilje og fight, dem, der måske er på vej i et europæisk gruppespil. Så fik I den om FC Midtjylland.
If you guys are on Facebook, give a like to FCM phototeam, and you can follow all the home matches in pictures 
https://www.facebook.com/fcmfoto
https://www.facebook.com/fcmfoto
Virkelig god kamp i går og fedt at vi spillede os ud af problemerne og ikke bare skød bolden væk i panik.
Er Paul blevet nr. 2 i angrebshierarkiet? Det vil ikke gøre mig noget hvis han er.
Fedt:
- at Rilwan er tilbage
- med oprejsning til Sparv. Ikke bare pga. målet men alle aspekter af hans spil var bare som vi kender det fra sidste sæson.
- God præstation af Dahlin der hvert fald har 2 redninger der lignede mål
- At Jesper Lauridsen, på trods af en tidlig advarsel, står distancen og viser at han er berettiget til pladsen på holdet.
- Med tænding og kynisme hele vejen rundt. Godt sat op af Thorup og Priske går jeg ud fra.
Savnede:
- noget mere fra Poulsen
- noget mere fra Royer
Er Paul blevet nr. 2 i angrebshierarkiet? Det vil ikke gøre mig noget hvis han er.
Fedt:
- at Rilwan er tilbage
- med oprejsning til Sparv. Ikke bare pga. målet men alle aspekter af hans spil var bare som vi kender det fra sidste sæson.
- At Jesper Lauridsen, på trods af en tidlig advarsel, står distancen og viser at han er berettiget til pladsen på holdet.
- Med tænding og kynisme hele vejen rundt. Godt sat op af Thorup og Priske går jeg ud fra.
Savnede:
- noget mere fra Poulsen
- noget mere fra Royer
Meget enig i dine kommentarer, Christian. Også selv om jeg normalt er kutteklædt-forsvarer af JP, så er jeg enig i, at han ikke har været på vanligt niveau de seneste kampe. Vi har brug for, at han stepper op. Noget jeg i øvrigt også mener PA burde gøre, men med hans skadeshistorie in mente er der en forklaring.
/Cortez
/Cortez
Synes Sisto viste ting der indikerer at han er på vej mod formen. Men stadig alt for anonym, i forhold til hvad vi ved han kan.
Man må rose Rømer, ligesom Lauridsen steppede han godt nok op, og havde rimeligt styr på de Southamptons hurtige kanter
Man må rose Rømer, ligesom Lauridsen steppede han godt nok op, og havde rimeligt styr på de Southamptons hurtige kanter
Kan ikke siges meget bedre. Rigtig flot spillet kamp af holdet.Cortez skrev:Flot, flot, flot resultat og indsats. Fandeme godt gået!
/Cortez
Vil lige tilføje Sisto til den nederste del, ellers er jeg enig.Christian skrev:Fedt:
- at Rilwan er tilbage
Savnede:
- noget mere fra Poulsen
- noget mere fra Royer
Syntes Sisto mangler en del desværre og også viste det igår. Men enig angående Rømer og Lauridsen, trods at de stod over for 2 stærke kanter, så gjorde de det rigtig fornuftig.Ravnen skrev:Synes Sisto viste ting der indikerer at han er på vej mod formen. Men stadig alt for anonym, i forhold til hvad vi ved han kan.
Mane viste dog lidt af hans hurtighed og teknisk, så vi blev rundtossede et par gange, ham må de godt sælge inden returen
Sisto synes jeg viste lidt af sit gamle jeg, fx da han og Lauridsen spillede pingpong med et overlap hvor Sisto løb bagom overhalede to Southp. spillere og trak et frispark. Men der er da et stykke op til det vi ved han kan, men jeg synes han er på vej.
Her er vi da enige, det var noget af det der var og gik godt. Jeg syntes så bare at han har for mange dårlige og satsede afleveringer, lige i fødderne på modstanderne. Han mangler den nærkamps styrke hvor han før har vist at være afsindig god til at holde på bolden, trods en spiller på nakken og hans "lille" fysik, Nu taber han alle de dueller, bliver skubbet ud af balance alt for let, samt en lettere opgivende attitude, efter endnu en tabt duel. Dertil er han begyndt at lave en del af de her dumme frustationsfrispark. Måske han er på vej, det må vi håbe, for jeg syntes godt nok der er et godt stykke vej endnu. Jeg er fan af Sisto ingen tvivl om det, men han har skuffet mig på det seneste. Han er selvfølgelig en ung gut, men også en ung gut, mange forventer at sælge til 50+ mill, så må han godt steppe bare lidt op efter min mening.