Jyske Bank boss visioner for Midtjylland!!!
-
Badcompany
-
TrueWolfMidt
- Geografisk sted: 7400 Snejbjerg.
Re: Jyske Bank boss visioner for Midtjylland!!!
Ja hvis de gjorde det, var mulighederne større for at få en fusion igennem. I kraft af, at Sif allerede har skudt ballonen ned, bliver det i hvert tilfælde ikke til noget inden for de næste år, så må vi se om Sif falder til patten. Hvis det på et tidspunkt skulle lykkedes med en sådan fusion, om X antal år, så skal Mch Arene udbygges, men det bliver nok det letteste trods alt.DenStolteJyde skrev:Men altså skulle Silkeborg vælge at blive en del af FCM - klubsamarbejdet så finder vi nok også ud af det..
-
TrueWolfMidt
- Geografisk sted: 7400 Snejbjerg.
Og hvis barnet skulle blive født engang, så skal det hedde Fcmif naturligvis.
Ankersen formår virkelig at fremstille sig selv som en kæmpeidiot til tider.Badcompany skrev:http://www.bold.dk/nyt/fcm-formand-silk ... en-god-ide
Kan godt være jeg har bevæget mig lidt off-topic men jeg bed mærke i følgende citat i artiklen:Badcompany skrev:http://ekstrabladet.dk/sport/fodbold/da ... on/5684686
"- FC Midtjyllands isolerede situation er den, hvor der er 20 procents chance for at gå i Europa-League gruppespillet. Lykkes det ikke, så er klubben nødt til at sælge spillere fra øverste hylde, medmindre klubejeren er parat til at smide et nyt stort tocifret millionbeløb i klubben. Og bliver profilerne i for stort omfang solgt fra, bliver det svært at holde fast i toppen. "
Det er da en noget anden melding end den som er kommet fra ledelsen i klubben, som har været at vi kun henter forstærkninger ind hvis vi går i gruppespil og ellers bevarer man truppen uændret hvis man misser gruppespillet. Har ikke tidligere set noget om, at vi skal sælge massivt ud hvis gruppespillet fejler, så håber da ikke det er udtalelse der bygger på noget reelt.
Det giver så samtidig 0 mening at bringe op i en diskussion omkring fusion med Sif, da en fusion jo uanset hvad, ikke er noget der ville ske indenfor et par uge og som derved kunne udgøre en kompensation for misset gruppespil. I det hele taget har jeg ret svært ved at følge logikken i hans rationale.
Ahrrr, han tænker vel længere frem - til den dag, Benham er fortid feks. Ellers er jeg enig i, at det ikke giver nogen fornuft.
Meeen - vi skal nu ikke fusionere igen. Det holder jeg ikke til. Vi skal få det, vi har, til at række.
Derimod vil det give god mening, hvis Horsens og Silkeborg kunne finde ud af et samarbejde. Det kan jeg kun anbefale.
Meeen - vi skal nu ikke fusionere igen. Det holder jeg ikke til. Vi skal få det, vi har, til at række.
Derimod vil det give god mening, hvis Horsens og Silkeborg kunne finde ud af et samarbejde. Det kan jeg kun anbefale.
Tak til SIF for at melde ud at det ikke er en ide de støtter.....
"Jeg ved godt, at det her er noget, der gør mange fans sure. Følelser fylder meget i sport, men efter et stykke tid så er det glemt. Og jo hurtigere man vinder noget, jo hurtigere bliver det glemt, hvordan det var engang, mener Anders Dam" Kilde eb
Jeg skal da love for at han formår at træde på hele klubfølelsen nu når han er igang. Han kunne evt. starte med at fusionere med Nordea, Danske bank mfl. så han kan få en større overskud hvert år.
Da jeg gik til køjs igår aftes var det blot en sponser der havde penge i begge klubber der tosset snakkede om en fusion, men da jeg idag ser at Ankersen ankerkender ideen formår han at ødelægge alt det fans i fcm de sidste 16år har forsøgt at oprette. nemlig historie,sammenhold og også håbet om at blive husket og respekteret for mere end blot en fusion. Med denne udmelding er han klar til at rive det hele ned blot for at anerkende sin sponser og samtidig stadfaster han, at de er klar til at sælge sjælen for at forblive i toppen af dansk fodbold.
Hvis vi fans ikke får taget et klart standpunkt her så er vi da den største joke i fodbold danmark! Om Ankersen skal bues af eller om der skal laves hadefulde banner om ham så burde vi vise hvor vi står!
Komisk nok så samme dag som denne udmelding så er Thorup citeret for "Forstår ikke hadet mod Fc Midtjylland" .( http://tipsbladet.dk/nyhed/superliga/th ... idtjylland )
- Med ankersens udtagelse så forstår jeg sku godt
Jeg skal da love for at han formår at træde på hele klubfølelsen nu når han er igang. Han kunne evt. starte med at fusionere med Nordea, Danske bank mfl. så han kan få en større overskud hvert år.
Da jeg gik til køjs igår aftes var det blot en sponser der havde penge i begge klubber der tosset snakkede om en fusion, men da jeg idag ser at Ankersen ankerkender ideen formår han at ødelægge alt det fans i fcm de sidste 16år har forsøgt at oprette. nemlig historie,sammenhold og også håbet om at blive husket og respekteret for mere end blot en fusion. Med denne udmelding er han klar til at rive det hele ned blot for at anerkende sin sponser og samtidig stadfaster han, at de er klar til at sælge sjælen for at forblive i toppen af dansk fodbold.
Hvis vi fans ikke får taget et klart standpunkt her så er vi da den største joke i fodbold danmark! Om Ankersen skal bues af eller om der skal laves hadefulde banner om ham så burde vi vise hvor vi står!
Komisk nok så samme dag som denne udmelding så er Thorup citeret for "Forstår ikke hadet mod Fc Midtjylland" .( http://tipsbladet.dk/nyhed/superliga/th ... idtjylland )
- Med ankersens udtagelse så forstår jeg sku godt
Og jo hurtigere kommer snyltere og andet godtfolk der gerne prøver at få et ben indenfor, så de kan "sole" sig i succeen. Hvor var Anders Dam, inden Fcm lå til og vandt Mesterskabet. Anders dams hjerteklub silkeborg er blevet sat alvorligt tilbage og selvfølgeligt vil han gerne forbedre den ynkelige udgave Silkeborg findes i, i disse dage.- Jeg ved godt, at det her er noget, der gør mange fans sure. Følelser fylder meget i sport, men efter et stykke tid så er det glemt. Og jo hurtigere man vinder noget, jo hurtigere bliver det glemt, hvordan det var engang, mener Anders Dam
Ja en Fusion kunne på sigt være en god ide, på papiret, men det er gætterier og ingen kan stille med fakta herom. Han glemmer så også at han trods Silkeborgs sørgelige tilstand, fjerner en potentiel superligaklub fra udregningen. Så hvad nu hvis silkeborg og Fcm slår sig sammen. Skal vi så ikke lige tage Viborg med også for god ordens skyld, Randers og Hobro ligeså fusonere, og hvad Agf/Horsens, eller Esbjerg/sønderjyske, Aab med noget af det nordjyske udkants danmark, samt nogle af de sjællandske hold ligeså fusionerer. Ja lad os da lave et lille liga, med 5-6-7 store fusionsklubber som kun spiller for Europæisk succes og for at tjene endnu flere penge til de få penge stærke folk der får sat sig øverst på skamlen. Så kan vi ligeså godt droppe pokalturneringen, for de "små" hold gidder vi ikke at bruge tid på for de har alligevel intet med europa at gøre.
Og tidspunktet manden kommer med ideen på er da helt hen i vejret. Ja okay ikke for ham, der kunne det ikke være bedre, men hvis vi tænker ene og alene på tanken om at fusionere Fcm og Silkebog, så er det da det dummeste tispunkt overhovedet at lufte ideen. Men medietid, gratis reklame osv. så er tidspunktet selvfølgeligt perfekt.
Nej vi skal ikke Fusionere med Silkeborg efter min mening. Magen til tåbelig ide skal man da lede længe efter.
Hvor er kærligheden for dansk fodbold blevet af, den danske turnering, hvor man møder venner og fjender og hvor evt. europæisk fodbold er en bonus. Det er efterhånden blevet sådan at europæisk bold og ikke mindst succes er blevet første prioritet og den danske liga er blevet sekundær og pokalturneringen er tæt på ligegyldig for mange hold.
Jeg har aldrig været den store fan af fusioner og her er jeg idag fan af en
Derud over giver jeg efterhånden ikke ret meget for det Ankersen (eller for den sags skyld Steinlein) han lukker ud. De siger i øst og gør i vest.
Edit. Dobbeltpost
Hvis klubben fusionerer med nogen som helst anden klub og skifter navn, så er jeg færdig med at følge med i dansk fodbold på et seriøst plan. FC Midtjylland er min klub, ikke fucking Silkelårt.
Her kunne mit indlæg sådan set være være slut, for det var det mest essentielle, men lad mig da pointere, at hvis SIF har givet så meget op, at de er parate til at blive vores rugekasseklub og komme ind inder FCM Klubsamarbejdet, så er det fint med mig. Jeg er ligeglad med dem. Men det her forslag stinker langt væk af Vejle-Kolding-fusionen. Der er også en motorvej mellem Vejle og Kolding, og alligevel var der aldrig nogen sammenhængskraft. Herning og Ikast er tilpas tæt på hinanden til, at projektet gav mening i sin tid. Det samme kan man sige om Brøndbyernes IF og FC København, dengang de gjorde det. Men en fusion med Silkeborg er at droppe alle rødder og blive et sponsor-fantastprojekt med tvivlsom fremtid, som ingen kan blive fan af (tænker håndbold og KIF Kolding København som skrækeksemplet).
Hav nu lidt selvrespekt! Vi er danske mestre. FCM er allerede en solidt etableret klub i dansk fodbold. Hvorfor forurene det vi har for et par håndører fra Dyne-Larsen og Papirfabrikken? Jeg synes, det er skuffende, at vores formand overhovedet kommenterer på den slags useriøse tankespind.
Jeg håber, der kommer en modreaktion fra fansene. Jeg tror absolut ikke, idéen bliver til virkelighed (heldigvis!), men det er væsentligt, at der bliver taget afstand, så varmluftsballoner som Dam og Ankersen ikke får helt frit spil.
KUN FC Midtjylland!
Her kunne mit indlæg sådan set være være slut, for det var det mest essentielle, men lad mig da pointere, at hvis SIF har givet så meget op, at de er parate til at blive vores rugekasseklub og komme ind inder FCM Klubsamarbejdet, så er det fint med mig. Jeg er ligeglad med dem. Men det her forslag stinker langt væk af Vejle-Kolding-fusionen. Der er også en motorvej mellem Vejle og Kolding, og alligevel var der aldrig nogen sammenhængskraft. Herning og Ikast er tilpas tæt på hinanden til, at projektet gav mening i sin tid. Det samme kan man sige om Brøndbyernes IF og FC København, dengang de gjorde det. Men en fusion med Silkeborg er at droppe alle rødder og blive et sponsor-fantastprojekt med tvivlsom fremtid, som ingen kan blive fan af (tænker håndbold og KIF Kolding København som skrækeksemplet).
Hav nu lidt selvrespekt! Vi er danske mestre. FCM er allerede en solidt etableret klub i dansk fodbold. Hvorfor forurene det vi har for et par håndører fra Dyne-Larsen og Papirfabrikken? Jeg synes, det er skuffende, at vores formand overhovedet kommenterer på den slags useriøse tankespind.
Jeg håber, der kommer en modreaktion fra fansene. Jeg tror absolut ikke, idéen bliver til virkelighed (heldigvis!), men det er væsentligt, at der bliver taget afstand, så varmluftsballoner som Dam og Ankersen ikke får helt frit spil.
KUN FC Midtjylland!
- Supernatural
- Geografisk sted: Aalborg
Silkeborg IF blev mestre i 1994 og FCM i 2015. Ved en fusion - hvad så?! Er det nye FCM så - igen - titelløse? Eller er det nye "FCM" eller "FCM IF" så tilbage til 0 titler med nyt logo og historie og det hele.
I (de få tilhængere af forslaget) kan vel godt se at det er latterligt tiltag? Det er skræmmende læsning på facebook, når man læser folk der er varme for forslaget i vores fælles forum derinde. Forestil jeg lige et logo med "FCM IF", stiftet i 2018. De giver da ny energi til plastic kommentarerne...
I (de få tilhængere af forslaget) kan vel godt se at det er latterligt tiltag? Det er skræmmende læsning på facebook, når man læser folk der er varme for forslaget i vores fælles forum derinde. Forestil jeg lige et logo med "FCM IF", stiftet i 2018. De giver da ny energi til plastic kommentarerne...