Transfer Sommer 2015

Om FC Midtjylland og Black Wolves
Brugeravatar
Arff
Kontakt:

Re: Transfer Sommer 2015

Indlæg af Arff »

Z skrev:Uden yderligere tilføjelse til debatten vil jeg bare lige sige tak til THenry for indlægget (og andre for lignende indlæg) Det er fedt at læse lidt om, hvad der bliver skrevet om potentielle spillere rundt omkring, når man ikke selv får lavet samme detektivarbejde.
Enig - stærkt arbejde THenry :-) Jeg vil lige tilføje, at Frankfurt i dette transfervindue har hentet hollænderen Luc Castaignos, og det indikerer vel endnu mere, at Kadlec ingen fremtid har hos Frankfurt.
Vi kan tabe, men aldrig besejres

Brugeravatar
Kent

Indlæg af Kent »

På twitter meldes Heinze udlejet til norske Sarpsborg resten af året (kilde: EB-journalist)

Jesper BW1100

Indlæg af Jesper BW1100 »

Lidt yderligere om Heinze og Sarpsborg :
http://www.sarpsborg24.no/dansk-malvakt-ryktes-til-08/

SimonH

Indlæg af SimonH »

firesira skrev:sidste nyheder

http://goo.gl/pu5Tjb

De åndssvage indlæg bør slettes, det hører ikke til her

admin 3

Indlæg af admin 3 »

SimonH skrev:
firesira skrev:sidste nyheder

http://goo.gl/pu5Tjb

De åndssvage indlæg bør slettes, det hører ikke til her

De bliver også slettet hver gang vi ser dem, og brugeren bliver udelukket, men der bliver bare oprettet en ny bruger. Har udelukket 3 i denne uge.

Brugeravatar
Kent

Indlæg af Kent »

Kent skrev:På twitter meldes Heinze udlejet til norske Sarpsborg resten af året (kilde: EB-journalist)
Lidt mere om Heinze: http://aoh.dk/artikel/20150726/lasse-he ... norsk-klub

Brugeravatar
Arff
Kontakt:

Indlæg af Arff »

Kent skrev:
Kent skrev:På twitter meldes Heinze udlejet til norske Sarpsborg resten af året (kilde: EB-journalist)
Lidt mere om Heinze: http://aoh.dk/artikel/20150726/lasse-he ... norsk-klub
Spørgsmålet er så, hvad det kommer til at betyde for FCM? Wolanski er skadet, og Dahlin er på skånekost :-)

Brugeravatar
Acebone
Geografisk sted: Viborg

Indlæg af Acebone »

Det betyder vel bare, at Mikkel Andersen står, når Dahlin ikke er klar. Wolanski og Heinze har næppe reelt været i tankerne til sæsonen.

Brugeravatar
DenStolteJyde

Indlæg af DenStolteJyde »

Er Priis Jørgensen egentlig helt ude af FCM eller hvordan er det?

Brugeravatar
Kent

Indlæg af Kent »

DenStolteJyde skrev:Er Priis Jørgensen egentlig helt ude af FCM eller hvordan er det?
Jep. Læste han var på prøvetræning et sted for nyligt, måske Hobro eller Vendsyssel.

Brugeravatar
DenStolteJyde

Indlæg af DenStolteJyde »

Arhh yes.. har lige fundet det..

Well det må være lidt specielt for ham at have fået en guldmedalje uden at have været på banen overhovedet.. er der andre der præsterede det samme? (altså blandt spillerne, ved godt der self er nogle trænere osv.)

FCM2000

Indlæg af FCM2000 »

Acebone skrev:Det betyder vel bare, at Mikkel Andersen står, når Dahlin ikke er klar. Wolanski og Heinze har næppe reelt været i tankerne til sæsonen.
Ham Wolanski han er slet ikke nogen daarlig maalmand.

Man kan se ham paa youtube hvor der lavet en reklame for ham. Han har evner og han spiller i nogle rammer de fleste drommer om.

Han var i VB tiden en del skadet.

Han er lige blevet opereret for den skade.

Brugeravatar
Acebone
Geografisk sted: Viborg

Indlæg af Acebone »

DenStolteJyde skrev:Well det må være lidt specielt for ham at have fået en guldmedalje uden at have været på banen overhovedet.. er der andre der præsterede det samme? (altså blandt spillerne, ved godt der self er nogle trænere osv.)
Lasse Heinze fik heller ikke nogen minutter i Superligaen. Dog stod han på mål i pokalen.

Noerum

Indlæg af Noerum »

Kunne Jens Jønsson fra AGF ikke passe fint ind på 6'er pladsen? Selvom han mest spiller center back i AGF, så vil han selv spille på midtbanen. Jeg synes han er spændende.

Brugeravatar
Arff
Kontakt:

Indlæg af Arff »

Noerum skrev:Kunne Jens Jønsson fra AGF ikke passe fint ind på 6'er pladsen? Selvom han mest spiller center back i AGF, så vil han selv spille på midtbanen. Jeg synes han er spændende.
Han er spændende, det er jeg enig i. Jeg tror såmænd også at han ser FC Midtjylland som en attraktiv klub, men jeg tror ikke vi henter ham - desværre.

Men sad med samme tanke selv, og han kan dække midterforsvaret, 6'eren og også 8'eren, så han er en god mulighed. Men som jeg nævner, så tror jeg ikke der sker ret meget på ind-fronten før vi ved om den hedder Superliga + Europæisk gruppespil, eller om den bare hedder Superliga :-)

Låst