Når jeg skriver bagslag, mener jeg ikke kun i nederlag til SønderjyskE, men også at det kan give problemer, der kan føre videre ind til kampen mod Apoel.Arff skrev:Ja, selvfølgelig kan det give bagslag? Det er logisk, at det kommer til at påvirke præstationen, men det kan ligeså godt være til det positive. Nogle af dem der får chancen i dag, har ikke før haft mulighed for at vise sit værd overfor Jess Thorup, og så har de intet at tabe. Og selvfølgelig skal vi skifte spillere, det er 4. kamp på 14 dage, så hvis vi vil undgå skader og udkørte spillere om to måneder, så er det nu man skal starte. Den eneste måde reserverne finder rytmen på er også ved at spille, så selvfølgelig skal der roteres.tubbe93 skrev:Vi har bare tidligere set, at det kan give bagslag at spare spillere. Jeg husker stadig en pokal-semi mod BIF, hvor vi sparede spillere til ligaen, for efterfølgende at gå ned. Det kan ødelægge en del rytme, hvis vi skifter spillere, der ikke har behov for det.Arff skrev: Hvad tror du første prioriteten er? At vinde én ud af 33 kampe i Superligaen, eller vinde en knald eller fald kamp hjemme mod APOEL for at komme i CL?
Jeg synes den giver sig selv, at kampen mod APOEL er den vigtige kamp i denne "uge", og derfor SKAL vi selvfølgelig spare.
Jeg er dog helt enig i, at vi skal spare spillere, hvis de er det mindste tvivlsomme. Der bør dog ikke være behov for at spare spillere grundet udmattelse. Sæsonen er lige startet, og spillerne bør være i form til at spille flere kampe om ugen.
Jeg er helt enig i, at der skal spares, men hvis HF har ret i deres opstilling er jeg urolig. Det tyder på, at man er villig til at give kampen væk i aften og så satse alt mod Apoel. Ifølge HF stiller vi med fem reserver, og de normale startere er ikke engang på bænken.
Jeg synes som sagt, at man skulle give pause til de spillere der går rundt med mindre skavanker, men som normalt ville kunne spille.
Vi har indtil videre haft problemer med vores offensiv, og vi burde vel forsøge at få opbygget kontinuitet, som jeg vil mene vil give mere inden kampen mod Apoel end at blive sparet.
Jeg stoler dog på Thorup, og hvis vi ender med at slå Apoel ud grundet de sparinger der sker i aften, så er det fantastisk taktisk! Og så vil jeg lette på hatten for ham.