Transfer Sommer 2015

Om FC Midtjylland og Black Wolves
JBT

Re: Transfer Sommer 2015

Indlæg af JBT »

Enig i at Desler er en interessant spiller.
Husker eksempelvis han med længder var bedste mand for OB i et opgør på MCH sidste sæson, til trods for alder og rutine.

Desværre er fynboerne nok ikke klar til at slippe hverken ham, eller Falk for den sags skyld. Kent Nielsen har jo en forkærlighed for den unge talentmasse.

Omvendt er de fleste spillere til salg for den rette pris.

FCM2000

Indlæg af FCM2000 »

jeg fatter ikke at man henter Juelsgaard Hjem til venstrekanten. lauridsen har ikke det niveau man kan forvente i en topklub.

I hojre side maa man hente en for gardering for Bak

Brugeravatar
Holger

Indlæg af Holger »

jeg fatter ikke at man henter Juelsgaard Hjem til venstrekanten.

Gør man da det?

Noerum

Indlæg af Noerum »

Juelsgaard er godt nok også langt bedre end Lauridtsen. Jeg fatter virkelig ikke, at mange folk bliver ved med at rose ham. Håber Jess Thorup får øjnene op for svaghederne på backerne.

fcmguld2015

Indlæg af fcmguld2015 »

Underligt så mange der er på nakken af Lauridsen og Rømer! Lauridsen spillede alle kampe i forrige sæson og Rømer spillede
trods alt en del af dem(15 stk ca)! Mesterskabet landede i FCM - så helt galt kan det vel ikke være! Lauridsen er ikke Juelsgaard og Rømer er ikke Bak - men de har jo også nogle år til at øve sig i! De skal jo spille kampe for at få rutinen! Juelsgaard var jo ikke fantastisk fra dag et! Rømer er absolut bedre på midtbanen - men tror I en rigtig dygtig back købt udefra gider være back-up for Back-Bak?? Næppe - og vi vil alle ha Back-Bak spiller de fleste kampe! Alder, rutine og kampe taget i betragtning, var Jacob Poulsen ubetinget den ringeste i CL-kampen! Hos ham kan men rette forvente noget mere!

Cortez

Indlæg af Cortez »

Er helt unenig i kommentaren om JP. Han var en af de eneste der virkelig prøvede at sætte fart i spillet. Medgivet, han spillede ikke sin bedste kamp, men hvem gjorde det? JP er og bliver efter min overbevisning vores vigtigste spiller - skarpt forfulgt af Time Sparv. At vores nye kanter i tirsdag sikke fungerede ordentlig og at Marco løb formålsløst rundt, får også JP til at tage sig lidt dårligere ud end normalt.

Der er heller ikke tvivl om hos mig, at vores backs var dem der stod allersvagest blandt en del sub-standard præstationer i tirsdags. Specielt Lauridsen virkede meget under sit niveau. Begge backs blegner i sammenligning med vores nærmeste konkurrenter (32 undtaget). Om de så kan spilles op i samme niveau med tiden, ja det er spørgsmålet. Jeg tvivler, men vi skal vel også have noget eget avlet spillermateriale på banen :D .

/Cortez

Noerum

Indlæg af Noerum »

Hvis man kigger på de direkte konkurrenters backs, så er vi desværre et stykke efter.

Brøndby - Durmizi og Larsson
Fck - Ankersen, Augustinsson
Aab - Ahlmann, Dalsgaard,

Vi har selv Bak og Lauridsen, men desværre er Bak jo skadet meget af tiden. Der er godt nok langt op, fra Rømer og Lauridsen, til konkurrenterne! :|

Noerum

Indlæg af Noerum »

Hvis Sisto bliver solgt, så mener jeg, at man bør kigge på Falk i OB! Han har noget af den x faktor, som Sisto også har. Jeg sidder og ser OB Hobro, og han virker godt nok i spilhumør!

Brugeravatar
Acebone
Geografisk sted: Viborg

Indlæg af Acebone »

Falk har også noget særligt, ja, men han vil være en seriøs nedgradering i forhold til Sisto. Men det vil alle Superligaspillere være, måske bortset fra Nicolai Jørgensen.

Hvis Sisto forsvinder, skal vi have noget virkelig interessant i Kadlec-klassen. Alternativt skal klubben melde nogle lavere målsætninger ud.

Håber virkelig Sisto bliver en sæson til.

Lund7400

Indlæg af Lund7400 »

Jeg synes altså ikke der er SÅ langt fra Sisto til Falk, i hvert fald ikke i evner pt. Selvfølgelig har Sisto en anelse mere her, og betydeligt mere hvad angår fremtidigt potentiale.

Jeg mener, at 10-15 millioner til OB og Desler og Falk retur den anden vej, vil være et glimrende forsvar i fht. FCK og egne udtalelser om en 10 pct. bedre trup. Samtidigt vil det gardere os på højre back/kant samt venstre kant. Det er klart mit ønskescenarie at de to hentes.

Noerum

Indlæg af Noerum »

Jeg mener, at 10-15 millioner til OB og Desler og Falk retur den anden vej, vil være et glimrende forsvar i fht. FCK og egne udtalelser om en 10 pct. bedre trup.
Jeg tvivler stærkt på, at OB vil sælge dem for 10-15 mil. Jeg tror, at Falk alene er 15+ mil værd.

Noerum

Indlæg af Noerum »

Jeg mener, at 10-15 millioner til OB og Desler og Falk retur den anden vej, vil være et glimrende forsvar i fht. FCK og egne udtalelser om en 10 pct. bedre trup.
Jeg tvivler stærkt på, at OB vil sælge dem for 10-15 mil. Jeg tror, at Falk alene er 15+ mil værd.

Noe

Indlæg af Noe »

Falk laver flotte ting, men heller ikke han holder til mere end omkring 25 kampe på en sæson. Og så er der færre mål/assists i han end Sisto allerede nu. Jeg er ikke overbevist om, at han er den rigtige.

Lund7400

Indlæg af Lund7400 »

Jeg tror altså ikke, at OB forventer mere end 10-12 millioner for Falk. Han er trods alt 23, har ikke prøvet andet end OB, og vil måske af netop den årsag også gerne selv prøve noget nyt? Om FCM så er tilstrækkeligt nyt i den sammenhæng er i øvrigt mere tvivlsomt.

Synes det er svært at prissætte Desler, dels var det først i sidste sæson han slog igennem og dels er han højreback.

Falk brillerer altså pt. Han ser sgu spændende ud igen i år.

Noerum

Indlæg af Noerum »

Stor kamp af Falk i dag. Men kunne jo også bare hente Falk, OG beholde Sisto? ;)

Låst