Daniel Royer

Om FC Midtjylland og Black Wolves
TrueWolfMidt
Geografisk sted: 7400 Snejbjerg.

Daniel Royer

Indlæg af TrueWolfMidt »

Er jeg den eneste der synes at han har præsteret fint selv om han kun har været i klubben i kort tid. Der ud over er han meget løbevillighed, hvilket jeg er vild med.

Sniper

Re: Daniel Royer

Indlæg af Sniper »

Han imponerede ikke mig imod Lincoln. Mindede mig lidt for meget om Pimpong hvor det hele var lidt "ligeved og næsten".
Det kan heldigvis sagtens nå at blive bedre og jeg har ikke afskrevet ham, men kan ikke se det imponerende endnu..

mancitydk

Indlæg af mancitydk »

Sniper skrev:Han imponerede ikke mig imod Lincoln. Mindede mig lidt for meget om Pimpong hvor det hele var lidt "ligeved og næsten".
Det kan heldigvis sagtens nå at blive bedre og jeg har ikke afskrevet ham, men kan ikke se det imponerende endnu..
Mod Lincoln synes jeg det var tydeligt at han ikke var spillet helt ind endnu, men sådan noget tager jo også som oftest lidt tid. De andre lagde ofte lidt svære bolde ned til ham. Men jeg tror han bliver rigtig fin.
Tjek http://ellevemeterpletten.wordpress.com. En blog om tysk fodbold fra 3. Bundesliga til Landsholdet

TrueWolfMidt
Geografisk sted: 7400 Snejbjerg.

Indlæg af TrueWolfMidt »

Nu har Daniel Royer scoret sit 1 mål og jeg tror vi vil komme til at elske den mand, for hans løbearbejde. Jeg mener han er et godt match med tanke på hvem han skulle afløse. Igboun havde det engang imellem med at falde ud af kampene. Det håber jeg ikke sker med Royer, men tiden vil vise det. Nu har han trænet med sine holdkammerater i et godt stykke tid og bliver garanteret bedre med tiden. Godt vi købte ham.

BMBrandt

Indlæg af BMBrandt »

Kæmpe fan, med vinger bagud og det hele....

THenry

Indlæg af THenry »

Interessant artikel om Royer i et østrigsk medie. Han nævner bl.a. Glen som en årsag til skiftet, og at der har været kontakt til os siden i vinters.

"Es hat bereits seit Winter Kontakt mit Midtjylland gegeben und ich habe mich dann intensiver dafür interessiert. Sie haben immer wieder nachgefragt und ihr Interesse mehrmals bekundet. Ich wollte diesen Schritt ins Ausland dann wieder machen. Es hat mir dort alles gut gefallen und die Chance auf das internationale Geschäft war auch sehr reizvoll."

http://www.kleinezeitung.at/s/sport/fus ... ern.portal

Brugeravatar
levis

Indlæg af levis »

Hvad siger vi efterhånden til Royer?
Det er jo ikke ligefrem fordi at han har været den store stjerne, men han har han heller ikke været en fiasko. Jeg må nok indrømme, at jeg ikke ser det helt store lys i ham. Han har en stor løbekapacitet, hvilket især er en god ting på et hold som vores, men i både tanke og teknik, der syntes jeg simpelthen at han mangler for meget. Hver gang han modtager bolden, sidder jeg med fornemmelsen af, at han lige skal bruge et sekund for at finde ud af hvad han så skal gøre derfra. Teknisk syntes jeg også at han halter en del.
Han virker ellers meget sympatisk, og jeg skal bestemt heller ikke afvise, at han bare skal bruge lidt mere tid, før han for alvor han vænnet sig til DK og FCM. Omvendt syntes jeg at det er problematisk, især med henblik på Anderssons skade og Piones småskavanker, at vi ikke for alvor har nogen der kan gøre en forskel mand-til-mand. Det er jo eksempelvis én af de ting vi mangler i kampen lige nu mod Legia, for hvem er det lige der skal sætte en mand og skabe overtal?

FCM2000

Indlæg af FCM2000 »

Royer er kun med fordi Hassan er skadet.

Steinlein må bide i det sure æble, Royer har ikke kunnet erstatte Sly.

Fatter hvad man tænker på, Royer var ikke fast mand i Wien, hele foråret sad han på bænken.

974

Indlæg af 974 »

Jeg tror godt på at Royer kan få succes

synes at han spiller godt - eller rettere, han vil gerne spille godt, og gør sgu hvad han kan...
Og man kan så håbe på at de sidste procenter i hans spil og sammenspil med de andre bliver lagt på til forårets start

Men ellers er jeg enig i at det ikke rigtigt har været fugl eller fisk endnu :-)

mnm123

Indlæg af mnm123 »

Han har mega skuffet efter det der blev sagt om ham. Han virker tung og mangel på fysik i vores spil, virker efter 45. min at han er tom for energi. Han kom som reserve spiller og efter min mening er han ikke start i start 11 på et hold som skal konkurrere om guld.

Brugeravatar
Arff
Kontakt:

Indlæg af Arff »

mnm123 skrev:Han har mega skuffet efter det der blev sagt om ham. Han virker tung og mangel på fysik i vores spil, virker efter 45. min at han er tom for energi. Han kom som reserve spiller og efter min mening er han ikke start i start 11 på et hold som skal konkurrere om guld.
Det er et billigt argument. Jeg synes samtlige spillere, pånær få, virker drænet for energi, ramte fysisk og mentalt. De tror ikke på tingene og mangler lidt medvind.

Royer har lidt under, at vi som hold ikke har fungeret i denne sæson. Jeg ser bestemt en spiller med et potentiale til at blive en afgørende faktor for os, men det kræver at vi præstere som hold, hvilket vi egentligt ikke har gjort mere end et par gange, hvor jeg blandt andet i Aalborg synes at han var god, og samtidig afgørende.
Vi kan tabe, men aldrig besejres

hviid
Geografisk sted: Tallinn/Struer

Indlæg af hviid »

Er det ikke lidt typisk med de kantspillere, vi har hentet til klubben gennem årene, at de skal bruge en del tilvænningstid? Jeg husker blandt andet Dennis Sørensen og Danny Olsen, som blev haglet til i starten af deres ophold men blev nøglespillere efter en sæsons tid.

Steffen am

Indlæg af Steffen am »

Er vel lidt en generel ting, er det ikke?
Jo, Jim Larsen, Kian og Pusic præsterede rimelig fra dag 1. Men langt de fleste spillere jeg kan kalde frem har brugt noget tid på tilvæning. Jeg forventer også f.eks. mere af Novak end det vi har set indtil videre.

Olsson er selvfølgelig ung, men synes også han bliver bedre jo flere kampe han får, Zidan, Simon Poulsen, Pimpong kan man jo også roligt sige spillede sig op.

SorteUlve

Indlæg af SorteUlve »

Det bedste eksempel på en spiller i nyere tid, der havde brug for en tilvænnings periode er vel Petter Andersson, der var ganske miserabel i det første halve år, og var ligaens bedste i det næste.

Christian

Indlæg af Christian »

Jeg synes ellers Royer har vænnet sig til holdet og spilletiden, og har gjort det ganske godt, lige undtaget de sidste par kampe.

Han har - undtaget de sidste par kampe - virket utrættelig, og har bare kørt på, både offensivt og defensivt.
Han virker ALDRIG tung og ALDRIG tom for energi (undtaget de sidste par kampe). Jeg kan slet ikke forstå at nogen har fået det indtryk af ham.

Han har fart, energi, en udmærket teknik, og han indgår rigtig godt i det hurtige pasningsspil.

Det han har manglet indtil nu er mål, og jeg tror på at det nok skal komme.

Og så har han ikke Sly´s x-factor til at afgøre tingene på egen hånd. Men det vidste man vel da man købte ham?

Besvar