Transfer Sommer 2015
-
Jesper BW1100
Re: Transfer Sommer 2015
http://www.bt.dk/fodbold/morten-olsen-b ... ione-sisto
"Ajax skulle angiveligt være villig til at lægge 35 millioner kroner for Sisto."
For 35 mio kan de få de støvler han spillede i i sidste sæson.....
"Ajax skulle angiveligt være villig til at lægge 35 millioner kroner for Sisto."
For 35 mio kan de få de støvler han spillede i i sidste sæson.....
Med en god videresalgsklausul eller præstationsafhængige betalinger kan 36 mio i kontanter da være en ok aftale.
Ifølge twitter skulle Sly være i fremskredne forhandlinger med en russisk klub - pris omkring EUR 1 mio
Ifølge twitter skulle Sly være i fremskredne forhandlinger med en russisk klub - pris omkring EUR 1 mio
I den hollandske original artikel står beløbet 7 mio. euro nævnte. I følge google translate skulle dette være beløbet Ajax er villige til at betale, men det er på et spinkelt grundlag, da der kan være fejl i oversættelsen og vi ikke har kendskab til kilden og hvad de bygger det på.
Jeg håber dog på noget mere end 35 mio. kr. for Sisto. Ajax kunne dog være en god klub for Pione.
http://www.telegraaf.nl/telesport/voetb ... to___.html
Jeg håber dog på noget mere end 35 mio. kr. for Sisto. Ajax kunne dog være en god klub for Pione.
http://www.telegraaf.nl/telesport/voetb ... to___.html
Tror ikke de slipper ham for under 50.
7 mio euro er jo også over. Han er mere værd på banen for os i en CL kval, hvor vi kan hente 150 mio kr ved gruppespil.
Et EL gruppespil kan indbringe 35 mio kr, plus den kommercielle værdi.
Der er ingen grund til at sælge før kvalspillet er forbi.
7 mio euro er jo også over. Han er mere værd på banen for os i en CL kval, hvor vi kan hente 150 mio kr ved gruppespil.
Et EL gruppespil kan indbringe 35 mio kr, plus den kommercielle værdi.
Der er ingen grund til at sælge før kvalspillet er forbi.
det lyder til, at der skal ses mere på denne 18-årige venstre-wing
http://dailysoccerghana.net/?p=1592
har lige været til u20 vm - og spillede godt mod Argentina
http://www.fifa.com/u20worldcup/news/y= ... 19026.html
http://dailysoccerghana.net/?p=1592
har lige været til u20 vm - og spillede godt mod Argentina
http://www.fifa.com/u20worldcup/news/y= ... 19026.html
-
Jesper BW1100
Hvis prisen ligger på 35 mio pt beholder vi ham bare. Det er ikke nok
Sad i går på stadion og så kampen mod AGF, og særligt 1 ting slog mig... Vores backs har simpelthen ikke det fornødne nivea! Rømer ER ikke back og bliver det i mine øjne aldrig. Lauridsen er lidt bedre, men stadig langt fra det niveau man kunne håbe på.
Når vi sammenligner vores backs med dem som vi (forhåbentlig) skal kæmpe om medaljer med, er der flere klasser i forskel. FCK med Ludvig A og Peter Ankersen (med Høgli og Remmer som gardering). Brøndby har Johan Larsson og Durmisi...
Jeg ved godt at vi I KBB har en af superligaens bedste backs, men han er skrøbelig og spiller nærmest kun hver anden kamp.
Derfor bliver vi nød til at forholde os til niveauet af konstellationen Lauridsen/Rømer...
Jeg syntes egentlig at vi er dækket godt ind alle andre steder (central forsvar, midtbane og angreb), så jeg fatter ikke hvorfor man ikke retter fokus mod vores tydeligt svageste punkter og får købt noget kvalitet til disse pladser.
Når vi sammenligner vores backs med dem som vi (forhåbentlig) skal kæmpe om medaljer med, er der flere klasser i forskel. FCK med Ludvig A og Peter Ankersen (med Høgli og Remmer som gardering). Brøndby har Johan Larsson og Durmisi...
Jeg ved godt at vi I KBB har en af superligaens bedste backs, men han er skrøbelig og spiller nærmest kun hver anden kamp.
Derfor bliver vi nød til at forholde os til niveauet af konstellationen Lauridsen/Rømer...
Jeg syntes egentlig at vi er dækket godt ind alle andre steder (central forsvar, midtbane og angreb), så jeg fatter ikke hvorfor man ikke retter fokus mod vores tydeligt svageste punkter og får købt noget kvalitet til disse pladser.
Jamen det er saa sandt det du skriver, hvis holdet skal loftes er det HerMathias skrev:Sad i går på stadion og så kampen mod AGF, og særligt 1 ting slog mig... Vores backs har simpelthen ikke det fornødne nivea! Rømer ER ikke back og bliver det i mine øjne aldrig. Lauridsen er lidt bedre, men stadig langt fra det niveau man kunne håbe på.
FCM2000 skrev:Jamen det er saa sandt det du skriver, hvis holdet skal loftes er det HerMathias skrev:Sad i går på stadion og så kampen mod AGF, og særligt 1 ting slog mig... Vores backs har simpelthen ikke det fornødne nivea! Rømer ER ikke back og bliver det i mine øjne aldrig. Lauridsen er lidt bedre, men stadig langt fra det niveau man kunne håbe på.
Meget enig. Hvis man som ledelse ikke kan se at vi har store mangler på vore backpladser ja så er man sgu blind. Jeg har nævnt det før, og synes også at vore konkurrenter er langt foran på netop disse pladser. Vi snakker kun om vore kanter, men det er jo sådan at både FCK og Brøndby´s backs næsten fungerer som kanter.
Det er jo en gammel diskussion, og jeg tror ikke meget har ændret sig trods Glenexit.tatoo skrev:
Meget enig. Hvis man som ledelse ikke kan se at vi har store mangler på vore backpladser ja så er man sgu blind. Jeg har nævnt det før, og synes også at vore konkurrenter er langt foran på netop disse pladser. Vi snakker kun om vore kanter, men det er jo sådan at både FCK og Brøndby´s backs næsten fungerer som kanter.
Hvis vi skal være troværdige talentudviklere, og tiltrække de bedste til Akademiet, så SKAL vi have akademispillere i start-11. Med Izunna, Sly, Sisto (evt. Erik) på vej væk eller væk, tynder det gevaldigt ud i den afdeling. Jeg tror ikke Lauridsen og Rømer er truede, så længe Gemmer og Duelund ikke spiller mere end de gør. Vi mangler de bedste talenter fra et par årgange, fordi vi var nødt til at sælge ud, så på den måde er det hårde tider lige nu. Faktisk kan vi i den næste sæson frygte, at selv FCK spiller med flere egenudviklede i start-11.
Så er Cheftræneren på plads, så mangler vi bare nogle profiler til truppen.
Når man tænker på det er Jess Thorup, så kan man jo overveje hvem det kunne være?
Når man tænker på det er Jess Thorup, så kan man jo overveje hvem det kunne være?
Jonas Knudsen ville glæde mig...
og ryan i den anden side
Bare fordi vi har fået Jess Thorup ind som cheftræner, betyder det jo ikke at hele Esbjerg hverken skal, kan eller vil rykke til Midtjylland. Dog tror jeg ikke Jonas Knudsen er umulig, hvis Jess senere på transfervinduet mener vi mangler en ny venstre back, og Jonas Knudsen stadig er i Esbjerg. Men venstre backen er bestemt et sted, hvor jeg kan se os forstærke holdet.
Vi kunne godt bruge en:
- venstre back
- defensiv midtbanespiller*
- kantspiller**
* Reeltset kan vi godt nøjes med Sparv som eneste deciderede 6'er, men så må han bare ikke løbe ind i længerevarende skader. Jakob Poulsen, Jonas Gemmer og Andre Rømer kan alle gardere for Sparv her.
** Hvis (når) Sly bliver solgt, er vi nede på tre kantspillere igen, og samtidig er Rilwan (endnu en gang) skadet, så derfor er vi nede på to kantspillere i Pione og Daniel Royer, hvilket ikke er nok - slet ikke, hvis det skulle lykkedes os at kvalificere os til et gruppespil af den ene eller anden slags. Samtidig er det også muligt, at vi sælger Pione, så uanset hvad, skal vi hente erstatninger ind for den/dem vi eventuelt måtte sælge.
Hobro og Jonas Dal har fået afvist en forespørgsel ang. en lejeaftale på Paul, og udtaler "Med mindre de får en anden angriber ind ...", hvilket enten må betyde at Urena efterhånden bliver anset som kantspiller, eller at man vil have fire spidsangribere i truppen. Så hvis man vil give Paul kontinuerligt spilletid, skal man ud og hente en ny angriber også - dog tror jeg ikke dette sker, med mindre Real Madrid vil forære Benzema væk gratis, og han kun vil have 200k i måneden
Vi kunne godt bruge en:
- venstre back
- defensiv midtbanespiller*
- kantspiller**
* Reeltset kan vi godt nøjes med Sparv som eneste deciderede 6'er, men så må han bare ikke løbe ind i længerevarende skader. Jakob Poulsen, Jonas Gemmer og Andre Rømer kan alle gardere for Sparv her.
** Hvis (når) Sly bliver solgt, er vi nede på tre kantspillere igen, og samtidig er Rilwan (endnu en gang) skadet, så derfor er vi nede på to kantspillere i Pione og Daniel Royer, hvilket ikke er nok - slet ikke, hvis det skulle lykkedes os at kvalificere os til et gruppespil af den ene eller anden slags. Samtidig er det også muligt, at vi sælger Pione, så uanset hvad, skal vi hente erstatninger ind for den/dem vi eventuelt måtte sælge.
Hobro og Jonas Dal har fået afvist en forespørgsel ang. en lejeaftale på Paul, og udtaler "Med mindre de får en anden angriber ind ...", hvilket enten må betyde at Urena efterhånden bliver anset som kantspiller, eller at man vil have fire spidsangribere i truppen. Så hvis man vil give Paul kontinuerligt spilletid, skal man ud og hente en ny angriber også - dog tror jeg ikke dette sker, med mindre Real Madrid vil forære Benzema væk gratis, og han kun vil have 200k i måneden
Vi kan tabe, men aldrig besejres
-
Jesper BW1100
Jeg må sige jeg gerne så Paul i Hobro på leje med de angribere vi pt har i truppen.