Efterlysning!

Om FC Midtjylland og Black Wolves
Brugeravatar
Administrator

Efterlysning!

Indlæg af Administrator »

Jeg eftersøger en frivillig der har tid og lyst til at oprette kamptråde for vores kampe.

Tråden skal som minimum indeholde kampdato, kickoff, truppen (redigeres evt ind når den kommer), headtohead (tidligere opgør), skadessituation. Evt video fra tidligere kampe, billeder af TIFO eller lignende.

Gerne med meget mere. Det er meningen at tråden skal oprettes samme dag efter den foregående kamps afslutning.

Hvis du har lyst til at påtage dig den opgave, så gøres det ved at henvende dig her i tråden med et indlæg omhandlende Viborg kampen. Som en lille tak, donerer jeg en håndfuld fadøl til vedkommende når halvsæsonen er slut med et godkendt stykke arbejde.

Vi skulle jo gerne have lidt mere gang i vores kamptråde, især nu da graven er toptunet.

fanman

Re: Efterlysning!

Indlæg af fanman »

18/7 16.00 Mesterholdet vs. elevatorholdet!

Så er det tid til en ny sæson, vi åbner med et brag af en kamp mod ærkerivalerne fra fodsportsforeningen i Viborg!
Statistik er efterhånden blevet et "buzz-word" både her på graven og i FCM generelt og den har vi med os i opgøret her, da vi ikke har tabt til Viborg siden 2005 og skal vi sammenligne med nyere kampe mod Viborg, giver det kun mening at se på de tre sidste opgør, da fjerde og femte er fra 2008 og 2007, her parkerede Ove C bussen i den ene og spillede 0-0 hjem, så havde vi en tæt kamp vi vandt i undertal og slutteligt 5-2 kampen hvor vi spilmæssigt dominerede fra start til slut.
Det er selvfølgelig et nyt Viborg hold vi møder nu, men vi er også kun blevet styrket siden sidst!

Min største bekymring går på om udskiftningen i truppen er for stor især nu hvor vi også har skiftet ud på træner posten.

Skader: *Lad os lige se hvordan det ser ud senere*
Karantæne: Ingen

Bud på startopstilling:

*Igen vil jeg vente, til transfervinduet smækker i*

Det bliver helt klart en seværdig kamp, datoen giver alle muligheder for godt vejr, sådan som billetsalget udviklede sig, tør jeg godt håbe på 9.000 på stadion, trods ferien.
Uanset hvordan sæsonen slutter og om lige de tre point bliver afgørende, tror jeg det ville være et kæmpe boost for både spillere og os, hvis vi kunne skabe en god stemning og tæve Viborg på et tætpakket stadion.
Viborgs tilhængere plejer at være flittige med tifo arbejdet, når de gæster os, og de er vidst også klar denne gang https://www.facebook.com/sydtribunen.vi ... nref=story så jeg håber vi ligeledes får lavet en flot tifo til kampen.
Desuden har jeg et håb om at kampen afvikles uden ballade!

Slutteligt vil jeg sige, at jeg ikke kan bestemme mig for om jeg helst ser en gentagelse af sidste eller forrige opgør, vælg selv :)
https://www.youtube.com/watch?v=wZLWgGRvX-0
https://www.youtube.com/watch?v=wlJPuQa ... freload=10

Brugeravatar
Acebone
Geografisk sted: Viborg

Indlæg af Acebone »

fanman skrev:Bud på startopstilling:

Det er ret konservativt. Når transfervinduet smækker, er kampen spillet. ;)

Ellers fint oplæg! :)

Brugeravatar
Hekler

Indlæg af Hekler »

9k til en sommerferie kamp....man kan håbe

Leder du efter en fast?
Eller bare at der er nogen der Gør det?
Nogen kaster med brosten, andre kaster håndtegn.
Jeg nøjes bare med at kaste skygge.
/Hekler

Brugeravatar
PH1978

Indlæg af PH1978 »

A'hva'?

974

Indlæg af 974 »

PH1978 skrev:A'hva'?
du skal nok lige læse de andre indlæg også ;-)

Ellers må du vel spørge specifikt på det du ikke forstår

Jeg forstår godt alle indlæg :-)

fanman

Indlæg af fanman »

Acebone skrev:
fanman skrev:Bud på startopstilling:

Det er ret konservativt. Når transfervinduet smækker, er kampen spillet. ;)

Ellers fint oplæg! :)
Præcis først når kampen er spillet færdig kender vi startopstilling og udskiftninger ;)
Hekler skrev:9k til en sommerferie kamp....man kan håbe
Det er også lige nøjagtigt hvad jeg gør! Jeg ved ikke hvor meget interessen i slutningen af sidste sæson kan overføres, og om folk generelt vægter en kamp mod Viborg højt, egentlig virker det som om de kampe vægtes højere i Viborg. Mange FCM fans kan ikke huske de rigtig gamle Viborg opgør og Viborg har altid været lillebror og derfor har snakken og misundelsen været stor i Viborg.

Brugeravatar
Administrator

Der mår gerne være flere der deler tjansen om at poste kampindlæg.

BMBrandt

Indlæg af BMBrandt »

Er der nogen der har meldt sig?

Brugeravatar
Administrator

Kun fanman indtil videre.

BMBrandt

Indlæg af BMBrandt »

Gør han det selv? Eller skal jeg dele med ham?

Brugeravatar
Administrator

I kan jo eventuelt se om i kan finde ud af noget om hvilke kampe i tager. Så løber man heller ikke så nemt træt i det.

BMBrandt

Indlæg af BMBrandt »

så er det en aftale.... fanman?

jeg åbner med gf... så slipper jeg for at sætte mig ind i Cl modstanderen :D

fanman

Indlæg af fanman »

Hmm den CL modstander huer mig ikke, resten lyder fint :)

BMBrandt

FCM vs. elevatorerne

Indlæg af BMBrandt »

fanman skrev:18/7 16.00 Mesterholdet vs. elevatorholdet!

Så er det tid til en ny sæson, vi åbner med et brag af en kamp mod ærkerivalerne fra fodsportsforeningen i Viborg!
Statistik er efterhånden blevet et "buzz-word" både her på graven og i FCM generelt og den har vi med os i opgøret her, da vi ikke har tabt til Viborg siden 2005 og skal vi sammenligne med nyere kampe mod Viborg, giver det kun mening at se på de tre sidste opgør, da fjerde og femte er fra 2008 og 2007, her parkerede Ove C bussen i den ene og spillede 0-0 hjem, så havde vi en tæt kamp vi vandt i undertal og slutteligt 5-2 kampen hvor vi spilmæssigt dominerede fra start til slut.
Det er selvfølgelig et nyt Viborg hold vi møder nu, men vi er også kun blevet styrket siden sidst!

Min største bekymring går på om udskiftningen i truppen er for stor især nu hvor vi også har skiftet ud på træner posten.

Skader: *Lad os lige se hvordan det ser ud senere*
Karantæne: Ingen

Bud på startopstilling:

Det bliver helt klart en seværdig kamp, datoen giver alle muligheder for godt vejr, sådan som billetsalget udviklede sig, tør jeg godt håbe på 9.000 på stadion, trods ferien.
Uanset hvordan sæsonen slutter og om lige de tre point bliver afgørende, tror jeg det ville være et kæmpe boost for både spillere og os, hvis vi kunne skabe en god stemning og tæve Viborg på et tætpakket stadion.
Viborgs tilhængere plejer at være flittige med tifo arbejdet, når de gæster os, og de er vidst også klar denne gang https://www.facebook.com/sydtribunen.vi ... nref=story så jeg håber vi ligeledes får lavet en flot tifo til kampen.
Desuden har jeg et håb om at kampen afvikles uden ballade!

Slutteligt vil jeg sige, at jeg ikke kan bestemme mig for om jeg helst ser en gentagelse af sidste eller forrige opgør, vælg selv :)
https://www.youtube.com/watch?v=wZLWgGRvX-0
https://www.youtube.com/watch?v=wlJPuQa ... freload=10

Besvar