Ny trøjepartner!

Om FC Midtjylland og Black Wolves
Brugeravatar
Arff
Kontakt:

Re: Ny trøjepartner!

Indlæg af Arff »

Jeg lurer på, om der kan være en grund til at Hessel ikke står på maven af nogle af trøjerne? Har vi bevidst valgt at undlade dette, da der måske sker noget nyt på denne front, eller er det bare grundet tidsmangel?
Vi kan tabe, men aldrig besejres

Brugeravatar
Kent

Indlæg af Kent »

Tænkte det samme. Så vidt jeg kan se, stå der Hessel i nakken, så umiddelbart vil jeg mene, at Hessel ikke er vores hovedsponsor længere. Lad os håbe, at det er fordi, der er en ny på vej - og ikke bare fordi Hessel har nedgraderet sit sponsorat (i vrede over at det var Glen og ikke Steinlein der røg ;-))

admin 3

Indlæg af admin 3 »

Efter sigende skulle jørn Kjær have glemt Hessel logoet derhjemme. Han har trykt trøjerne i Østrig.

Rapport fra østrig

Brugeravatar
Arff
Kontakt:

Indlæg af Arff »

admin 3 skrev:Efter sigende skulle jørn Kjær have glemt Hessel logoet derhjemme. Han har trykt trøjerne i Østrig.

Rapport fra østrig
Så er spørgsmålet om det er spin, eller om Jørgen Kjær for første gang nogensinde har glemt noget ;-)

Kim

Indlæg af Kim »

Hej Kent,

Hessel er hovedsponsor indtil sommeren 2016

http://fcm.dk/nyheder/hessel-ny-hovedsponsor-i-fcm

For godt en måned siden overhørte jeg en samtale i s-toget fra Hellerup - jeg tænker det er nogle af hesselbrødrene, og hvis de tal (mio.) de nævnte da de tale om fcm sponsoratet er rigtig, har FCM lavet en rigtig god aftale med Hessel!

/Kim

Brugeravatar
Kent

Indlæg af Kent »

Vi var ikke helt afsporet i sponsorsnakken: http://www.bold.dk/nyt/fcm-praesenterer-ny-hovedsponsor
Godt med en ny hovedsponsor, der gerne skulle være nye penge udefra, i stedet for penge fra venner af huset. Spændende at se, om det er noget med perspektiver i. Forhåbentlig en stor aftale, der viser at vi får høstet den kommercielle værdi af mesterskabet.

Brugeravatar
Arff
Kontakt:

Indlæg af Arff »

Kunne Jyske Bank være et frækt bud? Vi har lige lavet en tv-aftale med dem, og de har stort set altid været dybt involveret i Superligaen, hvis man ser borte fra de seneste år. Jeg husker blandt andet, at de har været hovedsponsor for FC Nordsjælland.
Mit bud er hvertfald, at det er et pengeinstitut, eller en af de store lokale virksomheder - hvem tør jeg dog ikke byde på.

Mike80

Indlæg af Mike80 »

Arff skrev:Kunne Jyske Bank være et frækt bud? Vi har lige lavet en tv-aftale med dem, og de har stort set altid været dybt involveret i Superligaen, hvis man ser borte fra de seneste år. Jeg husker blandt andet, at de har været hovedsponsor for FC Nordsjælland.
Mit bud er hvertfald, at det er et pengeinstitut, eller en af de store lokale virksomheder - hvem tør jeg dog ikke byde på.
Jyske Bank er både et godt bud og det ville også matche klubben flot at tage imod gæstende hold på arenaen med sloganet: "Jyske bank" på trøjen.

Dejligt at se vi kan skabe profit af mesterskabet både iform af Nike sponsoratet og nu en ny hovedsponsor. Vigtigt signal!

Mike
Mike80

Everybody hates us we don't care...

TrueWolfMidt
Geografisk sted: 7400 Snejbjerg.

Indlæg af TrueWolfMidt »

Flot ny lyngfarvet trøje. Den er jeg vild med.

http://www.bold.dk/video/?id=11192

Steffen am

Indlæg af Steffen am »

Var også ved at tænke på at der snart må komme.

Jeg er vild med lyng farven, og især den gamle away.
Tror lige jeg skal vænne mig til den nye lyng og gul.

TrueWolfMidt
Geografisk sted: 7400 Snejbjerg.

Indlæg af TrueWolfMidt »

Steffen am skrev: Tror lige jeg skal vænne mig til den nye lyng og gul.
Lyngfarven og den gulgrønne synes jeg står godt til hinanden, netop det jeg synes er fedt ved trøjen.

Brugeravatar
FCM Fan nr. 1

Indlæg af FCM Fan nr. 1 »

Wow en fed trøje....! Super flot farvekombination.......
Fcm - Historiens bedste mestre!!!

Besvar