Efter sit mål mod Serbien var kampen reelt lukket. Fischer var ringe både i åbningskampen og mod serberne indtil scoringen. Som nævnt er hans blik for medspillerne ikke eksisterende og man har altså ikke råd til at have sådan en spiller rendende hvis ikke resten af holdet fungerer. Og det har det ikke gjort. Alene det at de fleste af vores mål er scoret efter dødbolde siger en del.
Det er det samme i Ajax, han spiller sjældent godt, men formår alligevel at score en del mål.
U21 EM
Re: U21 EM
Tjaee. Jeg vil hellere have hans mål, end Yussuf Poulsens løb og vildskud. Men lad os lukke den, og tage den op igen, når vi skal diskutere, hvem der skal starte i åbningskampen ved EM 2016: Fischer eller Lucas Andersen? 
Yussuf Poulsen var da ganske rigtigt også ringe.
Jeg er ikke helt med på hvorfor Lucas Andersen er relevant, han var ikke engang udtaget og ville derfor ikke have været et alternativ. Jeg tror nu heller ikke han bliver udtaget til EM til sommer.
Jeg er ikke helt med på hvorfor Lucas Andersen er relevant, han var ikke engang udtaget og ville derfor ikke have været et alternativ. Jeg tror nu heller ikke han bliver udtaget til EM til sommer.
-
mousebreaker
Vi har fået en europa mester i klubben. Stort tillykke til Kristoffer Olsson med EM-guldet. Godt gået !
Der kan man se hvad det kan føre til når man har noget kontinuitet i holdet. Ikke skifter ud på alverdens pladser konstant og lader de bedste spillere sidde over. Sverige spillede uden de store individualister som i hvert fald både DK og Portugal havde til rådighed. Men de havde struktur og holdånd.
Jeg spørger bare: Hvor mange minutter under slutrunden gik Sverige i opløsning, selv da tingene gik mest imod??
Og hvor mange minutter under slutrunden var Danmark i opløsning?
Fyr Thorup. Kan kun gå for langsomt.
Der kan man se hvad det kan føre til når man har noget kontinuitet i holdet. Ikke skifter ud på alverdens pladser konstant og lader de bedste spillere sidde over. Sverige spillede uden de store individualister som i hvert fald både DK og Portugal havde til rådighed. Men de havde struktur og holdånd.
Jeg spørger bare: Hvor mange minutter under slutrunden gik Sverige i opløsning, selv da tingene gik mest imod??
Og hvor mange minutter under slutrunden var Danmark i opløsning?
Fyr Thorup. Kan kun gå for langsomt.
"There is a disconnect in what we know and what we do!
Being able to adapt our behavior to challenges, is as good a definition of intelligence as any I know"
- Neil Degrasse Tyson on climate changes -
Being able to adapt our behavior to challenges, is as good a definition of intelligence as any I know"
- Neil Degrasse Tyson on climate changes -