Transfer Sommer 2015

Om FC Midtjylland og Black Wolves
Brugeravatar
Arff
Kontakt:

Re: Transfer Sommer 2015

Indlæg af Arff »

Mikkel Andersen er ankommet, og var med da truppen mødtes i dag. FCM har endnu ikke offentliggjort noget, men han er på plads :-)
Vi kan tabe, men aldrig besejres

4096

Indlæg af 4096 »

Arff skrev:Mikkel Andersen er ankommet, og var med da truppen mødtes i dag. FCM har endnu ikke offentliggjort noget, men han er på plads :-)
Havde hellere set fx en Rønnov, men stoler på at klubben ved hvad de henter. Jeg personligt var bare ikke voldsomt begejstret for hans indsatser i Randers indtil han blev slået af af Friis Jensen..

Brugeravatar
tatoo

Indlæg af tatoo »

4096 skrev:
Arff skrev:Mikkel Andersen er ankommet, og var med da truppen mødtes i dag. FCM har endnu ikke offentliggjort noget, men han er på plads :-)
Havde hellere set fx en Rønnov, men stoler på at klubben ved hvad de henter. Jeg personligt var bare ikke voldsomt begejstret for hans indsatser i Randers indtil han blev slået af af Friis Jensen..
Jeg er på ingen måde begejstret over at Mikkel Andersen kommer til FCM. Det forstår jeg bare ikke. Mikkel Andersen var på leje i Randers og spillede 10 kampe af 33. Så råbte Peter Friis på spilletid og fik det. Han var heller ikke god nok i Randers. Blev bænket og var også sur og er nu i Viborg !!.

Jeg synes vi ser et par målmænd der endnu engang synes de er berettiget som førstemålmand i superligaen, men de er jo nok knap så gode som de selv mener.

Jeg håber bare ikke vi laver hverken en lang kontrakt eller en mega løn, for det mener jeg ikke han er værd.

Brugeravatar
Arff
Kontakt:

Indlæg af Arff »

Jeg skal være ærlig og sige, at jeg ikke forstår hvorfor folk altid er så utilfredse uanset hvad klubben gør. Sidste sommer (inden Benham) hentede vi Heinze ind, som var tiltænkt en rolle som 1. målmand, i dag henter vi, hvad jeg vil kalde en fin Superliga-målmand ind som reserve, og alligevel brokker folk sig. Grundlaget I vurdere ham udfra er ikke særlig stort, og som jeg husker det står han rigtig godt i starten, da han var udlejet til Randers.

Jeg synes måske folk skal huske hvor vi kom fra, og være lidt realistiske i hvad der er muligt - og hvad klubben er villige til at betale. Vi henter Mikkel Andersen fra Reading på en fri transfer, selvfølgelig skal vi ikke ud og smide 3-5 millioner for en reservekeeper. Med en handel som denne forstærker vi bredden i truppen, og samtidig giver Dahlin (Heinze og Wolanski) en træningsmakker der kan presse dem til det yderste hverdag. I min bog er dette et klogt og gennemtænkt indkøb, da jeg ikke vil være tryg hvis Heinze eller Wolanski skulle ind og vikariere for Dahlin - det vil jeg derimod med Mikkel Andersen.

Brugeravatar
Kent

Indlæg af Kent »

Jeg læste lidt op på Mikkel Andersen, og faldt over en lidt pudsig klub, som han spillede 58 kampe for i 2009-11: https://da.m.wikipedia.org/wiki/Mikkel_Andersen
Mik umiddelbare tanke er, at det er en ok reservemålmand.

Brugeravatar
Ravnen

Indlæg af Ravnen »

Kent skrev:Jeg læste lidt op på Mikkel Andersen, og faldt over en lidt pudsig klub, som han spillede 58 kampe for i 2009-11: https://da.m.wikipedia.org/wiki/Mikkel_Andersen
Haha fedt spottet Kent. Så er han kendt af "huset" :geek: :mrgreen:

Brugeravatar
Kent

Indlæg af Kent »

Ravnen skrev:
Kent skrev:Jeg læste lidt op på Mikkel Andersen, og faldt over en lidt pudsig klub, som han spillede 58 kampe for i 2009-11: https://da.m.wikipedia.org/wiki/Mikkel_Andersen
Haha fedt spottet Kent. Så er han kendt af "huset" :geek: :mrgreen:
I øvrigt ser det ud til st være fejl på den danske wiki-side. Han spillede kun 1 kamp for Brentford, da han blev lejet til dem i en uge, på et tidspunkt hvor alle deres målmænd var ude. Han blev MOM i den kamp.
https://en.m.wikipedia.org/wiki/Mikkel_Andersen
http://www.dr.dk/Sporten/Fodbold/Intern ... 190452.htm
https://bfctalk.wordpress.com/tag/mikkel-andersen/

Uldkraemmeren

Indlæg af Uldkraemmeren »

Han minder lidt om en spiller som Samuel Eto'o med den nomadetilværelse. Korrekt, ja, der stopper sammenligningen så også.
Jeg er tæt på at tro at målmandsrokaden overordnet er en svækkelse, for jeg synes faktisk at Haugaard har spillet sig op i foråret efter sin tid på bænken, som Løssl gjorde det før ham. Dahlin spillede godt de første to-tre kampe og derefter har det ikke været prangende. Jeg vælger at tro på at det skyldes skader, og at han derfor er fit og spiller på højt niveau fremadrettet, ellers kommer vi ikke langt i Europa. Jeg kunne i det hele taget godt tænke mig en ny opdatering fra skadestuen, der var MANGE skadet til sæsonens sidste kamp.

Noe

Indlæg af Noe »

Vi satser på Dahlin fremadrettet. I hvert fald har vi afvist et konkret bud fra Malmø:

http://www.fotbollskanalen.se/allsvensk ... ck-nobben/

Brugeravatar
Arff
Kontakt:

Indlæg af Arff »

Mikkel Andersens holdning er sund nok:
https://www.kanalsport.dk/indslag/mikke ... dringen-op

TrueWolfMidt
Geografisk sted: 7400 Snejbjerg.

Indlæg af TrueWolfMidt »

Er Kadlec handlen med sikkerhed gået i vasken ? Eller er der stadigvæk håb. Nogen med insider information.

Brugeravatar
Kent

Indlæg af Kent »

Jeg har ingen insider-viden, men eftersom meldingen var, at han mente han var for stor til den danske liga, så skal vi nok hen i slutningen af transfervinduet, hvor han skal finde ud af, om han og for stor til bænken i Frankfurt, hvis den skal ende med at blive til noget. Eftersom der også var andre bejlere, så tror jeg godt, at den kan lægges død.

Noerum

Indlæg af Noerum »

Jeg har heller ikke nogen insider viden, men tænkte på en ting. Vi har jo ikke solgt nogen profiler endnu. Okay, Haugaard og Izunna var fine spillere, men ikke profiler. Hvis ikke Sly og eller Sisto bliver solgt, så er der vel ingen grund til at hente en stor dyr spiller ind.

Noe

Indlæg af Noe »

Noerum skrev:Jeg har heller ikke nogen insider viden, men tænkte på en ting. Vi har jo ikke solgt nogen profiler endnu. Okay, Haugaard og Izunna var fine spillere, men ikke profiler. Hvis ikke Sly og eller Sisto bliver solgt, så er der vel ingen grund til at hente en stor dyr spiller ind.
Jo. ;) Problemet i de sidste par vinduer har været, at vi ikke har fået kørt nye kanter ind i tide. Vi gik nærmest i panik, da Sly stod til at skifte væk, og bød i øst og vest. Det skal vi forhåbentlig ikke opleve igen, så en kant (mere) ville være rar at få på plads tidligt. Om ikke andet, for at få ham spillet ind i løbet af efteråret.

tubbe93

Indlæg af tubbe93 »

Noe skrev:
Noerum skrev:Jeg har heller ikke nogen insider viden, men tænkte på en ting. Vi har jo ikke solgt nogen profiler endnu. Okay, Haugaard og Izunna var fine spillere, men ikke profiler. Hvis ikke Sly og eller Sisto bliver solgt, så er der vel ingen grund til at hente en stor dyr spiller ind.
Jo. ;) Problemet i de sidste par vinduer har været, at vi ikke har fået kørt nye kanter ind i tide. Vi gik nærmest i panik, da Sly stod til at skifte væk, og bød i øst og vest. Det skal vi forhåbentlig ikke opleve igen, så en kant (mere) ville være rar at få på plads tidligt. Om ikke andet, for at få ham spillet ind i løbet af efteråret.
Det er vel derfor, at vi har hentet Royer ?
FCM!
FCM!
FCM!

Låst