Nej. Det er fandme svært at forstå, hvad der er sket. Jeg ventede på nyheden om, at FCMs hjemmeside var blevet hacket, men vi må bare erkende, at det ikke er en joke. Det virker mærkeligt, når en klubmand som Glen kaster håndklædet i ringen, og det virker bare generelt som om, at alle er overrasket over, hvad der sker...Jeg håber vi bliver klogere i morgen efter pressemødet. Dog mærkeligt at hovedpersonen ikke selv deltager, så jeg ved ikke lige, hvad vi skal forvente af pressemødet. Lad os se, hvad der sker og bliver fortalt.Ravnen skrev:Det er bare så surrealistisk. Glen har lige speedsnakket over champagne foran værterne på Canal9, og med hjertet hektisk fortalt om ånden og værdierne i FC Midtjylland, en stolthed så tydelig. Det virkede bare så hamrende solidt, fællesskab. Vi står sammen. Er det bare mig der har megasvært ved helt at fatte det her? Jeg skæver hele tiden til datoen, er det 1 april? Det er helt uvirkeligt. Kæmpemæssigt tab for klubben, og sådan lige hovsa-pludseligt agtigt. Erik Rasmussen fik sit lange farvel med taler og det hele, det var lidt lettere at fatte og fordi man havde tid til at vænne sig til det.
Glen Riddersholm
Re: Glen Riddersholm
Glen har tidligere advaret ledelsen om vigtigheden af at bevarer holdets dna, det er helt givet, at det kan vaere der, man Ikke har haft samme syn paa tingene.
Fejl 
Senest rettet af Arff 26. jun 2015, 00:00, rettet i alt 1 gang.
Vi kan tabe, men aldrig besejres
Ekstra Bladet bringer i morgen en artikel om hvorfor Glen valgte at sige op.
Vi kan tabe, men aldrig besejres
Spændende at se om de bringer noget nyt på banen, eller om det stadig er løse gætterier. Dog plejer EB have okay styr på hvad der sker i FCM. Meget bedre end tegneserieavisen BT. Det bliver ligeledes spændende at følge pressemødet imorgen tidlig, og se hvad de deltagende siger.Arff skrev:Ekstra Bladet bringer i morgen en artikel om hvorfor Glen valgte at sige op.
Det er sgu en underlig følelse man går i seng med her til aften. Ligger og tænker vemodigt tilbage på Glen's tur rundt på stadion, med pokalen i hånden.
Det er næsten som om en kæreste har slået op, uden man har fået en begrundelse.
Jeg kan ikke sove.
Fatter det ikke rigtigt. Ve den, der skal tage over efter Glen. Det er jo en gigantisk opgave.
Håber lidt på Priske, men tror ledelsen vil noget helt andet.
Fatter det ikke rigtigt. Ve den, der skal tage over efter Glen. Det er jo en gigantisk opgave.
Håber lidt på Priske, men tror ledelsen vil noget helt andet.
Et farvel til Glen kan meget Vel blive et farvel til det FCM vi kender...
Alle ved, at Glen er super ambitiøs og sætter overlæggeren højt. Alle ved, at Glen dyrker klubbens DNA helt ud til fingerspidserne og alle ved, at Glen er fantastisk god for de unge spillere og sammenholdet i klubben...
Når en klubmand som Glen, efter det første mesterskab, foran CHL kval og lige i opsarten vælger at trække stikket fordi han ikke kan se sig selv gå på kompromis... Det er fanden galemig et mega problem for alle i FCM... Kommentarerne omkring Glen der vil bestemme alt - Bullshit! Hvis et klubikon som Glen ikke kan se sig selv i klubben mere af interne årsager, så har klubben et KÆMPE problem.
Alle ved, at Glen er super ambitiøs og sætter overlæggeren højt. Alle ved, at Glen dyrker klubbens DNA helt ud til fingerspidserne og alle ved, at Glen er fantastisk god for de unge spillere og sammenholdet i klubben...
Når en klubmand som Glen, efter det første mesterskab, foran CHL kval og lige i opsarten vælger at trække stikket fordi han ikke kan se sig selv gå på kompromis... Det er fanden galemig et mega problem for alle i FCM... Kommentarerne omkring Glen der vil bestemme alt - Bullshit! Hvis et klubikon som Glen ikke kan se sig selv i klubben mere af interne årsager, så har klubben et KÆMPE problem.
Rolig nu - rolig. Det måtte jo ske på et tidspunkt, og selv om det også kommer som en overraskelse for mig, så glem ikke at vi trods alt står i den bedst mulige situation i forhold til at få den trænerprofil, vi gerne vil have. Både økonomisk, spillermateriale- og udfordringsmæssigt har vi aldrig været mere attraktive. Det eneste, der kan bekymre, er at vi nok ikke har særlig lang tid til at få en ny træner ind i klubben hvis alt skal spille optimalt til Ch.L-kvalifikationskampene, men eftersom ledelsen selv takkede nej til at lade Riddersholm fortsætte et halvt år endnu, så må de vel tro på, at det kan lykkes at hente en ny træner ind ret hurtigt.
- DenStolteJyde
http://m.bt.dk/superligaen/riddersholm- ... ver-et-aar
Hmm utilfredsheden strækker sig et år tilbage, men har ifølge denne artikel ikke noget at gøre med Benham/Ankersen..
I stedet for at være så kryptisk kunne det egentlig være rart hvis der blev meldt helt klart ud..
Hmm utilfredsheden strækker sig et år tilbage, men har ifølge denne artikel ikke noget at gøre med Benham/Ankersen..
I stedet for at være så kryptisk kunne det egentlig være rart hvis der blev meldt helt klart ud..
Kan Glen have været træt af sine kontraktforhold? Han har jo været på funktionærkontrakt siden før Benham.
Har stadig ikke en helt god forklaring, hvis ikke det har noget med Benham/Ankersen at gøre.
Har stadig ikke en helt god forklaring, hvis ikke det har noget med Benham/Ankersen at gøre.
http://ekstrabladet.dk/sport/fodbold/da ... te/5624505
Til EB siger Glen, at problemerne har ulmet i tre år. Det har godt nok været svært at se udefra.
Men han stopper på toppen. Er glad for, at han blev og kæmpede mesterskabet hjem. Tænk, hvis han var stoppet efter 13/14-sæsonen.
Til EB siger Glen, at problemerne har ulmet i tre år. Det har godt nok været svært at se udefra.
Men han stopper på toppen. Er glad for, at han blev og kæmpede mesterskabet hjem. Tænk, hvis han var stoppet efter 13/14-sæsonen.
Glen er om nogen fortaler for talentarbejde, så jeg tror en god del af grunden skal findes i at vi nu som klub har penge og kan købe ind til holdet, fremfor at skulle bruge af talentmassen. Mindre fokus på at skulle bruge talenterne efter at Benham er kommet til.
Derud over tror jeg at der er flere ting, som der ligesom er lagt op til i div. medier. Har de ret, så kan eks. kontraktforhold være en del, ligesom så meget andet.
Jeg tror at med Benhams penge og planer for fremtiden, med dyre indkøb til at styrke holdet til netop den planlagte fremtid, går Fcm som klub mod de værdier Glen sætter i ungdommen og talentarbejdet.
Derud over tror jeg at der er flere ting, som der ligesom er lagt op til i div. medier. Har de ret, så kan eks. kontraktforhold være en del, ligesom så meget andet.
Jeg tror at med Benhams penge og planer for fremtiden, med dyre indkøb til at styrke holdet til netop den planlagte fremtid, går Fcm som klub mod de værdier Glen sætter i ungdommen og talentarbejdet.
Ja det må man sige og også lang tid. Hvad der lige skulle have starten denne ulmen for 3 år siden, har jeg ingen anelse eller gæt på.Acebone skrev:Til EB siger Glen, at problemerne har ulmet i tre år. Det har godt nok været svært at se udefra.
Men lyder underligt.
Men vel fint at Glen så nu er taget videre, hvis han ikke har været tilfreds.
Men har det med talenterne gjort så meget, at det ligefrem påvirker Glens nærmeste? Det virker ikke logisk for mig. Vi har trods alt vundet mesterskabet med en stor del talenter, og Glen er da også kendt for at være ambitiøs - tvivler på, at han er gal over f.eks. Sparv-købet. Glen vil jo også vinde.
I øvrigt har Glen sagt til pressen, at de gætterier om talentsituationen ikke er en stor grund til bruddet.
I øvrigt har Glen sagt til pressen, at de gætterier om talentsituationen ikke er en stor grund til bruddet.
Hvad jeg troede var skrevet inden viden om års frustrationer fra Glen.
Hvis han har været utilfreds, i mere end et år eller op til 3 år som også nævnt, kan det selvfølgeligt ikke være Benham, den planlagte fremtid, med europa og talentarbejdet der ligger til grund. Så er det noget helt andet. 3 år er lang tid, rigtig lang tid, og så er det nok noget økonomi eller lign.
Alt kan jo påvirke Glens nærmeste hvis det i første omgang påvirker Glen. Men som sagt, skal vi 3 år tilbage er det ikke situationen med Benham, penge, talenter osv som er nu.
Men hvis han har været frustreret eller lign i næsten 3 år, syntes jeg det er et yderst mærkeligt tidspunkt at opsige sin kontrakt på.
Hvis han har været utilfreds, i mere end et år eller op til 3 år som også nævnt, kan det selvfølgeligt ikke være Benham, den planlagte fremtid, med europa og talentarbejdet der ligger til grund. Så er det noget helt andet. 3 år er lang tid, rigtig lang tid, og så er det nok noget økonomi eller lign.
Alt kan jo påvirke Glens nærmeste hvis det i første omgang påvirker Glen. Men som sagt, skal vi 3 år tilbage er det ikke situationen med Benham, penge, talenter osv som er nu.
Men hvis han har været frustreret eller lign i næsten 3 år, syntes jeg det er et yderst mærkeligt tidspunkt at opsige sin kontrakt på.