Transfer Sommer 2015

Om FC Midtjylland og Black Wolves
BMBrandt

Re: Transfer Sommer 2015

Indlæg af BMBrandt »

http://ekstrabladet.dk/sport/fodbold/la ... er/5606341
kjær til fenerbache... mon ikke det vil kaste lidt af sig i fcm posen.... der er åbenbart adskillige bejlere...

Brugeravatar
tatoo

Indlæg af tatoo »

Ravnen skrev:Jeg synes nu at Dahlin har vist fine takter, han er jo slet ikke spillet ind på holdet endnu. Men nu Haugaard er rejst så er spørgsmålet om man satser på Heinze, umiddelbart er det en ok løsning.
ØHH det mener du ikke. Heinze har været 3 valg hele sæsonen så det er IKKE en OK løsning for så havde han da stået når Dahlin var skadet. Jeg synes det er kritisk at vi ikke har en rigtig stærk og stabil førstekeeper.
Hvis vi kigger på målmændene i superligaen har alle spillet mellem 31 og 33 kampe undtaget mestrene og nedrykkerne - og det er jo fordi begge valgte at skifte målmænd i vinter. Dahlin har stået 10 ud af 17 kampe. Det burde være 17.

Lige nu har vi 2 målmænd hvis altså Heinze vil væk, og det er Dahlin og Wolanski. De er begge meget skadede, og jeg ved at man ikke var særlig imponeret af Wolanski i Vejle. Hvis ikke vi forstærker os her tror jeg vi kan få store problemer i løbet af en lang sæson.

Brugeravatar
Ravnen

Indlæg af Ravnen »

Heinze er da ikke nødvendigvis en dårlig målmand, blot fordi han har været 3. valg.

974

Indlæg af 974 »

tatoo skrev:og det er Dahlin og Wolanski. De er begge meget skadede,
Udover at Dahlin har været skadet til nogle af kampene her i foråret; hvor har du så fra at han ellers er meget skadet?

TrueWolfMidt
Geografisk sted: 7400 Snejbjerg.

Indlæg af TrueWolfMidt »

Haugaard og Dahlin har begge haft del i vores guldmedalje. Tror Dahlin forsat vil være en del af førsteholdstruppen og tror også at vi skal have endnu en god målmand. Vi vil byde Fck op til dans i superligaen og derudover er der europa kampene og pokalkampene. Vi skal stå stærkt på målmandsposten ellers kan vi ikke matche Fck i næste sæson, hvilket jo er målet.

Hvis Simon Kjær sælges, kommer der så ikke penge til Fcm ?

BMBrandt

Indlæg af BMBrandt »

Der kommer vel som minimum udd. Penge.... men nok også kun det... ved ikke hvor meget, men vel en del af købssummen

Brugeravatar
tatoo

Indlæg af tatoo »

Ravnen skrev:Heinze er da ikke nødvendigvis en dårlig målmand, blot fordi han har været 3. valg.
Jeg siger ikke han er en dårlig målmand, men han har ikke niveauet til superligaen. Han kunne nok blive en god målmand for en 1 div. klub.

Brugeravatar
tatoo

Indlæg af tatoo »

974 skrev:
Udover at Dahlin har været skadet til nogle af kampene her i foråret; hvor har du så fra at han ellers er meget skadet?
Dahlin har siden august 2014 spillet 20 ud af 37 kampe både i DK og Tyrkiet (incl. pokalkampe). Jeg synes det er bekymrende at han kun har spillet 10 af 16 kampe i foråret. Hos os har han været skadet, i Tyrkiet ved jeg ikke hvorfor han også kun har spillet 10 kampe.

Wolanski har i Vejle spillet 12 af 26 kampe i denne sæson.

TrueWolfMidt
Geografisk sted: 7400 Snejbjerg.

Indlæg af TrueWolfMidt »

Uha hvor en fed lønnen hvis Simon Kjær skifter til tyrkisk fodbold.
http://ekstrabladet.dk/sport/fodbold/ud ... et/5607644

974

Indlæg af 974 »

tatoo skrev:
974 skrev:
Dahlin har siden august 2014 spillet 20 ud af 37 kampe både i DK og Tyrkiet (incl. pokalkampe). Jeg synes det er bekymrende at han kun har spillet 10 af 16 kampe i foråret. Hos os har han været skadet, i Tyrkiet ved jeg ikke hvorfor han også kun har spillet 10 kampe.

OK

Nu behøver han jo ikke at have været skadet, bare fordi han ikke har spillet :-)
Bare vi får slået det fast, så vi ikke pludselig får fortalt historien om at han normalt er meget skadet?

Jeg aner ikke om denne side står fuldstændig til troende for hvordan det reelt har været, men her står han listet med en kamps fravær pga skade i Tyrkiet
http://www.transfermarkt.co.uk/johan-da ... eler/41653

Mathias

Indlæg af Mathias »

Kadlec skifte rykker tættere på....interessant bliver det om han kan lukke hullet efter Sly...19 mio er sku mange penge, så han må jo være én af dem som betegnes som spiller fra "øverste hylde".

http://ekstrabladet.dk/sport/fodbold/da ... er/5608131

Steffen am

Indlæg af Steffen am »

bh skrev:Ja vel en anelse for tidligt at afskrive Dahlin. Synes konstellationen i år var god, en klar første keeper, et ungt talent med reel mulighed for at presse ham og en rutineret/billig tredje målmand der kan leve med den rolle.
Er RET sikker på at hvis du spørger Heinze er han ikke tilfreds med 3. målmand. Synes jeg har hørt at han er ved at finde ud af hvad han gør efter sommerferien. Tror ikke på at han bliver som 3. målmand i hvert fald. (Desværre)

Ved ikke med Dahlin, bortset fra de 2 første kampe i forårssæsonen, synes jeg faktisk Haugaard har stået bedre. Men skal ikke kunne sige om Dahlin har et stykke til hans max performance.

Brugeravatar
Acebone
Geografisk sted: Viborg

Indlæg af Acebone »

Vi har næppe set det niveau, der bragte Dahlin ind omkring det svenske landshold. Forhåbentlig bliver han skadesfri, hvis vi ikke har tænkt os at investere yderligere på målmandsposten.

Brugeravatar
tatoo

Indlæg af tatoo »

OK

Nu behøver han jo ikke at have været skadet, bare fordi han ikke har spillet :-)
Bare vi får slået det fast, så vi ikke pludselig får fortalt historien om at han normalt er meget skadet?

Jeg aner ikke om denne side står fuldstændig til troende for hvordan det reelt har været, men her står han listet med en kamps fravær pga skade i Tyrkiet
Det er rigtigt at der er opført 1 skade, og i de andre kampe har han ikke været i truppen. Vi ved jo han har været skadet hos os, og i Tyrkiet kan det jo kun være det samme eller han ikke har været god nok !!.

Mener at da vi hentede ham havde der været lidt rygproblemer.

Under alle omstændigheder synes jeg bare at vi skal have en målmand der står langt flere kampe end Dahlin har gjort. Det får vi brug for. Vi kan vel stadig skille os af med ham og så finde en stabil og stærk keeper.

THenry

Indlæg af THenry »

tatoo skrev:

OK

Det er rigtigt at der er opført 1 skade, og i de andre kampe har han ikke været i truppen. Vi ved jo han har været skadet hos os, og i Tyrkiet kan det jo kun være det samme eller han ikke har været god nok !!.

Mener at da vi hentede ham havde der været lidt rygproblemer.

Under alle omstændigheder synes jeg bare at vi skal have en målmand der står langt flere kampe end Dahlin har gjort. Det får vi brug for. Vi kan vel stadig skille os af med ham og så finde en stabil og stærk keeper.
Jeg mener, at jeg i min research på ham i forbindelse med hans skifte til os, læste at han var fast mand for den tyrkiske klub, men røg på bænken, da han meldte ud, at han ville hjem til Skandinavien på grund af familiehensyn. Så jeg tror ikke nødvendigvis, at han var skadet eller sat af holdet på grund af hans spillemæssige niveau.

Jeg kan ikke finde en kilde, men her er en artikel, der fortæller lidt om hans tid i tyrkisk fodbold: http://www.bold.dk/nyt/svensk-landshold ... ra-tyrkiet

Under alle omstændigheder tror jeg, at han er vores førstemålmand, og at det nærmere er en reservekeeper, som vi henter, hvis Heinze vil videre i sin søgen efter fast spilletid.

Låst