Transfer Sommer 2015

Om FC Midtjylland og Black Wolves
Brugeravatar
Hekler

Re: Transfer Sommer 2015

Indlæg af Hekler »

TrueWolfMidt skrev:Mon i henter flere spillere inden d. 22/6 hvor de senest skal være tilmeldt for, at kunne bruges i europa kampene eller mon man venter til, at vi med sikkerhed har fået solgt en eller flere spillere.
Er du sikker på den dato?
Nogen kaster med brosten, andre kaster håndtegn.
Jeg nøjes bare med at kaste skygge.
/Hekler

Brugeravatar
Hekler

Indlæg af Hekler »

bobthebuilder_dk skrev: ... men kongekommentar af steinlein
- Som det altid er, kommenterer vi ikke på enkelte navne. Vi holder øje med alt, der rører sig. Men lad mig sige det sådan, at jeg også har været inde på nettet for at se, hvem det er, vi angiveligt er ved at hente.

Ja gad vide hvad det ender med? ! ;)
Transfervinduet åbner officielt på Mandag........
Alle ved jo at visdommen findet på Ulvegraven :-)
Nogen kaster med brosten, andre kaster håndtegn.
Jeg nøjes bare med at kaste skygge.
/Hekler

TrueWolfMidt
Geografisk sted: 7400 Snejbjerg.

Indlæg af TrueWolfMidt »

Hekler skrev:
TrueWolfMidt skrev:Mon i henter flere spillere inden d. 22/6 hvor de senest skal være tilmeldt for, at kunne bruges i europa kampene eller mon man venter til, at vi med sikkerhed har fået solgt en eller flere spillere.
Nej men ifølge. Dbu gælder det for holdene som træder ind i europa i 1 og 2 spillerunde i Europa - League og vi træder først ind i 3 kval. runde til Champions -league vidt jeg husker, så datoen er måske ikke gældende for Fcm. Beklager hvis jeg tog fejl. :oops:

Sniper

Indlæg af Sniper »

TrueWolfMidt skrev:
Hekler skrev:
Nej men ifølge. Dbu gælder det for holdene som træder ind i europa i 1 og 2 spillerunde i Europa - League og vi træder først ind i 3 kval. runde til Champions -league vidt jeg husker, så datoen er måske ikke gældende for Fcm. Beklager hvis jeg tog fejl. :oops:

Træder vi ikke ind i 2.runde??

TrueWolfMidt

Indlæg af TrueWolfMidt »

Jo. Har lige tjekket op på det.

TrueWolfMidt

Indlæg af TrueWolfMidt »

Spændende. http://www.tv3sport.dk/fodbold/nyheder/ ... desligaen/
Læs især slutningen af artiklen.

WBW

Indlæg af WBW »

TrueWolfMidt skrev:Spændende. http://www.tv3sport.dk/fodbold/nyheder/ ... desligaen/
Læs især slutningen af artiklen.
Dog skulle han ikke være tiltænkt en plads som angriber, men derimod på kanten, når Sly/Sisto ryger.

Brugeravatar
Arff
Kontakt:

Indlæg af Arff »

Det jeg hører, er at FCM HAR sendt et bud afsted til Frankfurt på 2,5 mio EURO. Dog ser jeg Kadlec som decideret 9'er, og forstår derfor ikke helt ideen i at købe ham, med mindre man vil sende Duncan eller Pusic videre.

Men skal man tage symbolværdien i dette, så viser vi godt nok, at vi mener det seriøst, og at vi ikke vil lægge os ned for FCK. Dog håber jeg, at man går mere efter en direkte kantspiller, som erstatning for Sly/Pione.

Samtidig ser jeg os nødsaget til at gå ud og hente en erstatning for Izu på 6'er positionen, og jeg så også gerne at vi udlejede/solgte Frederik Møller og hentede en konkurrent ind til venstre backen, så Lauridsen ikke er selvskrevet på pladsen. Men spændende ser det hvertfuld ud, hvis man kan tiltrække spillere som Kadlec.
Vi kan tabe, men aldrig besejres

bh

Indlæg af bh »

Arff skrev:Det jeg hører, er at FCM HAR sendt et bud afsted til Frankfurt på 2,5 mio EURO. Dog ser jeg Kadlec som decideret 9'er, og forstår derfor ikke helt ideen i at købe ham, med mindre man vil sende Duncan eller Pusic videre.

Men skal man tage symbolværdien i dette, så viser vi godt nok, at vi mener det seriøst, og at vi ikke vil lægge os ned for FCK. Dog håber jeg, at man går mere efter en direkte kantspiller, som erstatning for Sly/Pione.

Samtidig ser jeg os nødsaget til at gå ud og hente en erstatning for Izu på 6'er positionen, og jeg så også gerne at vi udlejede/solgte Frederik Møller og hentede en konkurrent ind til venstre backen, så Lauridsen ikke er selvskrevet på pladsen. Men spændende ser det hvertfuld ud, hvis man kan tiltrække spillere som Kadlec.
Tror ikke man sælger Pusic allerede nu eller skifter til 4-4-2, så Kadlec må være hentet som erstatning for Sisto på højrekanten - at han så kan dække angriber og hængende også, det er kun et plus.

Venstreback, mon ikke det bliver Oliver Kragl. Virker til at nogle medlemmer på graven har lidt insider, og Oliver Kragl...hvorfor dælen skulle den røg opstå hvis ikke der var ild. Scorer pæn på stats i Ried: http://www.abseits.at/fusball-in-osterr ... einzelner/

Det efterlader så en 6'er og målmandsposten.

Brugeravatar
tatoo

Indlæg af tatoo »

Sidder lige og ser Wales-Belgien og ham her ser interessant ud. Hvis vi nu sælger Sviatchenko kunne han være en god makker til Kian Hansen. Han er hurtig (det mangler vi rigtig meget) og fysisk stærk. Men kun en tanke, da han også ser ud til at være billig.

http://www.transfermarkt.com/jason-dena ... ler/277114

mancitydk

Indlæg af mancitydk »

tatoo skrev:Sidder lige og ser Wales-Belgien og ham her ser interessant ud. Hvis vi nu sælger Sviatchenko kunne han være en god makker til Kian Hansen. Han er hurtig (det mangler vi rigtig meget) og fysisk stærk. Men kun en tanke, da han også ser ud til at være billig.

http://www.transfermarkt.com/jason-dena ... ler/277114
He He, som cityfan kan jeg godt afsløre at Jason Denayer ikke bliver solgt. Rygterne går på at han skal erstatte Kompany i løbet af næste sæson. Men ellers kan en lejeaftale måske blive aktuel...
Tjek http://ellevemeterpletten.wordpress.com. En blog om tysk fodbold fra 3. Bundesliga til Landsholdet

TrueWolfMidt

Indlæg af TrueWolfMidt »

Det kunne være et godt bud på et nyt transfer. Han er ikke afvisende for danske klubber.
http://www.bold.dk/nyt/thomas-s-ville-l ... ske-tilbud

Brugeravatar
tatoo

Indlæg af tatoo »

TrueWolfMidt skrev:Det kunne være et godt bud på et nyt transfer. Han er ikke afvisende for danske klubber.
http://www.bold.dk/nyt/thomas-s-ville-l ... ske-tilbud
Han har da rutinen, og vil uden tvivl skabe ro defensivt. Jeg mener vi skal have fat i en klassemålmand, for det mener jeg ikke Dahlin har vist endnu at han er. Desuden mener jeg vi bliver nødt til at have en ny højre og venstre back. Rømer og Bak tror jeg ikke kan klare en lang sæson.

Brugeravatar
Ravnen

Indlæg af Ravnen »

Jeg synes nu at Dahlin har vist fine takter, han er jo slet ikke spillet ind på holdet endnu. Men nu Haugaard er rejst så er spørgsmålet om man satser på Heinze, umiddelbart er det en ok løsning.

bh

Indlæg af bh »

Ja vel en anelse for tidligt at afskrive Dahlin. Synes konstellationen i år var god, en klar første keeper, et ungt talent med reel mulighed for at presse ham og en rutineret/billig tredje målmand der kan leve med den rolle.

I den kommende sæson ville det da være lækkert med en skadesfri Dahlin, Jeppe Højbjerg fra EfB og så Mads Toppel.

Men nok noget nær helt urealistisk da Højbjerg har forlænget i Esbjerg.

Kender ikke Wolanskis niveau, måske man har planer med ham?

Låst