Nederlag til Sønderjyske.....
-
kenny
Nederlag til Sønderjyske.....
Senest rettet af kenny 16. jul 2005, 17:46, rettet i alt 1 gang.
-
micco
Re: Nederlag til Sønderjyske.....
men det skal vi vist ikke ligge for meget i.....
http://www.soenderjyske.dk/default.php3 ... rdID=19422
micco
micco
-
YahooSeeker [Bot]
Fra starten af kampen ve Bak og Daugaard med fra de 11 startende, til slut da målene blev scoret var både Thommasberg og Erik på banen.
Jeg troede faktisk der var liveupdate, men det ser ud tl info aldrig nåede siden her.
Jeg troede faktisk der var liveupdate, men det ser ud tl info aldrig nåede siden her.
-
Altoriso
Åh nej ...
Simon Poulsen scorede 2 gange for Sønderjyske...
Tænk at de overhovedet havde ham med, når han nu ( forhåbentligt ) skifter til FCM om et halvt år...
Simon Poulsen scorede 2 gange for Sønderjyske...
Tænk at de overhovedet havde ham med, når han nu ( forhåbentligt ) skifter til FCM om et halvt år...
-
kenny
Hekler berig os endelig med noget info...var der nogen af vores reserver der spillede godt osv..
-
YahooSeeker [Bot]
Til dem der har råbt på at Ola skal på banen kan jeg fortælle at han spillede idag med reserverne og ikke på et udspark ramte en medspiller. Hurra!
-
YahooSeeker [Bot]
Dette skriver de på Sønderjyske.dk....
De er vist også klar over at der var mange reservespillere med fra FCM..
-
Altoriso
Re: Dette skriver de på Sønderjyske.dk....
Sjovt nok så har Micco allerede linket til det samme indlæg kl 17.41...
hmm kom nu Thomas
hmm kom nu Thomas
-
Peter Ross
Er den ikke lidt flad den udtalelse ?
Som jeg ser det, så kostede Tidman 1 mål, hvis den skal strammes, så kostede han 2.
SønderjyskEs 2. mål blev scoret fra kanten af det lille felt, efter at bolden blev spillet derind fra baglinien, hvor Tidman var pænt passiv, og bare stod op ad stolpen, selvom bolden var på baglinien.
Deres 3. mål blev scoret med hovedet fra straffesparkspletten. Hovedstødet kom ikke specielt hårdt, men Tidman formåede ikke at kaste sin krop ned til bolden, og den gik ind. Her ville ARs hurtige reaktioner nok have reddet situationen.
Peter Ross
Som jeg ser det, så kostede Tidman 1 mål, hvis den skal strammes, så kostede han 2.
SønderjyskEs 2. mål blev scoret fra kanten af det lille felt, efter at bolden blev spillet derind fra baglinien, hvor Tidman var pænt passiv, og bare stod op ad stolpen, selvom bolden var på baglinien.
Deres 3. mål blev scoret med hovedet fra straffesparkspletten. Hovedstødet kom ikke specielt hårdt, men Tidman formåede ikke at kaste sin krop ned til bolden, og den gik ind. Her ville ARs hurtige reaktioner nok have reddet situationen.
Peter Ross
-
Hr: Larsen
Han har da et år tilbage med Sønderjyske ???
Desuden så skal i da vist ikke ligge for meget i en Sommerkamp..... der sker mange "underlige" resultater. Lad os nu se om Sønderjyske har hvad der skal til når sæsonen starter... jeg tvivler :=)
Desuden så skal i da vist ikke ligge for meget i en Sommerkamp..... der sker mange "underlige" resultater. Lad os nu se om Sønderjyske har hvad der skal til når sæsonen starter... jeg tvivler :=)
-
fadlaa
Var det en god kamp i spillede mod Viborg. Kan ikke finde resultatet
-
Glen
Det var AaB Viborg spillede imod viborg vandt 3-1:
2 mål af Mota 1 af Søren Fredriksen 1 mål af Martin Erricsson.
Over Pedersen lover Guld og grønne skove i denne sæson
) - men nu må vi se, de startede godt sidste sæson men luften røg ligsom ud af ballonen.
2 mål af Mota 1 af Søren Fredriksen 1 mål af Martin Erricsson.
Over Pedersen lover Guld og grønne skove i denne sæson
-
Hr: Larsen
Egentlig ikke, intet hang sammem for begge hold. Viborg vandt 3-1 i en meget rodet affære. (var på stadion og se kampen). Jeg håber sq at vi får højnet neavuen inden Onsdag imod FCK. Men det tror jeg nu nok også... Det er jo "bare" en sommerkamp :=)
Målscorer :
Mota
Mota
Erricson
Søren Frederiksen