Tror de forsvinder fra udbakken når jeg åbner dine beskeder. Har sendt dig mit mobilnummer så du kan sms'e mig eller ringe.majahnielsen skrev:Jeg vil helt vildt gerne kun køre med til Esbjerg. Har du stadig en plads?
Jeg har prøvet at sende en PB, men den står stadig i udbakke :/
Samkørsel til ude og hjemmekampe.
-
TrueWolfMidt
- Geografisk sted: 7400 Snejbjerg.
Re: Samkørsel til ude og hjemmekampe.
-
TrueWolfMidt
Har en ledig plads i bilen hvis der er en fra Aarhus der vil med ned og se Esbjerg kampen. Send PB med mobilnummer.
Hey du.TrueWolfMidt skrev:Har en ledig plads i bilen hvis der er en fra Aarhus der vil med ned og se Esbjerg kampen. Send PB med mobilnummer.
Har lige sendt dig en PB angående kørsel i morgen
-
TrueWolfMidt
Har besvaret din besked, SMS til mig. Mit mobilnummer er i Pb'en til dig.Niklaes skrev:Hey du.TrueWolfMidt skrev:Har en ledig plads i bilen hvis der er en fra Aarhus der vil med ned og se Esbjerg kampen. Send PB med mobilnummer.
Har lige sendt dig en PB angående kørsel i morgen
Hej.
Er der nogen som kører t/r på fredag til kampen fra Århus? Eller bare én af vejene? Har også prøvet at skrive på Facebook gruppen
Vh Niklaes
Er der nogen som kører t/r på fredag til kampen fra Århus? Eller bare én af vejene? Har også prøvet at skrive på Facebook gruppen
-
TrueWolfMidt
Send mig en Pb med dit mobilnummer så ringer jeg dig op.Niklaes skrev:Hej.
Er der nogen som kører t/r på fredag til kampen fra Århus? Eller bare én af vejene? Har også prøvet at skrive på Facebook gruppenVh Niklaes
-
TrueWolfMidt
Vil lige benytte lejligheden til at opfordre andre til at benytte tråden. Tit kører man alene til hjemmekampe og udekampe og kan så få lidt selskab og lidt hjælp til benzin eller diesel. Derforuden bliver p-pladsen heller ikke så problematiske at komme væk fra, eller det vil i det mindste hjælpe på problemet.
Regner med at jeg kører til Hobrokampen og hvis nogle vil med, er det først til mølle. Hvis nogle af dem som tidligere har kørte med mig vil med, så skriv en SMS til mig, så snakkes vi ved når kampen nærmer sig.
Regner med at jeg kører til Hobrokampen og hvis nogle vil med, er det først til mølle. Hvis nogle af dem som tidligere har kørte med mig vil med, så skriv en SMS til mig, så snakkes vi ved når kampen nærmer sig.
Jeg kører til kampen mod Hobro på mandag. Afgang fra Skive ca. 17.30. Jeg har plads til tre. Bilen er røgfri.
-
TrueWolfMidt
Har 1 plads ledig fra Aarhus til Hobro på mandag. Send mig dit mobilnummer i en privatcbesked og jeg kontakter dig. Opsamling ved Toyota i Viby kl. 16.45
-
TrueWolfMidt
Har 1 plads ledig fra Aarhus til Herning og retur på mandag. Send mig dit mobilnummer i en privatcbesked og jeg kontakter dig. Opsamling ved Toyota i Viby hvor jeg afhenter kl. 16.45 og afleverer ved hjemkomst.
-
TrueWolfMidt
Alle pladser er nu optaget.TrueWolfMidt skrev:Har 1 plads ledig fra Aarhus til Herning og retur på mandag. Send mig dit mobilnummer i en privatcbesked og jeg kontakter dig. Opsamling ved Toyota i Viby hvor jeg afhenter kl. 16.45 og afleverer ved hjemkomst.
- Supernatural
- Geografisk sted: Aalborg
Er der nogen der kører fra Aalborg til MCH Arena og tilbage igen mod FCK d. 17?
Nogle der kører Ikast-Odense og retur i dag? 
Vi kan tabe, men aldrig besejres
Jeg søger et lift for 2 personer tur/retur på søndag til kampen mod FCK fra Århus
Har muligvis et lift hjem efter kampen, men ellers bare derhen.
Helt generelt, kunne det så ikke være en idé at få oprettet en gruppe på facebook, hvor man kan arrangere disse ting? Der har man fordelen med notifikationer, hvis der kommer et svar 
Vi kan tabe, men aldrig besejres