FCM - RFC

Om FC Midtjylland og Black Wolves
Uldkraemmeren

FCM - RFC

Indlæg af Uldkraemmeren »

Izunna er tilbage, stadig ingen Jim Larsen og Olsson.
http://fcm.dk/nyheder/truppen-mod-randers-fc-4
Randers slog godt nok FCKs B-hold sidste weekend, men har derudover ikke haft et fantastisk forår, så vi skal vel have den sejr og rekord, selvom 32 ikke er med?

Brugeravatar
Kent

Re: FCM - RFC

Indlæg af Kent »

Uldkraemmeren skrev:Izunna er tilbage, stadig ingen Jim Larsen og Olsson.
Olsson træner fuldt med, men udtalte selv efter de 25 min med reserverne, at han var træt efter 5 min. Så han har nok for lidt luft, til at indgå i truppen endnu. Men mon ikke det er et bud, at han kan være på bænken i næste uge.
Jim tror jeg snart er klar, men man tager nok ingen risiko med ham, når man har en fin afløser i Banggaard. Ingen grund til at tage chancer.
I det store billede får Banggaard så også mulighed for at spille sig ind i U21-truppen, hvor der jo er hård konkurrence på hans plads.

I øvrigt har Randers udtage hele deres bruttotrup til kampen, så der bliver i den grad lagt røgslør: http://www.randersfc.dk/index.php?side=9539

Uldkraemmeren

Indlæg af Uldkraemmeren »

Kent skrev:
Uldkraemmeren skrev:Izunna er tilbage, stadig ingen Jim Larsen og Olsson.
Olsson træner fuldt med, men udtalte selv efter de 25 min med reserverne, at han var træt efter 5 min. Så han har nok for lidt luft, til at indgå i truppen endnu. Men mon ikke det er et bud, at han kan være på bænken i næste uge.
Jim tror jeg snart er klar, men man tager nok ingen risiko med ham, når man har en fin afløser i Banggaard. Ingen grund til at tage chancer.
I det store billede får Banggaard så også mulighed for at spille sig ind i U21-truppen, hvor der jo er hård konkurrence på hans plads.

I øvrigt har Randers udtage hele deres bruttotrup til kampen, så der bliver i den grad lagt røgslør: http://www.randersfc.dk/index.php?side=9539
Det virker fornuftigt at lade Jim blive helt klar. Hvis mesterskabet skulle komme i hænde før sidste spillerunde skal Banggaard naturligvis spille resten af kampene med henblik på U21. Forhåbentlig sammen med Sisto og Olsson. :)

TrueWolfMidt
Geografisk sted: 7400 Snejbjerg.

Indlæg af TrueWolfMidt »

Hvis mesterskabet skulle komme i hænde før sidste spillerunde skal Banggaard naturligvis spille resten af kampene med henblik på U21. Forhåbentlig sammen med Sisto og Olsson. :)[/quote]

Vi skal vel gerne sikre os mesterskabet noget før sidste runde. Der skal fuld knald på i morgen, både på banen og tribunerne. De 3 point skal i hus og der skal knokles igennem på banen.

Brugeravatar
Ravnen

Indlæg af Ravnen »

Kunne være lækkert hvis Esbjerg vil hævne deres pokalnederlag i dag :twisted:

Randers er en svær modstander. Men vi er også et ualmindeligt svært hjemmehold at møde. Jeg forventer tre point, og gerne et mål indenfor de første 20 minutter.

TrueWolfMidt

Indlæg af TrueWolfMidt »

Ravnen skrev:Kunne være lækkert hvis Esbjerg vil hævne deres pokalnederlag i dag :twisted:

Randers er en svær modstander. Men vi er også et ualmindeligt svært hjemmehold at møde. Jeg forventer tre point, og gerne et mål indenfor de første 20 minutter.
Nu har Fcv. lige vundet over Fcn og det gør, at Efb nu kun er 3 point foran Fcv så de mangler desperat point og det kan ende med at blive en kæmpe motivation for Efb og i sidste ende også for os.

Brugeravatar
Ravnen

Indlæg af Ravnen »

Presset er på os i dag. Men det har vi det også godt med :geek:

I modsætning til kampene mod Silkeborg og Hobro, så møder vi i dag et hold, som formentlig vil fremad banen og skabe noget. Efter Brøndbys sejr i går, så skal Randers have en sejr for at holde sig på samme pointtal som Brøndby. Det ser jeg faktisk som vores fordel, da vores fart kommer mere til sin ret når modstanderen vil noget, end mod hold som Silkeborg og Hobro der blot "parkerer bussen" foran deres eget mål.

I dag tror jeg vi kan score 3-4 mål. Vi har to meget sultne angribere. Sly og Rilwan får bedre plads på kanten i dag.
Så fuld optimisme herfra :mrgreen:

Jesper BW1100

Indlæg af Jesper BW1100 »

Duncan frem for Pusic i aften. Det er et interessant valg! Mon ikke Duncan er sulten?!

Cortez

Indlæg af Cortez »

Jesper BW1100 skrev:Duncan frem for Pusic i aften. Det er et interessant valg! Mon ikke Duncan er sulten?!
Det tror jeg nok lige han var. Men der var jo også serveret tag-selv-bord :D .

Klasse af drengene. Ikke nemt at spille mod et hold, der er i undertal.

/Cortez

Brugeravatar
Acebone
Geografisk sted: Viborg

Indlæg af Acebone »

Cortez skrev:Klasse af drengene. Ikke nemt at spille mod et hold, der er i undertal.
Mod 10 mand var vi lidt i problemer. Mod 9, jo, så var det ret nemt. Der var uhørt meget plads, og anden halvleg var en underholdende badeboldsforestilling.

Men professionelt arbejde - rekorden er hjemme! :D

Thomas92

Indlæg af Thomas92 »

Herligt med en god sejr mod et af de - på piret inden kampen - sværere modstandere i slutprogrammet. Og så med hjemmebanesejr rekord oveni.

Og kan vi så ikke blive enige om, at Duncan ikke skal videre!

5915

Indlæg af 5915 »

Var jeg den eneste, der med denne super flotte rekord, savnede at høre:
"Her' reger' Ulvene fra Midtjylland".....
Savner også "Vi ligger nr. 1" og jeg håber virkelig at høre "Vi er Jyderne" mod FCK......
Tror helt bestemt disse vil kunne få nogle af vi gamle ude på fløjene igang :-)
FCM- always

TrueWolfMidt

Indlæg af TrueWolfMidt »

Vi er kommet i 800 points klubben og aldrig har Fcm lavet så mange point i en sæson lige pt. 64 point og der er stadigvæk 6 kampe til at udbygge det pointtal. Derudover er vi nu det hold i superligaen der har flest hjemmekampe sejre nemlig 14 pt. Fedt. Så dejligt at være Fcm'er.

http://www.superstats.dk/hold/alltime?id=5

974

Indlæg af 974 »

TrueWolfMidt skrev:Vi er kommet i 800 points klubben og aldrig har Fcm lavet så mange point i en sæson lige pt. 64 point og der er stadigvæk 6 kampe til at udbygge det pointtal. Derudover er vi nu det hold i superligaen der har flest hjemmekampe sejre nemlig 14 pt. Fedt. Så dejligt at være Fcm'er.

http://www.superstats.dk/hold/alltime?id=5
Kan iøvrigt lige se på listen at om 11 kampe, så spiller vi også kamp nr. 500 i Superligaen

Hvilket vel også betyder at FCM HAR spillet kamp nr. 500 i den samlede levetid

Har nogen set om det er blevet nævnt nogle steder?

Brugeravatar
Ravnen

Indlæg af Ravnen »

Herlig sejr, flotte mål, gode præstationer. Drama!

Vi har skrevet os ind i dansk fodboldhistorie med hjemmebane rekorden! Vi er et stort skridt nærmere gulddrømmen!

Det er simpelthen bare så dejligt :mrgreen:

Besvar