En indøvet detalje

Om FC Midtjylland og Black Wolves
YahooSeeker [Bot]

En indøvet detalje

Indlæg af YahooSeeker [Bot] »

Det er sku rart at se, at de hjørnesparks kombinationer som der bliver øvet fungerer.
Jeg har dog kun set den som sparket af Mikkelsen fra den anden siden.

Frank til 1-0
Senest rettet af YahooSeeker [Bot] 16. jul 2005, 07:07, rettet i alt 1 gang.

Fc-Arne

Re: En indøvet detalje

Indlæg af Fc-Arne »

Meget muligt, men Anders er kraftedeme ringe!

YahooSeeker [Bot]

slettet

Indlæg af YahooSeeker [Bot] »

.

Fc-Arne

Anders Rasmussens elendighed når nye længder!!

Indlæg af Fc-Arne »

Så gør Anders det igen, som han har for vane!
Er der nogen, som kan svare mig på om Anders dypper sine handsker i madolie inden kampene?

Alto

Re: Anders Rasmussens elendighed når nye højder.

Indlæg af Alto »

Ja, godt er det ikke.

Amby

kasse af frank

Indlæg af Amby »

I øvrigt en kanon kontra kasse af frank...

Fc-Arne

Re: kasse af frank

Indlæg af Fc-Arne »

Hvis han fortsætter i samme dur, så varsler det store tider..

Amby

Indlæg af Amby »

Og det samme for David. Han har godt nok ikke scoret endnu, men hans oplæg fejler da bestemt ikke noget...

Amby

Indlæg af Amby »

Og det samme for David. Han har godt nok ikke scoret endnu, men hans oplæg fejler da bestemt ikke noget...

Fc-Arne

Indlæg af Fc-Arne »

Sandt, han har da assisteret i hvertfald 2 gange. Hans afslutning på overlæggeren havde jeg gerne set inde. Især for hans skyld

Amby

Indlæg af Amby »

Det er bare ærgeligt, at han ikke kan styre sit temperament. Han kommer godt nok til at trække mange kort, hvis ikk han snart tager sig sammen...

Kent

Re: Anders Rasmussens elendighed når nye længder!!

Indlæg af Kent »

Jeg er squ heller ikke helt tryg ved AR - i de 2 halvlege vi spillede var der vel 5-6 situationer, hvor han ser skidt ud.

Der er simpelthen for mange!

- når det så sammenholdes med hans elendige udspark, så er det min holdning, at vi har den ringeste målmand ihvertfald blandt top6-holdene - måske endda i ligaen.

Jeg savner en målmand, der udstråler autoritet og ro i feltet. I de 2½ kampe som Tidman spillede synes jeg han virkede langt mere sikker end AR - derfor ser jeg gerne ham få lidt mere spilletid.

Kent

Tapia

Re: Anders Rasmussens elendighed når nye længder!!

Indlæg af Tapia »

Jeg var sgu ærligt talt også mere tryg ved at have heintze på kassen.

Giuseppe Signori

Enig Anders Rasmussens har ikke superligaklasse..desværre

Indlæg af Giuseppe Signori »

Seriøst mener jeg at enten Erik Rasmussen eller hr. Ørgaard burde kunne se at den mand desværre ikke har klassen til at være med på superliganiveau. Nu har jeg fulgt "AR". igennem det meste af halvsæsonen, og nej - han er desværre ikke god nok! Generelt er han usikker som målmand. Han er ikke specielt god til at "lede" sit forsvar. Han har svært ved at placere et udspark til en markspiller - tit skyder han bolden direkte ud af banen. I dag synes jeg også at hans mangler blev udstillet! Personligt fatter jeg ikke at Erik rasmussen ikke benyttede Tidman mod BIF. Jeg mener så meget førstemålmand kan "AR" da ikke være i forhold til Tidman. Hvis det stod til mig skulle de hente enten Karim eller Rune P, De ville være et bedre førstevalg samt et bedre fremtidigt salgsbar objekt!!!

Synes ellers at flere spiller viste lovende takter, især Tygesen, Frank, David, Michael Hansen, samt "Nico" gjorde det fint!!!

Forza FCM

Altoriso

Re: Enig Anders Rasmussens har ikke superligaklasse..desværre

Indlæg af Altoriso »

Frank spillede sgu da pisse ringe - han var jo kun heldig med at score mål...

ham får vi da ikke meget glæde af...

Besvar