I øvrigt mener jeg, at du så bare boykotter helt og bliver væk.Noerum skrev:Hårdt mod hårdt. Dejligt med en så bred opbakning til boykotten. Iøvrigt mener jeg, at vi bør boykotte alle europæiske kampe, hvis awaykortet bliver indført.
#Nej til awaykort
Re: #Nej til awaykort
Der har været og er en meget lang række af mere eller mindre løst sammensatte grupper med overlap. Deres navne og antal har kun mening for dem der deltager i dem.fanman skrev:Nu bliver det lige hurtigt off topic, men hvor mange uofficielle grupper knytter sig til FCM? Er UM, MU og UBM, som der nævnes ikke tre navne for samme gruppe, der i øvrigt har ændret navn undervejs?
Nogen kaster med brosten, andre kaster håndtegn.
Jeg nøjes bare med at kaste skygge.
/Hekler
/Hekler
Det bliver nok ikke bare en gang mere der bliver protesteret!TrueWolfMidt skrev:Hvorfor skal Fcm rammes 2 gange. Fcm's fanfraktioner har protesteret 1 gang, nu må de andre klubber vise deres frustration over awaykortet. Det irriterer mig, at vi skal gøre det 2 gange, når vi skal prøve, at sikre os det guld som alle ønsker. Ved at nogle er bedøvende ligeglade, men det er jeg ikke. Havde vi sikret os guldet, kunne jeg acceptere boycutten, men ikke i den situation vi er i nu. For mig betyder guldet og opbakningen mere lige pt. end endnu en demonstration.
Håber virkelig, at vores spillere kan abstrahere fra endnu en boycut på 15 minutter hvis den kommer og hiver endnu en sejr hjem. Mod Silkeborg gjorde det ondt værre, at boycutte og dræbe stemningen.
http://www.tipsbladet.dk/nyhed/superlig ... hjemmebane
Jeg forudser protesterne fortsætter resten af året.
Jeg er stolt af at BW og fraktioner i denne her sag kunne gå forrest.
Det er netop ved at vise vi selv når det betyder noget følger igennem, at vi kan lægge presset på klubben.
Klubben er modstanderen i den her sag, vær ikke i tvivl om det.
Sådan har det været mange gange i løbet af årene. Det er bare nyt at det er en fælles front fra alle danske fodboldfans.
Nogen kaster med brosten, andre kaster håndtegn.
/Hekler
/Hekler
"Ingen over klubben" ??
Jeg er spændt på at se, hvor stor opbakning der er til dette tiltag hos diverse andre klubber. I skal sgu håbe på, at det virkelig har en effekt alle steder, ellers kommer I til at fremstå yderst tåbelige...
Jeg tror awaykortet kommer uanset hvad, og det har jeg det personligt ganske fint med..
Jeg er spændt på at se, hvor stor opbakning der er til dette tiltag hos diverse andre klubber. I skal sgu håbe på, at det virkelig har en effekt alle steder, ellers kommer I til at fremstå yderst tåbelige...
Jeg tror awaykortet kommer uanset hvad, og det har jeg det personligt ganske fint med..
Der er bare det problem, at BW er i konflikt med sin egen formålsparegraf. Fortsættes dette må bestyrelsen indkalde til ekstraordinær generalforsamling med opløsning af foreningen som eneste punkt på dagsorden.Jeg er stolt af at BW og fraktioner i denne her sag kunne gå forrest.
Man sætter sig selv over klubben, skader holdet og vil fra næste sæson ikke arbejde for den support, som er hele BWs eksistensberettigelse.
Det er sq alvorligt!
http://www.fairfans.dk/2015/04/24/en-sa ... waykort-2/Starbucks skrev:"Ingen over klubben" ??![]()
Stort set alle fanfraktioner fra de andre superliga (og nogle 1. div klubber) er med på vognen så der mangler ikke opbakning.
-
TrueWolfMidt
- Geografisk sted: 7400 Snejbjerg.
Der mangler så lige opbakning fra Fc vestsjælland og Fck, den største klub i danmark, som vil gøre alt for at stjæle guldet fra Fcm og igen udråbe os som tabere af guld og vindere af gummiben. Det vil de glæde sig til. Nu må vi se om de ( Fcv - Fck ) støtter op, eller om de bare kører deres eget løb og håber, at de kan vinde nogle point og nærme sig Fcm for i sidste ende, at vælte dem af pinden. Vil dog ikke håbe det lykkedes for dem.Spicker skrev: http://www.fairfans.dk/2015/04/24/en-sa ... waykort-2/
Stort set alle fanfraktioner fra de andre superliga (og nogle 1. div klubber) er med på vognen så der mangler ikke opbakning.
Du er så sød. Alle klubbernes fans bakker op! På nær Fck og Fcv. Fed superliga det bliver næste år, hvis ikke awaykortet bliver droppet!I øvrigt mener jeg, at du så bare boykotter helt og bliver væk.
-
TrueWolfMidt
Ja, overdrivelse fremmer forståelsen. Det hedder, alle dem som er imod away-kortet bakker op.Noerum skrev: Alle klubbernes fans bakker op!
Hvilket er samtlige fangrupper i Superligaen undtagen FCK. Derudover har ca. halvdelen af 1. Division samt flere klubber i lavere rækker vist støtte. Jovist er FCK en stor klub at "mangle", men det er vist stadig på det punkt, hvor man godt kan sige, at så godt som alle danske fodboldfans står sammen i kampen.TrueWolfMidt skrev:Ja, overdrivelse fremmer forståelsen. Det hedder, alle dem som er imod away-kortet bakker op.Noerum skrev: Alle klubbernes fans bakker op!
Fck har noget lignende away kortet allerede til deres awaykampe så ingen overraskelse at de ikke er med.TrueWolfMidt skrev:Der mangler så lige opbakning fra Fc vestsjælland og Fck, den største klub i danmark, som vil gøre alt for at stjæle guldet fra Fcm og igen udråbe os som tabere af guld og vindere af gummiben. Det vil de glæde sig til. Nu må vi se om de ( Fcv - Fck ) støtter op, eller om de bare kører deres eget løb og håber, at de kan vinde nogle point og nærme sig Fcm for i sidste ende, at vælte dem af pinden. Vil dog ikke håbe det lykkedes for dem.Spicker skrev: http://www.fairfans.dk/2015/04/24/en-sa ... waykort-2/
Det hedder FCK-away.
-
TrueWolfMidt
Har det sådan, at hvis ikke alle er med og Fck ikke overholder det, som samtlige awaykort modstandere har aftalt, så er jeg ikke den der forholder mig roligt i de første 15 minutter mod Hobro og det håber jeg at andre vil bakke mig op i. Jeg er der for vores drenge hele vejen, det er der min sympati ligger. Jeg ønsker så inderligt, at vi vinder guld. Er ikke decideret imod jeres protest, men vil heller ikke have noget imod at erhverve mig awaykortet.
En sød men naiv tanke...Så når København og brøndby kommer på besøg rundt i landet og alle 2-3000 som med kyshånd har taget imod dette attraktive tilbud, hvor skal de så placeres i f.eks. Herning, nu da de alle har en billet?TrueWolfMidt skrev:
Der var en som foreslog, at man kunne købe et sæson-awaykort for 500 kr. Glimrende ide. Så kunne man yderligere, lade kortet gælde til alle andre superligakampe samt 1 divisionskampe, så hvis man fik lyst til at se andre kampe, kunne man komme gratis ind på udebaneafsnittene. Flere tilskuere og flere penge i kassen for øl, vand og pølser.
Accepter nu bare at awaykortet bliver en realitet!!
-
TrueWolfMidt
Nu så jeg desværre ikke Efb - Ob kampen i går. Overholdt fansene de 15 minutters tavshed i starten af kampen ?
Så den heller ikke..... Men der er intet nævnt i dagens papirudgave af EB, såe.... Der var tavshed hele kampen i sidste runde, men det skyldtes, at fansene er utilfredse med egne kontrollører.TrueWolfMidt skrev:Nu så jeg desværre ikke Efb - Ob kampen i går. Overholdt fansene de 15 minutters tavshed i starten af kampen ?
Jeg kan ikke lade være med at tænke: Hvad nu hvis man havde brugt al den energi på at komme det til livs, som afstedkommer Awaykortets tilblivelse???