Vi er valgt af bw´s medlemmer på en generalforsamling pga vores engagement og vores holdninger, så det er her du skal møde op og rette evt kritik (vi vil hellere have ros

) af den siddende bestyrelse.
I er valgt på generalforsamlingen, ja. Men du kan ikke begrænse min ytringsfrihed til generalforsamlingen.
Lige nu har bestyrelsen bare sit fokus rettet mod det forkerte. I er fuldtstændig forblindede af det kort. Tag nu fat om "ondets rod" , som er det ulovlige pyro. Det skal væk. Hvis nogen vil arbejde for at få det tilladt, må man jo tage henvendelse til sit folketingsmedlem og få vedkommende til at arbejde for en lovændring.
Og så vil jeg bede bestyrelsen med formanden i spidsen give
tydeligt udtryk for, at BW er imod pyro. Og jeg vil bede betyrelsen arbejde
for at skabe stemning - ikke
destruere den.
"kun 15 minutter" påvirkede jo holdet hele første halvleg ifølge både Bak Bach og Riddersholm.
Jeg prøver på ingen måde at begrænse dig faktisk tvært imod! Du er i din gode ret til at have dine meninger og komme med dem både her, på facebook eller ved at sende mig en mail på
formand@black-wolves.com.
Som jeg skriver i et tidligere indlæg så er BW officielt imod pyro, men vi er ikke så naive at vi tror at vi kan tvinge det væk.. (vil du have min helt personlige holdning om emnet pyro så gi mig et ring)
At du er så indædt modstander af Pyro tror jeg forblinder dig i dine holdninger da du ikke kan se ud over det.
Jeg vil gerne gå til de uofficielle med løftet pegefinger for din skyld, men tror du seriøst at det har nogen som helst effekt, andet end at der højst sandsynligt vil blive trods og komme mere pyro?
Vi har faktisk en fin dialog med alle dele af tribunen som vi bruger til at navigere BW med, heri bland også den gruppe der er pro pyro!
Og jeg kan garantere dig for at vi arbejder for at skabe bedre stemning, hvilket også er en af grundene til at vi kæmper imod kortet, at Glen og Bach Bak i pressen siger at de spiller dårligt uden støtten er jo blot vand på vores mølle!
Jeg ved ikke hvem du er, men det var da tydeligt at du ikke alene kunne løfte stemningen i fredags det første kvarter, så vores kamp imod kortet er vitalt for at vi ikke skal ende med tribuner hvor du skal løfte stemningen alene for de normalt stemningsskabende fans kommer nemlig ikke!!
Thomas Mikkelsen