Skadestuen

Om FC Midtjylland og Black Wolves
Noerum

Re: Skadestuen

Indlæg af Noerum »

Glen skrev på Facebook, at han er ude på ubestemt tid. Jeg tror desværre ikke vi får gavn af ham i foråret :/

Brugeravatar
Acebone
Geografisk sted: Viborg

Indlæg af Acebone »

Det mest ærgerlige er næsten, hvis han skal misse slutrunden. Jeg tror nok, vores brede trup skal bringe os sikkert i havn, men det er virkelig synd for Pione.

Brugeravatar
Kent

Indlæg af Kent »

Nogen der kender status på Petter? Klaus Egelund (EB-journalist) skrev på twitter, at det drejede sig om smerter ved løb, som var kommet natten mellem fredag og lørdag.

Le Compte

Indlæg af Le Compte »

Kent skrev:Nogen der kender status på Petter? Klaus Egelund (EB-journalist) skrev på twitter, at det drejede sig om smerter ved løb, som var kommet natten mellem fredag og lørdag.
Hvorfor løber han om natten? Han bør jo sove så han er klar og restitureret :)
Tony D'Amato: On any given Sunday you're gonna win or you're gonna lose. The point is - can you win or lose like a man?

FCM2000

Indlæg af FCM2000 »

Hvis planen holder starter Sisto på banen i den her uge.

Brugeravatar
Kent

Indlæg af Kent »

FCM2000 skrev:Hvis planen holder starter Sisto på banen i den her uge.
Taler du om den oprindelige tidsplan, der blev meldt ud ifm skaden, eller er det en ny plan, der er lagt inden for de sidste uger? Med andre ord: Ved du, at planen er, at Sisto skal på græs i denne uge?

WBW

Indlæg af WBW »

Jeg har hørt lidt løse rygter om at de satser på at Sisto er i spil til
Hobro kampen. Silkeborg kampen er heller ikke helt udelukket, men Hobro kampen er nok det mest realistiske.

Brugeravatar
Lupus1999
Kontakt:

Indlæg af Lupus1999 »

Kunne være rart med en status opdate på hele truppen fra fyssen igen?

Pione Sisto, Petter Andersson, Morten Duncan og Kristoffer Olsson??

Brugeravatar
Acebone

Indlæg af Acebone »

Det bliver nok i vage termer for folk, der kunne nærme sig comeback. Ingen grund til at fjerne røgsløret for AaB.

Attituden herinde var i øvrigt ret uheldig, dengang Nicklas Pedersen kiggede forbi, så det kan være, han ikke vil det igen.

Noerum

Indlæg af Noerum »

Men FCM er altså også helt vildt dårlige til, at oplyse omkring skader. Kunne FCM tv ikke lave nogle indslag, med Pione og de andre skadede spillere? Så kunne man følge deres genoptræning osv

Brugeravatar
Kent

Indlæg af Kent »

Noerum skrev:Men FCM er altså også helt vildt dårlige til, at oplyse omkring skader. Kunne FCM tv ikke lave nogle indslag, med Pione og de andre skadede spillere? Så kunne man følge deres genoptræning osv
En del af det er jo røgslør. Klart at man ikke vil oplyse i forvejen at fx Petter ikke var i spil mod EfB. Glen skrev på Facebook i går, at Petter skulle scannes i går - resultatet har jeg dog ikke hørt.

Hvis man tjekker kanalsport eller andre medier, er det normalt også muligt af og til at få en opdatering. Det sidste jeg så med Kristoffer var så vidt jeg husker noget med sidst i april.

Men ellers enig i, at FCM godt kunne opdatere lidt mere på de 'kendte' skader. Mindes en gang, at der var et link til skadeslisten på fcm.dk, hvor der så var givet estimater.

Uldkraemmeren

Indlæg af Uldkraemmeren »

Kent skrev:
Noerum skrev:Men FCM er altså også helt vildt dårlige til, at oplyse omkring skader. Kunne FCM tv ikke lave nogle indslag, med Pione og de andre skadede spillere? Så kunne man følge deres genoptræning osv
En del af det er jo røgslør. Klart at man ikke vil oplyse i forvejen at fx Petter ikke var i spil mod EfB. Glen skrev på Facebook i går, at Petter skulle scannes i går - resultatet har jeg dog ikke hørt.

Hvis man tjekker kanalsport eller andre medier, er det normalt også muligt af og til at få en opdatering. Det sidste jeg så med Kristoffer var så vidt jeg husker noget med sidst i april.

Men ellers enig i, at FCM godt kunne opdatere lidt mere på de 'kendte' skader. Mindes en gang, at der var et link til skadeslisten på fcm.dk, hvor der så var givet estimater.
Jeg har set det skrevet før. Nogen der har et link til hvor på Facebook det er at Glen Riddersholm opdaterer henne, det er ikke lykkedes mig at finde det?

Brugeravatar
Acebone

Indlæg af Acebone »

Uldkraemmeren skrev:Jeg har set det skrevet før. Nogen der har et link til hvor på Facebook det er at Glen Riddersholm opdaterer henne, det er ikke lykkedes mig at finde det?
https://www.facebook.com/groups/584987931581837/

Der er en, der spørger til Anderssons skade, og Glen svarer, at han skulle scannes.

TrueWolfMidt
Geografisk sted: 7400 Snejbjerg.

Indlæg af TrueWolfMidt »

Håber virkelig ikke, at vi skal til, at have for mange af vores faste /sikre start 11'ere på skades-listen. Derforuden får Rilwan Hassan karantæne ved næste gule kort.
Havde virkelig håbet, at Bach Bak og Petter var med mod Aab og at vi kunne stille med en stærk trup, nu må vi se hvad det bliver til.

Brugeravatar
Kent

Indlæg af Kent »

Dagens HF bringer nyt på skadesfronten:

Duncan: Trænede i går og forventes klar til AaB
Petter: Scanningen viste ikke noget alvorligt. Har fået lagt en blokade. Tvivlsom til AaB.
Jim Larsen, Francis Dickoh og Rilwan Hassan har alle har fået pauser fra træningerne i denne uge grundet mindre ting og er ligeledes tvivlsomme til AaB

Marco Larsen: Ude 3 uger med en baglårsskade han pådrog sig mod Esbjerg
Pione har deltaget i en del af træningen i denne uge.
Kristoffer Olsson ventes på træningsbanen i næste uge

Låst