Ja, Sibirien er ikke et sjovt stedPH1978 skrev:Gys.... Grimme, grimme billeder...Jesper BW1100 skrev:Jeg vil hellere have en trekant med Tove Fergo og Anne-Grethe Bjarup Riis end se Peter Ankersen i en FCM-trøje. Manden er så ubegribelig kvalmende og arrogant. Jeg håber han får en kontrakt i Sibirien.
Transfer Sommer 2015
Re: Transfer Sommer 2015
Nu kan man da håbe at de mener det seriøst og henter nogle talenter der kan bruges, nu når vores egne ikke er gode nok længere ..
http://www.tipsbladet.dk/nyhed/superlig ... ensk-juvel
http://www.tipsbladet.dk/nyhed/superlig ... ensk-juvel
Tjørring og co. kan ikke levere Sistoer hvert år. Hvis vi skal op på det næste niveau, skal vi spejde bredere og blande lokalt talent med gode talenter udefra. Og det er jo ikke nyt for os. Det har vi gjort siden Ghana-projektet i Maamobi.SteffenO skrev:Nu kan man da håbe at de mener det seriøst og henter nogle talenter der kan bruges, nu når vores egne ikke er gode nok længere ..
Der er bestemt mange spændende perspektiver i det kommende transfervindue, både med henblik på den kommende sæsons europæiske udfordringer og de mere langstrakte fremtidsudsigter.
Et område der ikke er blevet diskuteret så meget er målmandsposten, hvor vi jo har mange folk i truppen, og hvad der skal ske på den front?
Dahlin ser jo ud til at være den stabile keeper, som FC Midtjylland har brug for for at kunne sikre et stærkere defensivt fundament (det har vel altid været lidt en akilleshæl, at der i gennemsnit altid bliver scoret ét mål mod os i hver kamp). Jeg håber og tror på at han kan blive i klubben i en del år og blive vores sikre, sidste skanse på lang sigt.
Men hvad så med Haugaard, Heinze og ham polakken, der er udlejet? - Hvad er tankerne omkring dem?
Først og fremmest tænker jeg på, om man har en tro på, at Haugaard med tiden kan udvikle sig til en top-keeper i Superligaen, eller om man blot skal forsøge at få ham sendt videre i det kommende transfervindue? - Hvis man tror på ham, ville en forlængelse med henblik på udlejning jo være den oplagte løsning.
Dette ville også gå fint i tråd med, at Heinze umiddelbart er fint tilfreds med en plads som back-up til Dahlin. Han har i hvert fald udtalt, at han ikke havde planer om at skulle videre sådan lige med det første.
Er der nogen, der har et overblik over, hvordan Wolansky klarer sig i Vejle?
(Marco Priis må naturligvis blot sendes videre ved kontraktudløb til sommer, da han blot har været en parantetisk back-up i truppen)
Er der i øvrigt nogle gode, unge keepere på vej frem på akademisiden?
Et område der ikke er blevet diskuteret så meget er målmandsposten, hvor vi jo har mange folk i truppen, og hvad der skal ske på den front?
Dahlin ser jo ud til at være den stabile keeper, som FC Midtjylland har brug for for at kunne sikre et stærkere defensivt fundament (det har vel altid været lidt en akilleshæl, at der i gennemsnit altid bliver scoret ét mål mod os i hver kamp). Jeg håber og tror på at han kan blive i klubben i en del år og blive vores sikre, sidste skanse på lang sigt.
Men hvad så med Haugaard, Heinze og ham polakken, der er udlejet? - Hvad er tankerne omkring dem?
Først og fremmest tænker jeg på, om man har en tro på, at Haugaard med tiden kan udvikle sig til en top-keeper i Superligaen, eller om man blot skal forsøge at få ham sendt videre i det kommende transfervindue? - Hvis man tror på ham, ville en forlængelse med henblik på udlejning jo være den oplagte løsning.
Dette ville også gå fint i tråd med, at Heinze umiddelbart er fint tilfreds med en plads som back-up til Dahlin. Han har i hvert fald udtalt, at han ikke havde planer om at skulle videre sådan lige med det første.
Er der nogen, der har et overblik over, hvordan Wolansky klarer sig i Vejle?
(Marco Priis må naturligvis blot sendes videre ved kontraktudløb til sommer, da han blot har været en parantetisk back-up i truppen)
Er der i øvrigt nogle gode, unge keepere på vej frem på akademisiden?
-
TrueWolfMidt
- Geografisk sted: 7400 Snejbjerg.
Jeg håber at Haugaard fortsætter som backup for Dahlin og lærer af ham. Der vil komme kampe hvor vi kommer til at bruge ham. Han gjorde det godt indtil Dahlin fik pladsen som 1 keeper og skal bare lægge på sit spil, så skal han nok vokse med tiden og blive en glimrende målmand.
-
Jesper BW1100
-
TrueWolfMidt
Men alligevel vildt, at så stor en klub kikker på ham. Nu må vi se hvad det bliver til.Jesper BW1100 skrev:http://www.bold.dk/nyt/avis-city-vil-syne-pione-sisto
Næppe et anbefalelsesværdigt karrieretræk
-
TrueWolfMidt
Hvis han bliver solgt til sommer, mon så ikke der drypper lidt penge i vores kasse.
http://www.forza.dk/nyhed/tipsbladet/kj ... sferrekord
http://www.forza.dk/nyhed/tipsbladet/kj ... sferrekord
Pt. er der desværre ikke så meget at kigge på for City. Jeg tror, skaden har lagt en sommertransfer lidt på køl. Måske ville det bedste for Pione være at få ro for transfermøllen og blive helt klar til at vise sig i vores Europa-kampe.
Lige nu regner jeg ikke med Pione til mesterskabskampene. Meldingerne er simpelthen så usikre.
Lige nu regner jeg ikke med Pione til mesterskabskampene. Meldingerne er simpelthen så usikre.
Hvis ikke vi havde haft noget nær den bedste angrebsbesætning og kun brugte én frontløber, så ville jeg være meget interesseret i Viborgs Serge Deble. Hurtig og målfarlig. Der må være en del Superliga-klubber med kig på ham.
-
TrueWolfMidt
Er jeg den eneste der synes, at det kunne være rart, hvis man kunne hente en eller flere spillere nu, hvis det altså er muligt, så de har en mulighed for at lære vores spillere / spilsystem at kende, inden de europæiske kampe venter. Vi ved jo at Igboun ryger og muligvis Izunna. Hvad synes i ?
Ja det kunne da være fedt!TrueWolfMidt skrev:Er jeg den eneste der synes, at det kunne være rart, hvis man kunne hente en eller flere spillere nu, hvis det altså er muligt, så de har en mulighed for at lære vores spillere / spilsystem at kende, inden de europæiske kampe venter. Vi ved jo at Igboun ryger og muligvis Izunna. Hvad synes i ?
Så kunne de spillere vi måske skal sælge også lige så godt komme afsted med det samme
Emil Larsen er ikke just en velanset herre i det fynske. Jeg kan forstå, at vi kiggede på ham inden at han skiftede til OB. Så det kunne måske være en mulighed....
-
Uldkraemmeren
Emil Larsen er slet ikke god nok. Vi skal hente folk der kan forstærke holdet i toppen og det er der kun to spillere i Superligaen der kan lige nu; Nicolai Jørgensen og Ludwig Augustinsson. Måske David Mobjerg-Karlsson som en outsider hvis han fortsætter sin nuværende form resten af sæsonen. Han ser spændende ud og kunne på sigt udgøre en ond svensk midtbane sammen med Olsson og Andersson.
Jep, jeg har også et godt øje til Moberg-Karlsson. Han har godt nok været strålende i foråret.
Jeg vil dog mene, at der er flere spillere, end de to FCK'ere, du nævner, der vil kunne forstærke holdet. Det er naturligvis ikke et emne at hente FCK'ere, men Amartey ville jeg nu også gerne have på holdkortet. Thomsen fra AaB og John fra FCN ville nok også kunne blomstre igen på et velspillende hold. Og mon ikke der er flere endnu, hvis man grubler lidt over det. Men vi skal først og fremmest kigge efter typer, vi har brug for - ikke blot på gode spillere hos ligakonkurrenterne. Falk fra OB er for eksempel også en god spiller, men vi har ikke plads til flere på den position.
Emil Larsen er useriøs og for meget en humørspiller. Det er efterhånden længe siden, man har set stabilt godt spil fra ham.
Jeg tror, vores indkøb skal komme fra udlandet denne sommer.
Jeg vil dog mene, at der er flere spillere, end de to FCK'ere, du nævner, der vil kunne forstærke holdet. Det er naturligvis ikke et emne at hente FCK'ere, men Amartey ville jeg nu også gerne have på holdkortet. Thomsen fra AaB og John fra FCN ville nok også kunne blomstre igen på et velspillende hold. Og mon ikke der er flere endnu, hvis man grubler lidt over det. Men vi skal først og fremmest kigge efter typer, vi har brug for - ikke blot på gode spillere hos ligakonkurrenterne. Falk fra OB er for eksempel også en god spiller, men vi har ikke plads til flere på den position.
Emil Larsen er useriøs og for meget en humørspiller. Det er efterhånden længe siden, man har set stabilt godt spil fra ham.
Jeg tror, vores indkøb skal komme fra udlandet denne sommer.