Bjarne Riis som sponsor ansvarlig i FCM?

Om FC Midtjylland og Black Wolves
Dondinho

Bjarne Riis som sponsor ansvarlig i FCM?

Indlæg af Dondinho »

Ja det lyder måske som om jeg har fået en påske snaps for meget :), men ifølge nedenstående "ekspert" så er det ikke helt usandsynligt at Riis kunne blive tilknyttet FC Midtjylland.

http://finans.tv2.dk/2015-03-30-bjarne- ... bejdsgiver

Jeg ved ikke om det er realistisk, men 20 milioner + i sponsorindtægter ville jeg da ikke sige nej tak til. Og det faktum at han har været en doper ser jeg ikke rigtigt som et minus i forhold til sådan en stilling.

Hvad tænker I andre om denne "sjove tanke", vil det være helt skævt, eller kunne vi få noget ud af det?
Han kan jo evt. få hans ven BS med på vognen igen.

Noerum

Re: Bjarne Riis som sponsor ansvarlig i FCM?

Indlæg af Noerum »

Go for it! Han er også lokal!

Brugeravatar
DenStolteJyde

Indlæg af DenStolteJyde »

Dondinho skrev:Ja det lyder måske som om jeg har fået en påske snaps for meget :), men ifølge nedenstående "ekspert" så er det ikke helt usandsynligt at Riis kunne blive tilknyttet FC Midtjylland.

http://finans.tv2.dk/2015-03-30-bjarne- ... bejdsgiver

Jeg ved ikke om det er realistisk, men 20 milioner + i sponsorindtægter ville jeg da ikke sige nej tak til. Og det faktum at han har været en doper ser jeg ikke rigtigt som et minus i forhold til sådan en stilling.

Hvad tænker I andre om denne "sjove tanke", vil det være helt skævt, eller kunne vi få noget ud af det?
Han kan jo evt. få hans ven BS med på vognen igen.
Ville være fint nok. Jeg ville såmænd ikke have noget imod fx at se saxo banks logo på trøjen hvis de vælger at trække sponsoratet fra cykling..

Brugeravatar
Acebone
Geografisk sted: Viborg

Indlæg af Acebone »

Jeg er usikker på, om han kan trække en masse sponsorer med over i en anden sportsgren. Måske? Det kunne vel ikke skade at tage en uforpligtende snak med "Ørnen".

I sidste ende er det mest sandsynlige vel, at han finder et andet cyklingjob.

974

Indlæg af 974 »

Det ville da være oplagt med Bjarne Riis indover FCM :-)

Torben Kølbæk og ham kender vel også hinanden godt, og så var der Giro starten, og hele hans historie i det midtjyske område

Kan rigtigt godt lide Bjarne Riis, synes han har en eller anden form for lunefuldhed, som jeg synes er et godt træk for en stærk personlighed som ham
Og som det beskrives i artiklen - er der nogen fodboldklub som ville turde løbe an med ham, så er det da FCM :-)

Brugeravatar
Supernatural
Geografisk sted: Aalborg

Indlæg af Supernatural »

Nej tak. Dopingskyggen er simpelthen for tyk, og Bjarne har efterhånden også mistet meget af befolkningens opbakning. Det ville skubbe os tilbage til "klassens frække dreng"-tiden igen, og det er simpelthen for unødvendigt nu. Det ville ikke gøre noget at pleje vores brand lidt..

Herudover tror jeg heller ikke Bjarne vil forlade cykelsporten. Det er her hans ekspertise og interessefelt er, og her ville en fodboldklub være en underlig vej at gå.

oros

Indlæg af oros »

Nej tak! Riis er en stor omvandrende livsløgn - en snyder og bedrager af værste skuffe. Gennem ham vil FCM blive kædet sammen med Saxo Bank og dermed Lars Seier Christensen. Derfra er forbindelsen til Liberal Alliance med en frontfigur som Joachim B. Olsen både naturlig og ganske kort.

NEJ TAK! Så dybt må vi ikke synke!!

974

Indlæg af 974 »

super!

Fokus på personen og ikke arbejdet

Så er den skid slået :-)

Snæversynet efter min mening!

oros

Indlæg af oros »

Fokus på personen og ikke arbejdet
Jep! Fokus på en person, der har nogle diamentralt modsatte værdier af det, FCM står for!

Snæversynet eller ej - han er ikke en værdig repræsentant for FCM.

Bobby

Indlæg af Bobby »

oros skrev:Nej tak! Riis er en stor omvandrende livsløgn - en snyder og bedrager af værste skuffe. Gennem ham vil FCM blive kædet sammen med Saxo Bank og dermed Lars Seier Christensen. Derfra er forbindelsen til Liberal Alliance med en frontfigur som Joachim B. Olsen både naturlig og ganske kort.

Hold nu kæft noget lort at lukke ud... Fair nok at du ikke kan li' Riis, men argumentere med at han kender en, der har tilknytning til et politisk parti, som har et medlem, du ikke kan li', skal være grund til ikke at ansætte ham, er da helt ude i hampen....
/Bobby

oros

Indlæg af oros »

Bobby skrev:
oros skrev:Nej tak! Riis er en stor omvandrende livsløgn - en snyder og bedrager af værste skuffe. Gennem ham vil FCM blive kædet sammen med Saxo Bank og dermed Lars Seier Christensen. Derfra er forbindelsen til Liberal Alliance med en frontfigur som Joachim B. Olsen både naturlig og ganske kort.

Hold nu kæft noget lort at lukke ud... Fair nok at du ikke kan li' Riis, men argumentere med at han kender en, der har tilknytning til et politisk parti, som har et medlem, du ikke kan li', skal være grund til ikke at ansætte ham, er da helt ude i hampen....
Han er en uhæderlig mand af værste karat. Det er grund nok for mig!

Brugeravatar
tatoo

Indlæg af tatoo »

Oros mener du virkelig alt det du skriver ?

Hvis du gør det synes jeg du skal stoppe nu. Du kender ikke en skid til hvordan Bjarne Riis er som person - det gør jeg, og jeg kan sige dig at han er en meget dygtig og hæderlig person, som ved præcis hvad han kan og vil.

Med hensyn til hans egen doping sag hører det fortiden til. Idag findes der doping i alle sportsgrene, men forskellen fra dengang og til nu er at man bedre er i stand til at styre og skjule det.

Jeg tror Riis kunne hjælpe FCM med nogle gode sponsorer afhængig af hvilken retning sponsorerne vil gå.
Vi skal også huske at cykelsportens sponsorater ikke er nær så store som i fodboldverdenen, så hvor meget vi vil kunne få ud af det ved jeg ikke.

Der er mange eksempler på sportstjerner der er trådt ved siden af, og stadig er elsket af fans - hvad med Zidan !!!

oros

Indlæg af oros »

Oros mener du virkelig alt det du skriver ?

Hvis du gør det synes jeg du skal stoppe nu. Du kender ikke en skid til hvordan Bjarne Riis er som person - det gør jeg, og jeg kan sige dig at han er en meget dygtig og hæderlig person, som ved præcis hvad han kan og vil.
Jeg mener præcis, hvad jeg skriver! Riis har ikke blot dobet sig selv, men også været vidende om, at hans ryttere gjorde det. De benyttede selv samme læge, som han selv! Han er en skamplet på dansk idrætshistorie! FCM skal holde sig langt, langt fra ham.

Jeg håber ved gud ikke, FCM indgår samarbejde med ham - under nogen form overhovedet!!

Brugeravatar
PH1978

Indlæg af PH1978 »

Det vildeste glidebaneargument længe....

Besvar