Pimpong på vej til FCK??

Om FC Midtjylland og Black Wolves
BW#3340

Re: Pimpong på vej til FCK??

Indlæg af BW#3340 »

Søndag i Køvenhavnstrup, mandag i Herning Centeret, og stadig ingen afklaring, han ville fortælle os om. (Omvendt, hvem vil han fortælle noget som helst?

Man kan vel godt opholde sig i DK's hovedstad sammen med sin agent, uden det nødvendigvis har noget at gøre med FuCK.... Selvom de ofte tror, at FuCK er selve omdrejningspunket for alt..... Lidt trættende ind imellem.

Hilsen Evo.

Jakob Jensen

Indlæg af Jakob Jensen »

I Drømmeholdet optræder han som FCK spiller nu!

Venlig hilsen
Jakob Jensen

Kim

Indlæg af Kim »

Jamen, så er der ingen tvivl...

farvel pimpong...

BW #456

BW#3340

Indlæg af BW#3340 »

Sakset fra Onside:

Ikke helt uventet står Niels-Christian Holmstrøm for den mest gyldne bemærkning i denne historie. Adspurgt om kantspillerens tilstedeværelse i Parken i lørdags, vil han ikke bekræfte, at der er en dialog i gang.

”Hør nu her. Vi har altså mange rundvisninger i Parken hver dag. Også for mange jyder”, siger FCK-sportsdirektøren til Ekstra Bladet.

Hilsen Evo.

kenny

Hvis PIM bliver solgt ???

Indlæg af kenny »

Hvis nu fck køber PIM fri..(håber ikke det sker)..hvad gør vi så??
Efter min mening vil vores trup være alt for smal uden PIM,jeg tror derfor Ørgaard igen vil være aktiv og hente en spiller, det kunne være en Simon P man vil prøve at købe fri allerede nu...hvad tror i????

Fc-Arne

Re: Hvis PIM bliver solgt ???

Indlæg af Fc-Arne »

Hvis det sker, kunne et andet alternativ være; Christian Keller...det ser ikke ud til, at han kommer afsted alligevel, da Torino skylder en halv mia.
Der har jo været udvist interesse for ham tidligere.

Kilde: Onsidedk.com

Ranger (AGF)

Re: Ris-Rak-Fili-Pim-Gong-Pong

Indlæg af Ranger (AGF) »

120.000 om måneden er et vanvittigt højt krav i forhold til hans betydning for holdet.
Brian Steen og Tøfting fik efter sigende omkring 1.2 mio. om året, men de kunne også fremvise et CV med tilsammen over 100 landskampe og en god portion rutine, samtidig med at de var ledere på holdet.
Mon ikke Pimpong overvurderer sig selv en smule. Havde han da så bare forlangt 75.000 om måneden, så kunne man da forstå ham, men 120.000 er sinssygt. Så jeg forstår godt, at klubben ikke gider forlænge med ham. Især ikke med den million, der skal oven i, og investorerne.
Gennemsnitslønnen på en superligaspiller ligger på 600.000 om året, og det burde han nok sigte lidt mere efter.
Spørgsmålet er så, om han måske bare vil videre i karrieren. For der kan ikke være mange klubber, der vil honorere de krav, så det kan være, at det er prisen for at blive, mens prisen hos udenlandske klubber måske er lavere...?

Altoriso

Re: Ris-Rak-Fili-Pim-Gong-Pong

Indlæg af Altoriso »

Så vidt jeg kan forstå på diverse medier lige for tiden, så er det netop 75.000 om måneden han vil ha´, samt et indgangsbeløb på 1 million

Besvar