Tifo

Om FC Midtjylland og Black Wolves
Brugeravatar
Hekler

Tifo

Indlæg af Hekler »

Jeg her i løbet af ugen rendt og lavet tifo.

Vi har lavet en specifik tifo til senere engang.
Jeg vil opfordre folk til at have lidt mønter med, fordi jeg vil komme rundt og samle lidt penge ind til projektet og fortælle hvorfor jeg tror DU gerne vil give en skilling til det.

Hvis der skal noget tifo op at stå igen, så vil jeg gerne efterlade mindst det der var inden jeg gik i gang.
VI fik også lavet en tifo til brøndby kampen, en lille provokerende en som jeg tror vil få folk klar til den nye sæson.
Nogen kaster med brosten, andre kaster håndtegn.
Jeg nøjes bare med at kaste skygge.
/Hekler

DenLange
Geografisk sted: Silkeborg, Jylland

Re: Tifo

Indlæg af DenLange »

Lækkert, Hekler!

thooomsen

Indlæg af thooomsen »

Hekler skrev:Jeg her i løbet af ugen rendt og lavet tifo.

VI fik også lavet en tifo til brøndby kampen, en lille provokerende en som jeg tror vil få folk klar til den nye sæson.
Har ikke kunnet finde billeder af tifoen til kampen mod brønderne....
Hvad bestod den af?

Var det banneret 'Ny sæson - nye eventyr'..?

Brugeravatar
bobthebuilder_dk

Indlæg af bobthebuilder_dk »

Jeg tillader mig lige at bruge denne tråd til at poste et billede jeg har "hapset" inde fra twitter, af vores flotte tifo fra igår ! Til personer som ikke var på stadion - eller stod under ;-)
Billede
𝕍𝔦𝔠𝔱𝔬𝔯𝔦𝔞 ℭ𝔬𝔫𝔠𝔬𝔯𝔡𝔦𝔞 ℭ𝔯𝔢𝔰𝔠𝔦𝔱

TrueWolfMidt
Geografisk sted: 7400 Snejbjerg.

Indlæg af TrueWolfMidt »

Man skal ikke sælge skindet før bjørnen er skudt , men med det der muligvis er i vente, er det så ikke en ide, at der bliver samlet ind til en tifo. Den skal jo også laves og tiden går. Jeg kunne også opfordre jer som læserne dette, at smide en skilling i bøtten, som står i baren i loungen, for så er vi da igang.

GIV DEN GAS MOD HOBRO.

VI ses på lørdag.

TrueWolfMidt

Indlæg af TrueWolfMidt »

TrueWolfMidt skrev:Man skal ikke sælge skindet før bjørnen er skudt , men med det der muligvis er i vente, er det så ikke en ide, at der bliver samlet ind til en tifo. Den skal jo også laves og tiden går. Jeg kunne også opfordre jer som læserne dette, at smide en skilling i bøtten, som står i baren i loungen, for så er vi da igang.

GIV DEN GAS MOD HOBRO.

VI ses på lørdag.
Er der nogen der ved om der er noget under opsejling ?

Brugeravatar
Administrator

Indlæg af Administrator »

Ja, der er noget under opsejling.

Patrik og Mathias har taget TIFO kasketterne på, og er i gang med at planlægge TIFO for foråret. Så det er bare at holde øje med Facebooksiden, hvor de helt sikkert vil smide et par opdateringer.

TrueWolfMidt

Indlæg af TrueWolfMidt »

Administrator skrev:Ja, der er noget under opsejling.

Patrik og Mathias har taget TIFO kasketterne på, og er i gang med at planlægge TIFO for foråret. Så det er bare at holde øje med Facebooksiden, hvor de helt sikkert vil smide et par opdateringer.
Håber så, at der er nogen der vil holde mig og andre opdateret herinde, da jeg ikke er på Facebook og heller ikke kommer det. Dejligt at der er gang i noget allerede nu.

Brugeravatar
Administrator

Indlæg af Administrator »

Jeg skal prøve at huske det, men andre brugere må hellere end gerne komme mig i forkøbet.

Besvar