Fcm - Hobro.

Om FC Midtjylland og Black Wolves
TrueWolfMidt
Geografisk sted: 7400 Snejbjerg.

Fcm - Hobro.

Indlæg af TrueWolfMidt »

Håber på Lørdag, at alle vil være med til, at fortsætte den gode stime, sammen med vores spillere og sende Hobro retur med et nederlag. Sidst vi spillede mod dem gik det jo godt og den stime kunne det være dejligt at fortsætte. Lad os hilse Hobro velkommen til Heden, men så skulle den høflighed også være overstået. Der skal atter hives 3 point hjem til Herning. Hvilsom skal ikke have håneretten og fratage os vigtige point i vores jagt på guldet. Fight , fight , fight i alle 90 + minutter som i gjorde i Randers.

http://ekstrabladet.dk/sport/fodbold/da ... ag/5484740

DenLange
Geografisk sted: Silkeborg, Jylland

Re: Fcm - Hobro.

Indlæg af DenLange »

Vi ses på lørdag :) ved Ultras!

Brugeravatar
Ravnen

Indlæg af Ravnen »

Tipsbladet optakt: http://tipsbladet.dk/nyhed/superliga/op ... d-hobro-ik

Jeg hader simpelthen den her retorik..
FC Midtjylland har i foråret fået 10 af 12 mulige point, og der skal mirakler til, hvis ikke klubben bliver dansk mester.
Der burde stå:

FC Midtjylland har i foråret fået 10 af 12 mulige point, og der skal ske en katastrofe, hvis ikke klubben bliver dansk mester.

Som om det ville være et mirakel hvis vi tabte det hele på gulvet, tsk tsk :mrgreen:

Nå men kun sejr tæller på lørdag :geek:

Brugeravatar
DenStolteJyde

Indlæg af DenStolteJyde »

Ravnen skrev:
Der burde stå:

FC Midtjylland har i foråret fået 10 af 12 mulige point, og der skal ske en katastrofe, hvis ikke klubben bliver dansk mester.

Som om det ville være et mirakel hvis vi tabte det hele på gulvet, tsk tsk :mrgreen:

Nå men kun sejr tæller på lørdag :geek:

Om det er katastrofe eller mirakel afhænger vel af om man er FCM'er eller FCK'er..?

Brugeravatar
Ravnen

Indlæg af Ravnen »

Så må tipsbladet jo være FCK´ere ;)

TrueWolfMidt

Indlæg af TrueWolfMidt »

Har som sådan ikke noget mod Hobro eller spillerne deroppe, men ser gerne, at vi får det til at ske igen, altså at det kommer til at gøre ondt igen. At det kommer til at gøre ondt på dem, er jo kun en psykisk smerte, som man altid kommer over. Den fysiske smerte kommer på Lørdag ;) :lol:
http://www.tipsbladet.dk/nyhed/superlig ... jorde-ondt
Håber vi kan komme op på over 9000 tilskuer. Det skal vi simpelt hen !

TrueWolfMidt

Indlæg af TrueWolfMidt »

Spillerne skal være meget opmærksomme på, at undgå for mange gule kort i Hobrokampen for ellers bliver vi lige pludselig ramt af for mange karantæner, i de næste kampe, men jeg forestiller mig nu heller ikke, at det bliver en decideret hårdt spillet kamp, med mange svinestreger

Brugeravatar
Ravnen

Indlæg af Ravnen »

Der er ikke så meget andet at sige, end at den kamp vindes. Det tror jeg også at den bliver.

Godt at have Petter tilbage, han har stor betydning for vores spil.

Jeg skyder på endnu en 3-0 hjemmesejr :geek:

Brugeravatar
Kent

Indlæg af Kent »

Det er en af de runder, hvor vi har mulighed for at lægge lidt afstand til FCK, så det er ekstremt vigtigt, at vi vinder. Jeg tror godt, at Randers kan klare uafgjort mod FCK, så 3 point til os vil give os lidt ekstra margen op til de to efterfølgende svære udekampe (Esbjerg og AaB).

Ingen tvivl om, at mange af Hobros spillere vil elske at slå os - især på MCH. For Hvilsom, Bøge, Thyge og træner Dal er dette nok et af sæsonens højdepunkter. Vi skal bare sørge for, at den gejst ikke udmønter sig i point for dem. Væsentligt er det, ikke at undervurderer dem - der er vel ikke andre hold (udover os) der har slået FCK, BIF og AaB i denne sæson? - Det borger for en vis kvalitet. Heldigvis kan netop de mange kendte ansigter hos Hobro gøre, at en del af vores spillere også er opsatte - de vil ikke tabe håneretten. Så jeg er ikke så bange for, at vi undervurderer Hobro.

De er stærke på dødbolde, og jeg tror det kan blive svært at score af den vej på dem - også når vi nu mangler Duncan. Så vi må håbe, at spillet bliver bedre end det har været hidtil i foråret, og vi kan skabe chancer den vej igennem. Forhåbentlig kan Pusic slå til, nu hvor han igen får chancen.

Mike80

Indlæg af Mike80 »

Kampen imorgen er en kamp vi skal tage ultra seriøs. Vi selvsagt store favoritter men møder et hold, som siden 5-1 sejren har fundet fodfæste og et koncept der virkelig har givet succes i foråret med 9 point i 3 kampe. Samtidigt vil vi møde et flok top motiverede tidligere FCM spillere, som selfølgelig vil gøre alt for at minde FCM om at de lavede en fejl ved ikke at satse på netop dem.

Motivation og tilgang til kampen vil blive afgørende. Er vi opsatte og villige til at tage slåskampen (for det bliver en kamp) så bør vi kunne køre en forholdsvis sikker sejr hjem.

Bud på opstilling: (gir næsten sig selv)

Dahlin

Bak-Larsen-Erik-Lauritsen

Sparv

Igboun-Andersson-Poulsen-Hassan

Pusic

En runde hvor vi med en sejr vil have mulighed for at ligge point til FCK, da jeg ikke tror de bare kører Randers over i parken.

Mike
Mike80

Everybody hates us we don't care...

DenLange
Geografisk sted: Silkeborg, Jylland

Indlæg af DenLange »

Så boys.. MAX GAS PÅ LÆGTERNE OG VISE HOBRO AT DET ER VORES FORT! :twisted: 8-)

Noerum

Indlæg af Noerum »

Dejligt med en pligtsejr og stille dag på kontoret!

MEN hvor er det dog bare pinligt og respektløst, at så man vælger at gå 5 min før kampen er slut. Esbjerg havde et banner med teksten; "Jeres firma er ikke et mesterskab værdig" Det er sgu ikke sådan noget, der modbeviser den opfattelse..

Uldkraemmeren

Indlæg af Uldkraemmeren »

Det var en fornøjelse at se Hassan og især Pusic i dag. De ser skarpe ud. Pusic i god form er ekstremt vigtigt hvis der skal hives points hjem fra Esbjerg. Det er heldigt at 32 har karantæne i næste runde og ikke runden efter i Aalborg. Uden ham bliver det meget svært at få points med derfra. Nu mangler der kun at komme lidt godt nyt omkring Sisto så han forhåbentlig er med i de sidste 8-9 runder.

Brugeravatar
Kent

Indlæg af Kent »

Uldkraemmeren skrev: Nu mangler der kun at komme lidt godt nyt omkring Sisto så han forhåbentlig er med i de sidste 8-9 runder.
Glens melding i dag var alt fra 2-10 uger. Lyskeskader er drilske. Jeg tror der er en reel risiko for, at vi ikke får gavn af Pione i foråret, samt at han ender med ikke at blive udtaget til u21-em.

TrueWolfMidt

Indlæg af TrueWolfMidt »

Var Benham på stadion idag ?? Der blev filmet og vist en person på storskærmen, var det ham ? Hvis det var, må han du have en god mavefornemmelse mht. sin investering i Fcm og det mulige mesterskab.

Besvar