FCM - EFB

Om FC Midtjylland og Black Wolves
Mike80

Re: FCM - EFB

Indlæg af Mike80 »

Dejlig sejr på en dag, hvor vi endnu engang ligger ekstra til både FCK og Randers (omend det kun er +1 på målscorer til FCK)

Fornuftig og fuldt fortjent sejr men samtidigt en følelse af vi langt fra spillede os helt ud. FCK havde desværre helt andre vilkår end os mod et Brøndby hold uden Kahlenberg, Agger, Elmander og Dumic for havde ellers håbet Brøndby kunne have drillet Solbakken og co. I parken. Men det vigtigste er også at vi præsterer og så længe vi henter 3 point forventer jeg vi holder hjem;)

Mike
Mike80

Everybody hates us we don't care...

admin 3

Indlæg af admin 3 »

TrueWolfMidt skrev:Vil lige beklage mig over et højttaleranlæg som ikke virkede i sidste hjemmekamp og som lød af HT også idag, det er fuldstændig umuligt, at høre hvad der bliver sagt i højttalerne. Håber det er ordnet til næste kamp, for det er vigtigt i forbindelse med mål, at vi kan fejre målmageren, som vi plejer.

Tak for endnu 3 point. :D

Der stod flere gange under kampen at der var problemer med teknikken, der var ingen lyd overhovedet.

TrueWolfMidt
Geografisk sted: 7400 Snejbjerg.

Indlæg af TrueWolfMidt »

admin 3 skrev:
TrueWolfMidt skrev:Vil lige beklage mig over et højttaleranlæg som ikke virkede i sidste hjemmekamp og som lød af HT også idag, det er fuldstændig umuligt, at høre hvad der bliver sagt i højttalerne. Håber det er ordnet til næste kamp, for det er vigtigt i forbindelse med mål, at vi kan fejre målmageren, som vi plejer.

Tak for endnu 3 point. :D

Der stod flere gange under kampen at der var problemer med teknikken, der var ingen lyd overhovedet.
Det så jeg godt, men håber bare, at det er udbedret til næste kamp, for det er vigtigt, at fejre målscoreren og kunne høre hvad der bliver sagt i højttaleren.

Brugeravatar
Acebone
Geografisk sted: Viborg

Indlæg af Acebone »

Endnu en flot hjemmesejr! Og på trods af vejret begynder folk at bevæge sig ud fra tv-stuerne.

Skønt at punktere Esbjergs away-højdepunkt endnu en gang. Og en lille tak for sidst for pokalturneringen.

Duncan ser ud til at nyde godt af at blive presset af Pusic, og Polle er bare ligaens ubestridte assistkonge. Håber kun det var ydre skrammer, han fik sig.

+22 i målscore. 8-)

Brugeravatar
Ravnen

Indlæg af Ravnen »

Det var en rigtig solid indsats. Vi spiller os ikke ud, og laver ingen fantastiske kombinationer eller i hele taget store individuelle præstationer. Det var en hold-sejr, og det var ren mesterskabs-klasse, vi formår at tage en sejr uden behov for den store dramatik. Forsvaret virker bomstærkt, og angrebet er i særklasse når man lige sætter Duncan ind, og straks scorer han to kasser.
Duncan eller Pusic? det valg må holde Glen vågen om natten :mrgreen:

Er lidt bekymret for Jakob Poulsen, han lå ned længe, og blev senere udskiftet. Håber bare det var et slag! Han er vigtig!

Vi kom en kamp tættere på guldet. Men så længe FCK vinder deres kampe, så tæller kun sejre for os. Men vi virker mere solide end nogensinde, og det ser godt ud.
Blot en skam vi må undvære Sisto, tænk vi spiller så solidt uden årets spiller i superligaen, ethvert andet hold i superligaen ville være en skygge af sig selv, uden så markant en profil.

mrjelle
Geografisk sted: Herning

Indlæg af mrjelle »

Ravnen skrev: Blot en skam vi må undvære Sisto, tænk vi spiller så solidt uden årets spiller i superligaen, ethvert andet hold i superligaen ville være en skygge af sig selv, uden så markant en profil.
Helt enig, vi har set hvor meget eks. FCK falder i niveau når Jørgensen er ude. Så det er fedt holdet tager over som en samlet enhed når Sisto er ude.

Christian

Indlæg af Christian »

Sisto er en meget spændende spiller, og han kan helt sikkert en masse individuelt som meget få kan gøre ham efter.

Men jeg synes hans betydning for holdet bliver gjort større end den har været.

Han bliver helt sikkert god at få tilbage, men jeg synes FCM præsterer som hold og vinder som et hold, og ikke på en Zidan-agtig enkeltmandspræstation.
I én kamp skinner Sly, i den næste er det Duncan og i en tredje er det Sparv eller Olsson eller Andersson der skiller sig positivt ud.

Mere end nogensinde er vi ikke afhængig af en enkelt spiller.

Men jeg kan alligevel være nervøs for den nye sæson når Igboun er væk. Han er for mig den spiller der betyder mest for holdet med alle hans aktioner både offensivt og defensivt.

Uldkraemmeren

Indlæg af Uldkraemmeren »

Igboun er vigtig men han kan erstattes. Se bare hvor stor en profil Tim Sparv er, en spiller som blev hentet gennem det nye system som en direkte erstatning. Han har i den grad taget over for Izunna.

TrueWolfMidt

Indlæg af TrueWolfMidt »

Synes faktisk Marco Larsen kom ind og vise speed og stor løbevillighed. Ham må vi ikke glemme. Han har tidligere vist at han også kan score, end også på svære bolde, kan jeg huske. Fantastisk trup vi har som virker harmonisk.

RL/UBM

Indlæg af RL/UBM »

Hvor var det rart for ørene at alt det skidt ikke virkede. Lyden fra tribunen var så meget smukkere :D
Vi kommer kun for roulade!

TrueWolfMidt

Indlæg af TrueWolfMidt »

RL/UBM skrev:Hvor var det rart for ørene at alt det skidt ikke virkede. Lyden fra tribunen var så meget smukkere :D
Tror nu spillerne synes det er fedt, at når de scorer og deres navn bliver råbt op 3 gange, hvor speakeren starter med fornavn og fansene med efternavnet. Det savnede jeg personligt meget i går, at hele stadion råber i kor.

RL/UBM

Indlæg af RL/UBM »

TrueWolfMidt skrev:
RL/UBM skrev:Hvor var det rart for ørene at alt det skidt ikke virkede. Lyden fra tribunen var så meget smukkere :D
Tror nu spillerne synes det er fedt, at når de scorer og deres navn bliver råbt op 3 gange, hvor speakeren starter med fornavn og fansene med efternavnet. Det savnede jeg personligt meget i går, at hele stadion råber i kor.
Vi sang nu også efter de havde scoret ;) Mener mere alt det musik halløj, synes det er federe at høre glæden fra tribunen end Coldplay.
Vi kommer kun for roulade!

Brugeravatar
FCM Fan nr. 1

Indlæg af FCM Fan nr. 1 »

Igboun er vanvittig vigtig, han er bedste spiller i ligaen målt på mål og asists..

Ingen er uundværlig og igår var ikke hans bedste kamp. Nogen der ved hvorfor Duncan ikke sparkede ?.

http://www.superstats.dk/maal/plus-assist
Fcm - Historiens bedste mestre!!!

Brugeravatar
Ravnen

Indlæg af Ravnen »

Jeg formoder at Duncan ikke sparkede, fordi Sly på forhånd var valgt som sparker. Som jeg så det, gjorde Duncan sådan set krav på sparket, ved at hente bolden, men Sly stod klar på pletten og Duncan valgte at give bolden uden brok. Der må man tage hatten af for Duncan (at han ikke som Bendtner stiller sig og argumenterer)

Brugeravatar
Acebone
Geografisk sted: Viborg

Indlæg af Acebone »

FCM Fan nr. 1 skrev:Nogen der ved hvorfor Duncan ikke sparkede ?.
Sylvester har været sæsonens faste straffesparksskytte.

Besvar