Bak er ved at være en gammel mand, så der skal nok ikke noget alvorligt til for at han kan blive nødt til at udgå. Men derfor er der stadig gode chancer for at han spiller næste kamp.. Han er lidt af en kriger..Mathias skrev:Er der nogen som har hørt nyt om Kristian Bach Baks situation? Han udgik I mandags med noget som lignede en skade, men jeg syntes ikke der har været noget I medierne omkring om det var noget som kaster skadesfravær af sig?
Skadestuen
- DenStolteJyde
Re: Skadestuen
Dagen efter kampen stod der i HF, at han forventes klar mod BIF.Mathias skrev:Er der nogen som har hørt nyt om Kristian Bach Baks situation? Han udgik I mandags med noget som lignede en skade, men jeg syntes ikke der har været noget I medierne omkring om det var noget som kaster skadesfravær af sig?
Det håber jeg F... ikke er rigtigt, i så fald begynder det at ligne sidste sæson hvor Erik, og sidenhen Izunna pludselig var ude resten af sæsonen.
http://ekstrabladet.dk/sport/fodbold/da ... en/5465679
Et kæmpe tab hvis der er hold i historien.
http://ekstrabladet.dk/sport/fodbold/da ... en/5465679
Et kæmpe tab hvis der er hold i historien.
- Supernatural
- Geografisk sted: Aalborg
En lyskeskade skal man i hvert fald ikke spøge med. Bliv ikke overrasket hvis han er ude i lang tid endnu. Sådan en skade kræver rigtig meget hvile og brydes hurtigt op igen. Folk der har haft problemer med lysken kender alvoren i det. Det er virkelig synd for Sisto, håber for ham og klubben at han bliver skaden kvit hurtigt.
Der var et interview med Nicklas Falkesgaard, klubbens fys, i TV3 Sports optaktsprogram til Superligarunden i fredags. Han fortalte, at Sistos problemer faktisk skyldes overbelastning af en muskel i maven, som så går ned og giver smerter i lysken.
Derfor er det ikke en typisk lyskeskade, så vidt jeg kunne forstå.
Derfor er det ikke en typisk lyskeskade, så vidt jeg kunne forstå.
Så kom der da nyt om Sisto. Ude i 6 uger det er ikke godt men så må man da håbe at der er det der skal til for at han kommer tilbage 100%
http://fcm.dk/node/12929
http://fcm.dk/node/12929
-
Uldkraemmeren
Så er det nu Hassan skal toppe. Jeg er dog helt tryg ved ham, han har set stærk ud de sidste to kampe, og han er formentlig den mest sultne spiller i hele truppen.
Nu må det da også endegyldigt være tid til også at benytte Marcos Ureña som backup på kanten, hvis ikke man tror på at Babajide/Ashiru kan løse opgaven endnu.
Nu må det da også endegyldigt være tid til også at benytte Marcos Ureña som backup på kanten, hvis ikke man tror på at Babajide/Ashiru kan løse opgaven endnu.
Det er et stort slag for os. Sisto er en afgørende spiller. Seks uger er dæleme længe
Men ja, det er Rilwans chance, den må han tage. Og så får Marcos nok også chancen. Vi har heldigvis spillere der kan spille pladsen.
Men ja, det er Rilwans chance, den må han tage. Og så får Marcos nok også chancen. Vi har heldigvis spillere der kan spille pladsen.
Hvis bare Sisto er helt klar og ikke bliver ramt af løbende småskavanker som følgeskader, når han kommer tilbage, så må det jo gå. Rilwan og Sly - ingen unødige kort, tak!
Efter lørdagens træning fik jeg en kort snak med Lars Friis, som fortalte at det forløb som planlagt med Kristoffer Olsson. Han er så småt begyndt at løbetræne igen, og vil begynde træningen sidst i marts månede.
Vi kan tabe, men aldrig besejres
Det er vel så godt, som det kan være...Arff skrev:Efter lørdagens træning fik jeg en kort snak med Lars Friis, som fortalte at det forløb som planlagt med Kristoffer Olsson. Han er så småt begyndt at løbetræne igen, og vil begynde træningen sidst i marts månede.
-
TrueWolfMidt
- Geografisk sted: 7400 Snejbjerg.
Dejligt at høre nyt fra en som følger træningerne, gid det var mig der kunne det. Glæder mig vildt til Hedinsson og Olsson er tilbage og i kampform og atter kan vise sig frem for os.Arff skrev:Efter lørdagens træning fik jeg en kort snak med Lars Friis, som fortalte at det forløb som planlagt med Kristoffer Olsson. Han er så småt begyndt at løbetræne igen, og vil begynde træningen sidst i marts månede.
-
TrueWolfMidt
Er der nogen der kan komme med en Update på Duncan. Håber ikke der er alvorligt med ham.
-
TrueWolfMidt
Duncan frygtes ude i 3 uger men scanning vil vise hvor slemt det er.
http://www.bold.dk/nyt/duncan-risikerer-tre-ugers-pause
Så er det godt, vi har Pusic - og jeg håber personligt også, Ureña kan få noget spilletid så.
Så er det godt, vi har Pusic - og jeg håber personligt også, Ureña kan få noget spilletid så.