Brøndby - FCM

Om FC Midtjylland og Black Wolves
mrjelle
Geografisk sted: Herning

Re: Brøndby - FCM

Indlæg af mrjelle »

Ravnen skrev:Det var en ynk at se 3+ i går, det er helt tydeligt hvor deres sympati var. Martin Jørgensen var ene om lige at bevare en objektiv synsvinkel på alt det de skulle diskutere.
Ja jeg syns også det var over stregen, har altid haft Werge og Frimann mistænkt for at være Blå /gule og kampen i går er blot vand på den mølle.

TrueWolfMidt
Geografisk sted: 7400 Snejbjerg.

Indlæg af TrueWolfMidt »

mrjelle skrev:
Ravnen skrev:Det var en ynk at se 3+ i går, det er helt tydeligt hvor deres sympati var. Martin Jørgensen var ene om lige at bevare en objektiv synsvinkel på alt det de skulle diskutere.
Ja jeg syns også det var over stregen, har altid haft Werge og Frimann mistænkt for at være Blå /gule og kampen i går er blot vand på den mølle.
Tror også at de pludselig kom i tanke om, at de måske var for meget københavner fikseret ( deres egne udtalelser ), hvorefter de så sagde, at Fcm også havde spillet godt :shock:

oros

Indlæg af oros »

Jeg synes nu, det er stort set det samme, når FCK er på programmet. De er bare Københavnere med kæmpestort K
Jeg ser det sjældent, hvis ikke FCM er det ene hold.

Brugeravatar
levis

Indlæg af levis »

TrueWolfMidt skrev:Sjov at læserne spillernes karakter, hvor forskellige de er. Sviatchenko og Jesper Lauridsen blev rost i onside og man ville kikke nærmere på Eriks præstationer, nok i et andet program, men det bliver spændende at se, når programmet er produceret. Mener Lauridsen gør det rigtig godt.
Men hold op hvor skal Lauridsen lære at cleare en bold. Det der med at ramme den halvskævt for derefter at se bolden ryge i en høj bue tilbage mod eget felt, det er altså ikke særlig fikst. Jeg kan som udgangspunkt godt lide Lauridsen, men jeg kan heller ikke undgå at tænke, at han er omringet af spillere, hvis niveau og talent han slet ikke selv besidder.
Det samme kan siges om Andre Rømer(med forbehold for, at han ikke er naturlig højreback), det var ret tydeligt, at Brøndby anså ham som det svage led og prøvede at skabe overtal i hans side. Der må man så omvendt rose Rilwan, som gjorde et rigtig godt stykke arbejde med returløb.

Jeg vil vove at påstå, at hvis Bak kan(hvilket aldrig kommer til at ske) holde sig skadesfri resten af foråret, så er guldet vores. Han har virkelig udviklet sig til at være en kanon højreback. Teknisk er han også kommet fint med, omend det mere er hans styrke og vilje han beror på, når bryder igennem eller overlapper. Jeg elsker Kristian Back Bak Bag Bac Bakc Nielsen.

Noe

Indlæg af Noe »

levis skrev:
Jeg vil vove at påstå, at hvis Bak kan(hvilket aldrig kommer til at ske) holde sig skadesfri resten af foråret, så er guldet vores. Han har virkelig udviklet sig til at være en kanon højreback. Teknisk er han også kommet fint med, omend det mere er hans styrke og vilje han beror på, når bryder igennem eller overlapper. Jeg elsker Kristian Back Bak Bag Bac Bakc Nielsen.
Enig. Som frygtet blev savnet af Bak dyrt. Vi kom til at mangle hans engagement og erfaring, da vi skulle omstille os mentalt efter udvisningen. Et gratis gæt, men jeg tror vi havde holdt 1-0 hjem med Bak på banen.

Brugeravatar
Kent

Indlæg af Kent »

Noe skrev:
levis skrev:
Enig. Som frygtet blev savnet af Bak dyrt. Vi kom til at mangle hans engagement og erfaring, da vi skulle omstille os mentalt efter udvisningen. Et gratis gæt, men jeg tror vi havde holdt 1-0 hjem med Bak på banen.
Og så skal vi ikke glemme, at vi også manglede Jim i defensiven (og de offensive døbolde). Jim og Bak har langt mere pondus både offensivt og defensivt end Andre og Banggaard, der ikke ligefrem er kendte for at smadre igennem. Så med den måde, som kampen udviklede sig på (en fysisk krig), så var det ekstra ærgerligt at mangle de to. Det var jo ikke ligefrem den mest rutinerede backkæde vi stillede med i går, og al vores rutine på midtbanen havde svære betingelser, da begge hold bare lossede hen over den.

Le Compte

Indlæg af Le Compte »

Kent skrev:
Le Compte skrev: Der er forskel på at brokke sig til dommeren og brokke sig over dommeren.

Kan godt forstå spillerne brokker sig til dommeren under kampen. Kendelserne gik i den grad imod BIF. Jeg sad næsten og morede mig over alle de kendelser som gik vores vej.

Aligevel tager de resultatet til efterretning efter slutfløjtet. Prøv at forestille jer FCM spillerne og Glen blive udsat for samme dommer. Så nægter jeg at tro på der ikke ville komme et lille pip eller to om dommerens indsats.

Håber vores spillere og trænere fremover vil prøve at gøre det samme næste gang vi får en dommer imod os
Kahlenberg tuder så: http://www.bold.dk/nyt/kahlenberg-aerge ... -kendelser
Det samme med Rud: http://www.bt.dk/fodbold/broendby-vi-kl ... ortvisning

Desuden synes jeg rent faktisk ikke, at de har noget at tude over. Fair nok, at hjørnesparket var forkert dømt - men det var altså et hjørnespark vi fik foræret - ikke et mål.
Resten af dommene synes jeg faktisk var gode nok. Pusic scorer med skulderen, Hasani filmer, Elmander sparker Poulsen ned, Sparv redder med skulderen og Igboun får bolden i nakken. Der var masser af appeller på stadion, og det er fair nok, at man ikke kan fange det når man ser det live. Men når man ser tv-billederne efter kampen, så synes jeg faktisk ikke, der er så meget at komme efter.
Den klareste fejldom var vel det manglende gule kort til Phiri for at hive Hassan ned i en kontra. Phiri fik så et gult senere, der kunne have været rødt (selvom han måske ikke havde sparket bolden væk, og fået et dumt gult kort, hvis han havde haft et i forvejen)
Fair nok. Jeg kommenterede ud fra det jeg så i Onside. Der tog de dommerens præstation pænt.
Tony D'Amato: On any given Sunday you're gonna win or you're gonna lose. The point is - can you win or lose like a man?

Noe

Indlæg af Noe »

Kent skrev: Og så skal vi ikke glemme, at vi også manglede Jim i defensiven (og de offensive døbolde). Jim og Bak har langt mere pondus både offensivt og defensivt end Andre og Banggaard, der ikke ligefrem er kendte for at smadre igennem. Så med den måde, som kampen udviklede sig på (en fysisk krig), så var det ekstra ærgerligt at mangle de to. Det var jo ikke ligefrem den mest rutinerede backkæde vi stillede med i går, og al vores rutine på midtbanen havde svære betingelser, da begge hold bare lossede hen over den.
Jeg mener at vi med Banggaard skal kunne mangle Jim, uden det store kvalitetstab. Når det er sagt, så skuffede han i går. Vi kommer under voldsomt pres, selvom de bare hælder bolde ind i hovedet på Erik og Patrick fra alle vinkler. De burde have vundet langt flere dueller, end tilfældet var.

Treco

Indlæg af Treco »

Jeg synes det er super at man kan få et interview med kampens dommer.
http://www.tv3sport.dk/fodbold/nyheder/ ... ke-kampen/
Og så synes jeg også at al den kritik han fik på diverse fora i går jo med al tydelighed viser at folk lader sig rive alt for meget med. Synes også det var fint han fik ros fra jp.

Brugeravatar
Ravnen

Indlæg af Ravnen »

Uhhh... dommerne er stadig efter Brøndby. Det er i hvert fald ikke Brøndby´s skyld at de hele tiden får spillere udvist...? :cry: :? :mrgreen:

Besvar