Brøndby - FCM

Om FC Midtjylland og Black Wolves
Treco

Re: Brøndby - FCM

Indlæg af Treco »

Det er sgu for dårligt oppe 0-1 og en mand i overtal. Og så kan man ikke tage kontrol med kampen. Og jeg synes ikke Dahlin har været specielt overbevisende i den her kamp.

mousebreaker

Indlæg af mousebreaker »

Enig i at Dahlin har været decideret usikker ved indlæg. Han tager for mange risici i svær trafik. Har virkelig været heldig med ikke at koste en kasse eller to.

Lad os nu bare tage den uafgjort hjem. VI har ikke fortjent det point. BIF har været bedre - endda klart bedre efter de blev reduceret til ti mand.
"There is a disconnect in what we know and what we do!
Being able to adapt our behavior to challenges, is as good a definition of intelligence as any I know"
- Neil Degrasse Tyson on climate changes -

Cortez

Indlæg af Cortez »

Den skal vi vist ikke være utilfreds med...

/Cortez

FCM2000

Indlæg af FCM2000 »

Ufatteligt at man kan lade sig spille ned med 1 mand mere.

Dumpekarakter til Sparv, poulsen, Rømer, banggaard, Dahlin, Sly.

Rystende usikker forsvar

Uldkraemmeren

Indlæg af Uldkraemmeren »

Det er fuldstændigt ligegyldigt hvor gode eller dårlige hvert enkelt af holdene er. Når man ikke kan spille fodbold på banen kunne de have tabt til et serie 6 hold pga. alle de tilfældigheder. Alt held der overhovedet kunne akkumuleres blev tildelt FCM i dag, og samlet set er det stadig en fantastisk runde. Holdet henter et point på både Randers og FCK og der er kun to af forårssæsonens kampe der, på papiret er sværere, tilbage.
Senest rettet af Uldkraemmeren 1. mar 2015, 21:11, rettet i alt 1 gang.

Konsulen

Indlæg af Konsulen »

Tåbelig kamp af træner og spiller. Vi er en mand i overtal, og hvorfor bliver vi presset sådan tilbage i hele 2. halvleg? Efter min mening skifter Glenn alt for sent ud. Izunna skulle have været inde lang tid før, da han så kunne have skabt den fornødne ro til forsvaret. Urent skulle da også have været tidligere ind, så vi kunne have udnyttet hans hurtighed til at presse BIF tilbage - nu kom han aldrig rigtig i gang, dertil var spillet i afslutningen alt for panisk. Jeg håber at Glenn kærer af sådanne kampe.
Og så må vi vel kunne blive enige om, at Jim Larsen skal spille ved siden af Erik? - han var jo helt væk ved målet

mousebreaker

Indlæg af mousebreaker »

Dejlig weekend. +1 point ifht konkurrenterne med den klart sværeste kamp.

Højdramatisk kamp må man sige. Ærgeligt ikke at få de tre point dog når vi nu fik det røde kort med os. Selvom banen var super dårlig synes jeg det var skuffende at se at vi var så dårlige på bolden - Set i forhold til Brøndby. De var bedre også på det parameter. Men de er selvflg vant til at spille på den pløjemark :)
"There is a disconnect in what we know and what we do!
Being able to adapt our behavior to challenges, is as good a definition of intelligence as any I know"
- Neil Degrasse Tyson on climate changes -

TrueWolfMidt
Geografisk sted: 7400 Snejbjerg.

Indlæg af TrueWolfMidt »

Undskyld mig men vi er nogle tudetøser. Rakker ned på vores spillere. Vi vidste at det ville blive en fight og ikke det skønneste fodbold. Vi fik 1 point med fra Brøndby og øgede i forhold til Fck og Randers. Stop nu det rakken ned på gutterne. Det fører ikke noget godt med sig. Vi skal stå sammen.

Lund7400

Indlæg af Lund7400 »

Skandaløs bane. Jeg synes sgu det er svært at tolke så meget ud fra denne kamp, det er jo decideret lotteri. Min påstand er, at Brøndby har en reel chance for at slå Real Madrid på den bane, alene fordi den er så elendig at det (udelukkende) bliver tilfældighedernes spil.

Med det sagt, så kan man dog konkludere at Dahlin havde en rigtig skidt kamp. Håber det vender.

Alt i alt en dag vi skal prise os lykkelige for, at rykke fra med 1 point inden runden må enhver have været tilfreds med forud, ydermere fordi vi sagtens kunne have tabt i dag. Nu har vi heldigvis en hjemmekamp mod EfB, det bliver en sejr :)

FCM2000

Indlæg af FCM2000 »

Konsulen skrev:Tåbelig kamp af træner og spiller. Vi er en mand i overtal, og hvorfor bliver vi presset sådan tilbage i hele 2. halvleg? Efter min mening skifter Glenn alt for sent ud. Izunna skulle have været inde lang tid før, da han så kunne have skabt den fornødne ro til forsvaret. Urent skulle da også have været tidligere ind, så vi kunne have udnyttet hans hurtighed til at presse BIF tilbage - nu kom han aldrig rigtig i gang, dertil var spillet i afslutningen alt for panisk. Jeg håber at Glenn kærer af sådanne kampe.
Og så må vi vel kunne blive enige om, at Jim Larsen skal spille ved siden af Erik? - han var jo helt væk ved målet
Ja der manglede noget hjerne fra bænken af som det udviklede sig efter udvisning.

Sparv og Poulsen satte ikke en fod rigtigt

Cortez

Indlæg af Cortez »

Ah... Nu synes jeg, der er nogen der er lidt for negative. Det var godt nok ikke en køn kamp fra nogen af holdene. Men der bliver kæmpet så blodet sprøjter. Det kan vi sgu ikke være utilfredse med.

Sindssygt godt kæmpet af drenge, og som jeg skrev tidligere kan vi ikke være utilfredse med resultatet.

/Cortez

Brugeravatar
Kent

Indlæg af Kent »

Generelt en helt vanvittig kamp, hvor der ingen boldspil var overhovedet. Det er skuffende at vi ikke får udnyttet overtallet og Brøndby er langt bedre end os i anden halvleg, selvom de var en mand i undertal. Banens beskaffenhed var med til, at vi ikke kunne kontrollere kampen, da vi slet ikke kunne holde i bolden og spille langs jorden. 3 point kunne have været en lille mental matchbold i kampen om guldet, men trods alt forrygende, at vi tog et point på FCK og Randers i en runde, hvor vi havde den klart sværeste kamp.

FCM2000

Indlæg af FCM2000 »

Kent skrev:Generelt en helt vanvittig kamp, hvor der ingen boldspil var overhovedet. Det er skuffende at vi ikke får udnyttet overtallet og Brøndby er langt bedre end os i anden halvleg, selvom de var en mand i undertal. Banens beskaffenhed var med til, at vi ikke kunne kontrollere kampen, da vi slet ikke kunne holde i bolden og spille langs jorden. 3 point kunne have været en lille mental matchbold i kampen om guldet, men trods alt forrygende, at vi tog et point på FCK og Randers i en runde, hvor vi havde den klart sværeste kamp.
Spillere som Sparv, Poulsen, Sly, Hassan havde massive problemer i 2 halvleg.

Synes der mangler handling fra bænken
Senest rettet af FCM2000 1. mar 2015, 21:22, rettet i alt 1 gang.

Lund7400

Indlæg af Lund7400 »

I øvrigt skal det ene point ingenlunde underkendes i værdi. Nu er vi fire runder foran FCK istedet for 3, givet vores betydeligt bedre målscore. Så vi skal altså tabe 3 og spille en uafgjort, og FCK skal vinde 14. Derfra modregner det hinanden. Det ser altså rigtig godt ud efter i dag.

Vigtige næste runder. EFB og Hobro skal være 6 point og det kan også sagtens blive 3 i Randers. Og FCK får næppe maks i de næste 3 svære kampe. Jeg er optimist! :D

Brugeravatar
pr0j3ct

Indlæg af pr0j3ct »

Kent skrev:Generelt en helt vanvittig kamp, hvor der ingen boldspil var overhovedet. Det er skuffende at vi ikke får udnyttet overtallet og Brøndby er langt bedre end os i anden halvleg, selvom de var en mand i undertal. Banens beskaffenhed var med til, at vi ikke kunne kontrollere kampen, da vi slet ikke kunne holde i bolden og spille langs jorden. 3 point kunne have været en lille mental matchbold i kampen om guldet, men trods alt forrygende, at vi tog et point på FCK og Randers i en runde, hvor vi havde den klart sværeste kamp.
Sjældent det sker, men her er jeg fuldstændig enig.

Besvar