Brøndby - FCM

Om FC Midtjylland og Black Wolves
Brugeravatar
Ravnen

Re: Brøndby - FCM

Indlæg af Ravnen »

Så er det nu at træningskampene hvor vi brugte en hel masse spillere, skal vise deres værd. To der er ude, Bak og Sisto er en klar svækkelse. Banggaard er jeg sikker på at er klar og fuldt ud kan erstatte Jim.

Når Bak er ude, må vi glæde os ekstra over at Erik S. er klar, for som Bak besidder Erik evnen til at trække de andre med sig i en fighterindsats. I morgen får vi også at se hvor god Dahlin er, forhåbentlig kan han vise klasse og erfaring.

Jeg håber også på at Rilwan er klar til at starte inde, Petter er også bare bedst centralt.

Men jeg føler mig fortrøstningsfuld, vi kan godt lide når de andre hold vil fremad, og det forventer at jeg Brøndby vil.

Jeg tror Duncan starter inde, og at han scorer. Samtidig har jeg en fornemmelse af at Sly også scorer.

Kan vi bare holde nullet, så tror jeg vi vinder.

100x

Indlæg af 100x »

Franciis rødt kort Dicoh på banen, jeg er nervøs :shock:

Nogen der har et link til kampen ?

Uldkraemmeren

Indlæg af Uldkraemmeren »

Så længe BIF ikke sætter Joshua John ind klarer holdet opgaven :D

Mike80

Indlæg af Mike80 »

Øv. Specielt skaden til bak frygter jeg. Som Kent tidligere statistisk har opgjort er vores anfører bare super vigtig for succes i kampene! På en pløjemark i Brøndby, og med en forventeligt slåskamp fremfor poleret spil kunne man frygte at det savn kunne rigtig svært at undvære. Samtidigt ærger det mig voldsom at vi med både Bak og Jim Larsen ude mister meget af det farlige omkring dødbolde, som ellers nemt kunne have tippet kampen til vores fordel!

Det nu at bredden skal vise sit værd og lad os håbe det godt nok til 3 point. Vi stiller stadig et super stærkt hold.

Mike
Mike80

Everybody hates us we don't care...

Lund7400

Indlæg af Lund7400 »

Umulig kamp at spå om. Håber Hassan tager kanten, vi har brug for mere fart og eksplosivitet derude. Jeg har en anelse om at Glen vender trekanten om, igen, men det skaber lidt overtal på midten. Desuden håber jeg han starter Pusic, men det er heldigvis næsten ligegyldigt da også Duncan er klasse.

Haugaard
Rømer, bang, Sviat, Lau
Izu, Sparv
Poulsen
Hassan, Igboun
Pusic.

Stærkt hold. Men, savnet af bak kan blive stort. Heldigvis er Sviat med, som bringer meget af det samme vildskab. Det største problem er nok at Rømer er dårligere end middelmådig suppeniveai, ihvertfald på højre back. I virkeligheden underligt, at man ikke garderede denne i vinters, med tanke på den ellers åbenlyse lyst til at spendere.

Jeg tror med hjernen på 2-2. Hjertet siger 3-0.

Mikael Lyk Madsen

Indlæg af Mikael Lyk Madsen »

^^ Haugaard på mål??

Lund7400

Indlæg af Lund7400 »

Haha. Ja, det må siges at være en smutter. Især fordi jeg var en af de stærkeste fortalere for netop at udskifte ham. Og Dahlin har ikke ligefrem spillet sig af. :lol:

Mikael Lyk Madsen

Indlæg af Mikael Lyk Madsen »

Nej kunne da heller ikke lige forstå det. :)

Brugeravatar
Arff
Kontakt:

Indlæg af Arff »

Lund7400 skrev: Haugaard
Rømer, bang, Sviat, Lau
Izu, Sparv
Poulsen
Hassan, Igboun
Pusic
Vende trekanten om?! Det har vist sig som værende en fiasko flere gange, og det tror jeg også Glen er klar over. Jeg vil hellere give min først fødte væk, end jeg vil spille med to deciderede 6'ere. Og Petter Andersson på bænken?!

Udover det, så er jeg enig i start-11'eren, med Dahlin på mål selvfølgelig. Men kampen i morgen burde ligge nogenlunde til os - et Brøndby hold uden særlig meget selvtillid, og på en bane som må komme os mere til gavn end Brøndby. Hvis vi kommer på banen med den indstilling som vi plejer, så vi på den måde kan tvinge Brøndby til at give os bolden, eller give os "gratis" chancen, hvis de prøver at spille sig ud af det, på en bane som ikke skulle være prangende.
Vi kan tabe, men aldrig besejres

Brugeravatar
Lupus1999
Kontakt:

Indlæg af Lupus1999 »

Mit gæt i morgen:

Johan Dahlin
Rømer, Banggaard, Sviatchenko, Lauridsen
Sparv
Rilwan, Andersson, Poulsen, Igboun
Duncan

Tror vi kommer til at bruge den såkaldte Duncanbold og så sætter vi spillet derfra. Et eller siger mig at kampen ender 0-0. Bak er den ærgerligste mand at undvære, da han betyder så meget mentalt. Omkring Jim Larsen, så synes jeg, at det er bekymrende at han er skadet igen. Han var også lidt ude i efteråret.

Brugeravatar
Arff
Kontakt:

Indlæg af Arff »

Lupus1999 skrev:Mit gæt i morgen:

Johan Dahlin
Rømer, Banggaard, Sviatchenko, Lauridsen
Sparv
Rilwan, Andersson, Poulsen, Igboun
Duncan

Tror vi kommer til at bruge den såkaldte Duncanbold og så sætter vi spillet derfra. Et eller siger mig at kampen ender 0-0. Bak er den ærgerligste mand at undvære, da han betyder så meget mentalt. Omkring Jim Larsen, så synes jeg, at det er bekymrende at han er skadet igen. Han var også lidt ude i efteråret.
10/11 korrekte mht start-11 ;)

Hvad angår Jim Larsen, så ser jeg ingen grund til bekymring? - han var skadet i efteråret, ja - men det var en slag skade som alle fodboldspillere render ind i nogle gange. Iøvrigt ved hverken du eller jeg hvad der er galt med ham, så der er slet ingen grund til bekymring hvis du spørger mig. Han har ikke haft en muskelskade siden han kom, og det er dem der plejer at være pga. den genetiske opbygning. Slag skader kan man ikke gadere sig mod, hvilket man kan med de fleste andre skader.
Vi kan tabe, men aldrig besejres

TrueWolfMidt
Geografisk sted: 7400 Snejbjerg.

Indlæg af TrueWolfMidt »

Med vores bredde i truppen har Glen mange muligheder og jeg ser kampen som lige, men med 55/45 i vores favør. Tror vi ender med at hive en 1- 0 sejr. Vores muligheder er mange og tror Glen har lagt en strategi som kan gøre ondt på Brøndby.

Brugeravatar
Supernatural
Geografisk sted: Aalborg

Indlæg af Supernatural »

Trods 3 profiler skadet er vores trup alligevel bedre end Brøndby. Det er vel sæsonens sværeste kamp, så det er ikke en katastrofe at slippe med en uafgjort, men vi skal da gå efter sejren.

Brugeravatar
pr0j3ct

Indlæg af pr0j3ct »

Kan blive en yderst besværlig opgave at hente en sejr dag, grundet et forventeligt mudderhul, som fodbold bane. Vi prøvede kræfter senest i efteråret, på en lign. bane mod Fck hvor det ikke gik så godt.

Jeg tror ikke vi har en fordel idag, på en så ringe bane, men lad os håbe at holdet har lært af seneste kamp i mudder i parken og kan hente nogle rigtig kærkomne point idag.

God kamp

Lund7400

Indlæg af Lund7400 »

NU er der alt at vinde og intet at tabe. Jeg håber det gør forskellen. Kom nu for satan da!

Besvar