Det var en rigtig god sejr i går. Det sender lidt al vintersnakken om træningsresultater og Glen-Ståle-krigen i baggrunden. Nu er vi i gang, og der venter en svær opgave i Brøndbys pløjefurer, men vi har fået vist, at holdet stadig besidder de kvaliteter, vi kendte fra efteråret.
Stille og rolig debut til Dahlin. Han havde en enkelt fin redning på Falks forsøg, ellers ikke meget i aktion. Pusic var bevægelig og virkede opsat på at kæmpe og komme frem til noget. Det skal nok blive fint, når han lige er spillet ind.
Vi kender egne styrker. Dødboldene sidder bare i skabet, og det er en udsøgt fornøjelse. Jeg ved ikke, om det bare er mig, men jeg elsker mål på dødbolde. Jeg sagde netop til min sidemand i går, at vi skulle gå efter at smide det sidste hjørnespark ind i kassen uagtet, at der stod 2-0, for vi ved jo, at evnerne er der. Det lignede lige, at der var optræk til et kort hjørne og tidsudtrækning, hvilket virkede unødvendigt. Men heldigvis blev min bøn hørt, for Poulsen servede da bare det hjørne direkte ind i panden på Duncan. Sådan skal det gøres! Ingen grund til ikke at udnytte vores helt store force.
Når man så tænker på, at dette var en præstation uden efterårets Superliga-profil, så kan man da ikke lade være med at være lidt optimistisk.
Kom an, Randers og FCK! Vi kunne også!
Fcm - Ob
Re: Fcm - Ob
Densestar7430 skrev:Jeg har også sidder og ventet på der skete noget herinde, men kan se folk har været mere aktive på bold.
Rigtig meget af gravens tidligere aktivitet er desværre flyttet over på Facebook.
-
Densestar7430
Ikke at du skal reklamere for en anden gruppe selvfølgelig, men hvad hedder den på facebook?admin 3 skrev:Densestar7430 skrev:Jeg har også sidder og ventet på der skete noget herinde, men kan se folk har været mere aktive på bold.
Rigtig meget af gravens tidligere aktivitet er desværre flyttet over på Facebook.
Masser - eller rettere KUN positiv energi herfra Mike 80 
Nu skulle jeg lige hele vejen hjem til Ølstykke fra Herning igår, og så tidligt op på arbejde imorges
Men jeg synes at vi så et hold der var godt og fokuseret (uden at være blærede hehe)
Jeg var i mange af spillets facetter fuldstændig imponeret over Petter Andersson og Jacob Poulsen, men især deres defensive hjælp var uvurderlig i en kamp, hvor man kunne fornemme at OB i små perioder prøvede at overtage spillet.
Men så fik vi scoret første gang og igen anden gang på vigtige tidspunkter, og så blev den sejr kørt hjem uden de store problemer
Og så må man sige at et af højdepunkterne var da Sly scorede !
Først fik han sendt et svar på at han i allerhøjeste grad var klar til den nye sæson
Dernæst fik hele stadion vist at Sly bestemt stadig er en af vores - jeg har sjældent oplevet at der var SÅ meget gejst omkring navneopråbet efter målet
Jeg synes at jeg lagde mærke til, at #32 virkede som om han professionelt, som han jo også er prøvede, at disponere fint over kræfterne i første halvleg
Men så på et tidspunkt i 5 minutter inden hans udskiftning, så tog en vis herre fuldstændig over, og han tonsede vildt rundt i 5-6 minutter for at spolere OB´s spil - det var høj høj anførerklasse
Nu skulle jeg lige hele vejen hjem til Ølstykke fra Herning igår, og så tidligt op på arbejde imorges
Men jeg synes at vi så et hold der var godt og fokuseret (uden at være blærede hehe)
Jeg var i mange af spillets facetter fuldstændig imponeret over Petter Andersson og Jacob Poulsen, men især deres defensive hjælp var uvurderlig i en kamp, hvor man kunne fornemme at OB i små perioder prøvede at overtage spillet.
Men så fik vi scoret første gang og igen anden gang på vigtige tidspunkter, og så blev den sejr kørt hjem uden de store problemer
Og så må man sige at et af højdepunkterne var da Sly scorede !
Først fik han sendt et svar på at han i allerhøjeste grad var klar til den nye sæson
Dernæst fik hele stadion vist at Sly bestemt stadig er en af vores - jeg har sjældent oplevet at der var SÅ meget gejst omkring navneopråbet efter målet
Jeg synes at jeg lagde mærke til, at #32 virkede som om han professionelt, som han jo også er prøvede, at disponere fint over kræfterne i første halvleg
Men så på et tidspunkt i 5 minutter inden hans udskiftning, så tog en vis herre fuldstændig over, og han tonsede vildt rundt i 5-6 minutter for at spolere OB´s spil - det var høj høj anførerklasse
Og Twitter. Men Ulvegraven kan noget andet, og det er synd, hvis den skal samle støv.admin 3 skrev:Densestar7430 skrev:Jeg har også sidder og ventet på der skete noget herinde, men kan se folk har været mere aktive på bold.
Kampen: En kæmpestor lettelse. Jeg er 100% mere optimistisk efter i går. Spillemæssigt var det ikke så imponerende, men vi fik alle de rigtige svar: Skarpheden er der stadig. Sulten er der. Og der blev leveret under maksimalt eksternt pres efter FCKs og RFCs sejre. Det her ser meget lovende ud.
Der venter et lidt ubehageligt program i de næste tre. Kan vi få 5-6 points der, har vi fået den helt rette indgang til foråret.
- Supernatural
- Geografisk sted: Aalborg
Tror bare der menes FCMs officielle side, hvor mange tit kommenterer/debatterer med andre. Jeg kan i øvrigt kun anbefale alle til at deltage i vores fælles FCM side inde på bold.dk under "Klubsnak". Der er flere fra graven der bidrager godt derinde, og hyppigere får man debatteret med andres holds fans. Synes det fungerer godt, og kan måske bidrage lidt ekstra til folks FCM fix.Densestar7430 skrev:Ikke at du skal reklamere for en anden gruppe selvfølgelig, men hvad hedder den på facebook?admin 3 skrev:Densestar7430 skrev:Jeg har også sidder og ventet på der skete noget herinde, men kan se folk har været mere aktive på bold.
Mon ikke mere at det er på FC Midtjylland Forum på Facebook at der sker nogetSupernatural skrev:Tror bare der menes FCMs officielle side, hvor mange tit kommenterer/debatterer med andre. Jeg kan i øvrigt kun anbefale alle til at deltage i vores fælles FCM side inde på bold.dk under "Klubsnak". Der er flere fra graven der bidrager godt derinde, og hyppigere får man debatteret med andres holds fans. Synes det fungerer godt, og kan måske bidrage lidt ekstra til folks FCM fix.Densestar7430 skrev:Ikke at du skal reklamere for en anden gruppe selvfølgelig, men hvad hedder den på facebook?admin 3 skrev:
https://www.facebook.com/groups/584987931581837/
og så er der Hedens Drenge som mere specifikt handler om eks. opbakning, tifos og lignende
-
Densestar7430
Tak for svarene. Har prøvet at melde mig ind i FC Midtjylland forum nu (Y)
Det var et virkelig godt resultat mod OB. Tre dødboldsmål. Når vi kan sådan noget, så bliver vi altså svære at stoppe.
Clean Sheet også dejligt. Vi er stemplet ind, jeg kan virkelig ikke se hvad der skal kunne stoppe os.
Så skifter vi lige Duncan og Rilwan ind, vores bænk er outstanding.
Clean Sheet også dejligt. Vi er stemplet ind, jeg kan virkelig ikke se hvad der skal kunne stoppe os.
Så skifter vi lige Duncan og Rilwan ind, vores bænk er outstanding.
Jeg er også medlem af "FC Midtjylland Forum", fordi man lige kan scrolle igennem, hvis man virkelig mangler et fix, men facebook er bare en elendig platform til et debatforum. Niveauet er ret lavt, og det er tit bare links til ting, man har læst, hvis man ellers bevæger sig her og på bold.dk. For noget tid siden var der endda én, der i ramme alvor mente, vi skulle hente Benzema...Densestar7430 skrev:Tak for svarene. Har prøvet at melde mig ind i FC Midtjylland forum nu (Y)
Ulvegraven og bold.dk er mine foretrukne.