Hekler skrev:
-------------------------------------------------------
> Det er da noget værre sludder, Michae Hansen har i
> Foråret været en af de bedste sillere, og har
> virkeligt fået presspillet op i et fornemt gear.
> Han er anfører og bliber ikke sat af holdet for at
> spille nogen sammen......vi stille stærkeste hold!
Jesper skriver jo også "på sigt". Jeg tror heller ikke Traore går ind på holdet fra dag 1, Thygesen og Hansen sidder på de pladser pt. Men Jesper har ret i at Hansen ikke bliver yngre, vi har set før hvor hurtigt det kan gå at en spiller pludselig løber ind i en masse skader.
Theo, fast plads?
-
København
Re: Theo, fast plads?
Hr: Larsen skrev:
> Nu ved jeg ikke hvad mange penge er for dig men .
>
> Jesper C + Gravgaard 8 mio kr
Så meget kostede de ikke. Jeg kender ikke beløbet, men da der kun er skrevet tre årige kontrakter med de to har de ikke kostet så meget. FCK har en politik med, at dyre folk skal skrive lange kontrakter, for at få en lang afskrivningen på transferbeløbet. Gravgaard var vist kun andet valg, men da han var billig valgte de ham.
>
> Ijeh 6 mio kr
Nærmere 4 mill, hvilket var det samme som vi fik for Jesper.
> Albäck var godt nok gratis
>
> det gir 14 mio kr. også mangler du stadig hvad de
> har fået i Signonfee, skal vi sige 16-20 mio i det
> hele. Det er da vist selv for FCK mange penge, jeg
> tror du skal passe på med at sætte forventningerne
> op med nye spiller, jeg tror transfer budget er
> brugt op. (Ren gæt som sagt, men nu får vi at
> se)
Jeg tror max vi har brugt 8-10 mill på de fire, og det er altså ikke så mange penge at der ikke er råd til at bruge endnu 10, hvis de finder den rette spiller.
> Nu ved jeg ikke hvad mange penge er for dig men .
>
> Jesper C + Gravgaard 8 mio kr
Så meget kostede de ikke. Jeg kender ikke beløbet, men da der kun er skrevet tre årige kontrakter med de to har de ikke kostet så meget. FCK har en politik med, at dyre folk skal skrive lange kontrakter, for at få en lang afskrivningen på transferbeløbet. Gravgaard var vist kun andet valg, men da han var billig valgte de ham.
>
> Ijeh 6 mio kr
Nærmere 4 mill, hvilket var det samme som vi fik for Jesper.
> Albäck var godt nok gratis
>
> det gir 14 mio kr. også mangler du stadig hvad de
> har fået i Signonfee, skal vi sige 16-20 mio i det
> hele. Det er da vist selv for FCK mange penge, jeg
> tror du skal passe på med at sætte forventningerne
> op med nye spiller, jeg tror transfer budget er
> brugt op. (Ren gæt som sagt, men nu får vi at
> se)
Jeg tror max vi har brugt 8-10 mill på de fire, og det er altså ikke så mange penge at der ikke er råd til at bruge endnu 10, hvis de finder den rette spiller.
-
Jesper BW1100
Du har misforstået mig Hekler... Mener absolut ikke at M.Hansen skal sættes af holdet.... Han har været en eminent figur i foråret.. Men jeg konstaterer at jeg mener Theo er købt for på lang sigt at overtage hans plads. Hans rolle pt. tror jeg bliver at spille på samme vilkår som både Thyge og Hansen da vi kommer til at spille rigtig mange kampe... Det eneste jeg ikke håber sker er at Thyge bliver flyttet ud på fløjen, for han har i mine øjne her i foråret virkelig bevist at han er og bliver central midtbane... Så hellere få fat i Simon Poulsen nu og her og så få Pimpong sendt afsted... 
-
YahooSeeker [Bot]
Tager jeg fejl når du hentyder til Michael Hansens alder som grund til at han ikke kan spille pladsen. Eller er på sigt om 3-5 år?
-
Jesper BW1100
Alderen gør at jeg finder det vigtigt at have en mand som Theo, da man oftere ser "ældre" folk blive ramt af skader mm.