Fcm - Ob
Re: Fcm - Ob
Ingen Sisto i aften?
Pis at han ikke blev klar..
Mega nederen med Sisto.
-
Densestar7430
Puha! Vi var kanon stærke de første 30 min. Herefter må det siges at OB steppede op og overtog spillet.
Stærk scoring af Igboun, men han brænder også på det skammeligste bagefter. Helt fri 10 m fra mål. Den skal sidde der.
Nå i gang med anden halvej som vi startede med første!
Stærk scoring af Igboun, men han brænder også på det skammeligste bagefter. Helt fri 10 m fra mål. Den skal sidde der.
Nå i gang med anden halvej som vi startede med første!
-
Uldkraemmeren
Sindssygt flot scoring af Sviatchenko. Det er en svær detalje.
Fin kamp, hvor vi i perioder holder OB fuldkommen fra vores banehalvdel.
Fuld fortjent sejr som er tættere på 4-0 end en reducering fra OB.
Personligt er jeg dybt imponeret af Sparv, laver han en eneste fejl i dag? Han vinder stortset alle hans dueller og formår at spille bolden fornuftigt fra, uden en masse bullshit.
BTs karakterer:
FC Midtjylland:
Opstilling: 4-1-4-1
Snit: 7,0
Johan Dahlin: 7
Kristian Bach Bak: 7
Jim Larsen: 7
Erik Sviatchenko: 10
Jesper Laudridsen: 7
Tim Sparv: 7
Petter Andersson: 7
Izunna Uzochukwu: 4
Jakob Poulsen: 7
Sylvester Igboun: 10
Martin Pusic: 4
Personligt er jeg dybt imponeret af Sparv, laver han en eneste fejl i dag? Han vinder stortset alle hans dueller og formår at spille bolden fornuftigt fra, uden en masse bullshit.
BTs karakterer:
FC Midtjylland:
Jeg var nervøs inden kampen, så er meget glad og lettet over at vi vandt.
Meget positiv over at
- Andersson spiller en hel kamp
- Duncan scorer et mål og skærper konkurrencen i angrebet.
- At jeg overhovedet ikke følte usikkerhed når OB fik hjørnespark
- At vi har flere folk på bænken der kvalitetsmæssigt kan erstatte de startende uden problemer
- Kun 1 advarsel til holdet (og det var ikke engang Izunna)
Ville gerne have haft et mål fra åbent spil, især når OB ikke trak sig så meget tilbage som jeg havde forventet.
Meget positiv over at
- Andersson spiller en hel kamp
- Duncan scorer et mål og skærper konkurrencen i angrebet.
- At jeg overhovedet ikke følte usikkerhed når OB fik hjørnespark
- At vi har flere folk på bænken der kvalitetsmæssigt kan erstatte de startende uden problemer
- Kun 1 advarsel til holdet (og det var ikke engang Izunna)
Ville gerne have haft et mål fra åbent spil, især når OB ikke trak sig så meget tilbage som jeg havde forventet.
Kunne ikke være mere enig mht. Sparv. Han gør det virkeligt godt på den 6'er.mrjelle skrev:Fin kamp, hvor vi i perioder holder OB fuldkommen fra vores banehalvdel.
BTs karakterer:
FC Midtjylland:
Rydder rigtigt godt op, ødelægger modstandernes spil både på jorden og i luften og leder og fordeler når vi har bolden. Han er virkeligt en gevinst for os!
-
Uldkraemmeren
Jeg synes holdet gav alle de rigtige svar mod OB. Holdets præstation virker meget lovende, for jeg tror dette var bundniveauet spillemæssigt. Det var meget tydeligt at holdet fungerede væsentligt bedre i 2. halveg da Andersson kom ind på midten. Han var hurtigt tæt på at sætte Pusic op til en scoring i åbent spil og hans tilstedeværelse gav en hel anden dynamik offensivt. Jeg undrer mig egentlig over at man startede med Andersson på kanten når man har Ureña klar. Han spillede mig bekendt ofte kant i Rusland.
Jeg er meget enig omkring Sparv, han spiller stort set fejlfrie kampe og tilføjer holdet ekstremt meget ro og sikkerhed. Jeg vil faktisk mene han er den bedste signing siden Benham kom til.
Det bedste er jo næsten at kampen var uden helt uden Sisto på banen, han må siges at være en solid forstærkning når han kommer tilbage. Når først sundhedsstaben får lappet Olsson, Bak og Sisto sammen, når Pusic bliver spillet ind på holdet og man kan gøre brug af Ureña som joker bliver holdet uhyggeligt.
Jeg er meget enig omkring Sparv, han spiller stort set fejlfrie kampe og tilføjer holdet ekstremt meget ro og sikkerhed. Jeg vil faktisk mene han er den bedste signing siden Benham kom til.
Det bedste er jo næsten at kampen var uden helt uden Sisto på banen, han må siges at være en solid forstærkning når han kommer tilbage. Når først sundhedsstaben får lappet Olsson, Bak og Sisto sammen, når Pusic bliver spillet ind på holdet og man kan gøre brug af Ureña som joker bliver holdet uhyggeligt.
Meget enig i det fremhævede. Andersson skal i min verden ikke tage over på en anden plads, dertil er han for vigtig på den centrale midt. Så må vi finde andre løsninger.Uldkraemmeren skrev:Jeg synes holdet gav alle de rigtige svar mod OB. Holdets præstation virker meget lovende, for jeg tror dette var bundniveauet spillemæssigt. Det var meget tydeligt at holdet fungerede væsentligt bedre i 2. halveg da Andersson kom ind på midten. Han var hurtigt tæt på at sætte Pusic op til en scoring i åbent spil og hans tilstedeværelse gav en hel anden dynamik offensivt. Jeg undrer mig egentlig over at man startede med Andersson på kanten når man har Ureña klar. Han spillede mig bekendt ofte kant i Rusland.
Jeg tror udelukkende vi ser Urena som angriber? Jeg ved ikke om det er blevet kommenteret eksplicit, eller om jeg forestiller mig ting.
Sindsygt vigtig med en overbevisende sejr og 3 point på kontoen ovenpå de noget svingende træningsresultater. Jeg havde desværre for en sjælden gangs skyld ikke mulighed for at se kampen igår, så jeg vil ikke udtale mig om præstionerne på banen. (Håber dog at se kampen på https://m.youtube.com/#/channel/UCMkss7 ... nmS5JIfThA på et tidspunkt. Er der nogen som eventuelt har et alternativ til hvor kampen kan genses?)
Nu venter 3 for mig at se rigtig svære kampe. Brøndby ude, Esbjerg hjemme og Randers ude. 6-7 point i disse 3 ville være fantastisk og lad os endelig starte med 3 på søndag i Brøndby. Det bliver dog mere end svært da Brøndby påtrods af 0 point i premieren var det langt bedst spillende hold i Aalborg og faktisk viste et rigtig højt niveau selv på udebane. (Hvilket jo ellers ikke har være karakteristik for netop Brøndby)
Mike
Nu venter 3 for mig at se rigtig svære kampe. Brøndby ude, Esbjerg hjemme og Randers ude. 6-7 point i disse 3 ville være fantastisk og lad os endelig starte med 3 på søndag i Brøndby. Det bliver dog mere end svært da Brøndby påtrods af 0 point i premieren var det langt bedst spillende hold i Aalborg og faktisk viste et rigtig højt niveau selv på udebane. (Hvilket jo ellers ikke har være karakteristik for netop Brøndby)
Mike
Mike80
Everybody hates us we don't care...
Ps. Hold kæft hvor savner man lidt positiv aktivitet herinde ovenpå en premieresejr forud for klubbens vel nok vigtigste halvsæson nogensinde! Beklager det sure opstød men hvor er glæden og lysten til at udtrykke sig positivt.Mike80 skrev:Sindsygt vigtig med en overbevisende sejr og 3 point på kontoen ovenpå de noget svingende træningsresultater. Jeg havde desværre for en sjælden gangs skyld ikke mulighed for at se kampen igår, så jeg vil ikke udtale mig om præstionerne på banen. (Håber dog at se kampen på https://m.youtube.com/#/channel/UCMkss7 ... nmS5JIfThA på et tidspunkt. Er der nogen som eventuelt har et alternativ til hvor kampen kan genses?)
Mike
Mike80
-
Densestar7430
Jeg har også sidder og ventet på der skete noget herinde, men kan se folk har været mere aktive på bold.dk.
Faktisk utrolig opmuntrende læsning i mange af trådende derinde. Rigtig mange fans der viser respekt og "indrømmer" at det er fortjent hvis vi vinder mesterskabet.
Anyways stærk kamp af drengene igår, men stadig masser af plads til forbedringer. Og hvor er det en fornøjelse at se Erik tilbage i forsvaret! Det kunne godt begynde at dufte af lidt flere clean sheets her i foråret.
Faktisk utrolig opmuntrende læsning i mange af trådende derinde. Rigtig mange fans der viser respekt og "indrømmer" at det er fortjent hvis vi vinder mesterskabet.
Anyways stærk kamp af drengene igår, men stadig masser af plads til forbedringer. Og hvor er det en fornøjelse at se Erik tilbage i forsvaret! Det kunne godt begynde at dufte af lidt flere clean sheets her i foråret.
-
TrueWolfMidt
- Geografisk sted: 7400 Snejbjerg.
Glæden så og hørte du på Mch Arena Søndag aften. Jeg var bestemt meget positiv overrasket over måden vi startede kampen på mod Ob. De 2 spillere der får lavest karakterer iflg. tipsbladet er Izunna og Pusic. Er ikke sikker på om der findes stattestik på hvem der løber hvor meget, men efter min opfattelse, løb netop disse 2 spillere virkelig meget, hvilket er noget jeg sætter meget pris på. Izunna knoklede rundt på midtbanen og sommetider i angrebet og Pusic for det meste i angrebet, de var med til at gøre Ob møre. At Pusic ikke scorede, tror jeg nok skal komme, bare tænk på hvor lang tid det tog Duncan, at lære sine holdkammerater at kende, så han endelig begyndte, at score mål for os. Nu kender Duncan sine holdkammerater og spilsystemet og derfor scorer han så ofte som han nu gør. Sparv ! han er simpelt hen bare super. Intet kommer forbi ham, hvis boldene bare er i nærheden af hans hoved. Jeg og tusindvis af andre tilskuer er stolte over holdets præstation og ikke mindst de 3 point som det hele jo drejer sig om.Mike80 skrev:Ps. Hold kæft hvor savner man lidt positiv aktivitet herinde ovenpå en premieresejr forud for klubbens vel nok vigtigste halvsæson nogensinde! Beklager det sure opstød men hvor er glæden og lysten til at udtrykke sig positivt.Mike80 skrev:Sindsygt vigtig med en overbevisende sejr og 3 point på kontoen ovenpå de noget svingende træningsresultater. Jeg havde desværre for en sjælden gangs skyld ikke mulighed for at se kampen igår, så jeg vil ikke udtale mig om præstionerne på banen. (Håber dog at se kampen på https://m.youtube.com/#/channel/UCMkss7 ... nmS5JIfThA på et tidspunkt. Er der nogen som eventuelt har et alternativ til hvor kampen kan genses?)
Mike
Der var vist problemer med optageren, så kampen kommer ikke op på den kanal.Mike80 skrev:Sindsygt vigtig med en overbevisende sejr og 3 point på kontoen ovenpå de noget svingende træningsresultater. Jeg havde desværre for en sjælden gangs skyld ikke mulighed for at se kampen igår, så jeg vil ikke udtale mig om præstionerne på banen. (Håber dog at se kampen på https://m.youtube.com/#/channel/UCMkss7 ... nmS5JIfThA på et tidspunkt. Er der nogen som eventuelt har et alternativ til hvor kampen kan genses?)
Mike
Og tillad mig lige at rette dig, Brøndby var det klart mindst ringe spillende hold i Aalborg. Forfærdelig fodboldkamp på utroligt lavt teknisk niveau, hvor Brøndby dog havde fortjent pointene mere end Aalborg.
Høvdingen af Herning