Matthew Benham (ny ejer)
- Supernatural
- Geografisk sted: Aalborg
Re: Matthew Benham (ny ejer)
Lyder lovende med Benhams visioner for FCM. Men burde vi ikke kunne få mere for Sisto?
-
Jesper BW1100
Knap 47 mio for en ung gut med et, dog rigtig stort potentiale, men også kun begrænset erfaring og ikke i en ret stærk liga vil jeg nu mene er en overordentlig fin pris.Supernatural skrev:Lyder lovende med Benhams visioner for FCM. Men burde vi ikke kunne få mere for Sisto?
Med mindre en klub får en hjerneblødning som Cardiff og laver en Cornelius.
Vi skal have mere for ham. Leverer han det samme i foråret, for dansk statsborgerskab, landsholdsdebut (plejer at give meget værdi) og leverer en fantastisk U21-EM slutrunde for Danmark til sommer, så skal vi have mellem 65-85 millioner for den knægt.
Der er vel ingen, der siger, at 'knægten' skal afsted til sommer....Lupus1999 skrev:Vi skal have mere for ham. Leverer han det samme i foråret, for dansk statsborgerskab, landsholdsdebut (plejer at give meget værdi) og leverer en fantastisk U21-EM slutrunde for Danmark til sommer, så skal vi have mellem 65-85 millioner for den knægt.
-
Jesper BW1100
Det får du simpelthen ikke for en spiller fra den danske liga. Der er flopraten simpelthen for høj.Lupus1999 skrev:Vi skal have mere for ham. Leverer han det samme i foråret, for dansk statsborgerskab, landsholdsdebut (plejer at give meget værdi) og leverer en fantastisk U21-EM slutrunde for Danmark til sommer, så skal vi have mellem 65-85 millioner for den knægt.
- Supernatural
Fik FCK ikke minimum 65 milioner for Cornelius? Det var også et vanvittigt beløb, men FCM kan vel presse prisen som aldrig før nu, så mon ikke vi kan have ambitioner om mindst lige så meget for Sisto? Taget i betragtning til at han udvikler sig endnu mere og holder niveauet i flere kampe i streg selvfølgelig.
Det kan du godt få for ham. Lad os sige at han for debut på landsholdet, præsterer det samme i foråret for os, ja måske endda bedre, og at han bliver kåret til U21 EM´s bedste til sommer, så kan du sagtens få mellem 65-85 millioner for ham.
Det er endda billigt, hvis du googler nogle af de spillere, som tidligere er blevet solgt efter sådan en slutrunde. Han er helt unik og bare 19 år. Minder lidt om dengang United hentede Ronaldo i Sporting for 160 millioner. Han havde også kun præsteret godt i en sæson, og leveret for Portugals landshold.
Det er endda billigt, hvis du googler nogle af de spillere, som tidligere er blevet solgt efter sådan en slutrunde. Han er helt unik og bare 19 år. Minder lidt om dengang United hentede Ronaldo i Sporting for 160 millioner. Han havde også kun præsteret godt i en sæson, og leveret for Portugals landshold.
-
Jesper BW1100
Ahh skulle vi nu ikke lige komme ned på jorden igen?! At begynde og sammenligne Sisto med en ung Ronaldo er sq lige vel skudt over målet...Lupus1999 skrev: Det er endda billigt, hvis du googler nogle af de spillere, som tidligere er blevet solgt efter sådan en slutrunde. Han er helt unik og bare 19 år. Minder lidt om dengang United hentede Ronaldo i Sporting for 160 millioner. Han havde også kun præsteret godt i en sæson, og leveret for Portugals landshold.
En pris på 50-60 mio for en gut som Sisto vil være ganske glimrende i min optik. Men det behøver ikke bliver til sommer allerede!
Nye tider:
http://www.bt.dk/fodbold/fcm-formand-kr ... -folk-tror
Når det her rammer bold.dk i en eller anden decimeret udgave, starter påmindelsen om det seneste træningsnederlag. Og der vil blive brugt rigtig mange "fine" ord!
http://www.bt.dk/fodbold/fcm-formand-kr ... -folk-tror
Når det her rammer bold.dk i en eller anden decimeret udgave, starter påmindelsen om det seneste træningsnederlag. Og der vil blive brugt rigtig mange "fine" ord!
Det er da en meget sympatisk artikel 
- Supernatural
Ja han skaber ikke ligefrem venner rundt omkring, og mon ikke det er spørgsmål om kort tid før AABs fans kan bitche over det inde på debatside.dk. Vi har det jo med at få deres opmærksomhed.
Kan dog godt lide dette citat:
Kan dog godt lide dette citat:
Det er nemlig lige præcis sådan det skal være. For lad os være ærlig. Herning er ikke Danmarks mest interessante by, hvilket vel derfor også skyldes at en stor del af vores spillere bor i Aarhus. Det er naturligt. Men fravælges FCM af den grund, så er det heller ikke den rigtige spiller vi søger.»I min verden bliver byen kun aktuel i det øjeblik, to klubber tilbyder det samme niveau på de sportslige muligheder. En spiller, der vælger at gå på kompromis med sine sportslige ambitioner for at bo i en større by, har alligevel ikke den indstilling, vi leder efter. Og så vil jeg også gerne tilføje, at det nu slet ikke er så slemt at bo i Herning.«
Jamen, jeg er såmænd enig med både dig og Ravnen!Supernatural skrev:Ja han skaber ikke ligefrem venner rundt omkring, og mon ikke det er spørgsmål om kort tid før AABs fans kan bitche over det inde på debatside.dk. Vi har det jo med at få deres opmærksomhed.
Kan dog godt lide dette citat:Det er nemlig lige præcis sådan det skal være. For lad os være ærlig. Herning er ikke Danmarks mest interessante by, hvilket vel derfor også skyldes at en stor del af vores spillere bor i Aarhus. Det er naturligt. Men fravælges FCM af den grund, så er det heller ikke den rigtige spiller vi søger.»I min verden bliver byen kun aktuel i det øjeblik, to klubber tilbyder det samme niveau på de sportslige muligheder. En spiller, der vælger at gå på kompromis med sine sportslige ambitioner for at bo i en større by, har alligevel ikke den indstilling, vi leder efter. Og så vil jeg også gerne tilføje, at det nu slet ikke er så slemt at bo i Herning.«
Det er bare nogle ambitioner, som er helt forbudte på heden, og det skal vi nok blive gjort opmærksomme på.
For min skyld må spillerne nu bo, hvor de vil, så længe de bare har hjertet og engagementet i FCM. Det er alt, jeg fordrer!
I denne artikel er der i højreside en opgørelse over de danske agent-konger. Hvis man læser listen i gennem, så synes jeg, at spillere fra FCM optræder foruroligende mange gange. Selv sådan en spiller som Dickoh er angivet her... :
http://www.bt.dk/fodbold/derfor-hedder- ... andsholdet
Men jeg kan så ikke gennemskue, om det er spillernes årsløn eller den samlede pakke for deres kontrakter?
http://www.bt.dk/fodbold/derfor-hedder- ... andsholdet
Men jeg kan så ikke gennemskue, om det er spillernes årsløn eller den samlede pakke for deres kontrakter?
Er der ikke tale om markedspris? Altså hvad der formodes spillere kan sælges for dags dato?
I så fald er det vel kun positivt, at vores spillere er nævnt mange gange
-
TrueWolfMidt
- Geografisk sted: 7400 Snejbjerg.
Tror du har ret. Sådan ser jeg det også.Jacob skrev:Er der ikke tale om markedspris? Altså hvad der formodes spillere kan sælges for dags dato?