Kent skrev:Dagens HF melder om at Pione ventes klar til kamp i weekenden. Erik er stadig usikker, mens Rilwan har en drilsk sene-skade, der muligvis kan koste ham hele foråret....
Rilwan er ikke helt enig:
"Jeg har lidt problemer med knæet, men det er ikke noget alvorligt. Jeg skal starte træningen med holdet igen torsdag, og jeg regner ikke med, at det her betyder noget i forhold til forårets første kamp"
Ja, det er ikke let at vide, hvad sandheden er. Her er noget af artiklen fra HF: http://aoh.dk/artikel/sisto-bliver-klar
I den trykte version står der, at det kan ende med hele foråret - men det er naturligvis worst case, som træneren bliver nødt til at forholde sig til, mens Rilwan selv nok forholder sig til best case
Lad os håbe Rilwan får ret.
Noe skrev:Arrrrrrrrrrrgh! Hvorfor f..... er de fløjpladser ikke blevet sikret i efteråret? Vi kan stille et helt hold af målmænd og angribere...
Ureña har alle forudsætninger for at dække en fløj, hvis det skal være. Olsson bør også kunne tage den. Og når ret skal være ret, er både Korch, Priis og (midlertidigt) Wolanski væk. Jeg ville personligt være utryg, hvis vi havde færre målmænd.
Jeg synes, trupsammensætningen ser helt fornuftig ud, omend det selvfølgelig er træls, hvis den er slem med Rilwan.
Noe skrev:Arrrrrrrrrrrgh! Hvorfor f..... er de fløjpladser ikke blevet sikret i efteråret? Vi kan stille et helt hold af målmænd og angribere...
Ureña har alle forudsætninger for at dække en fløj, hvis det skal være. Olsson bør også kunne tage den. Og når ret skal være ret, er både Korch, Priis og (midlertidigt) Wolanski væk. Jeg ville personligt være utryg, hvis vi havde færre målmænd.
Jeg synes, trupsammensætningen ser helt fornuftig ud, omend det selvfølgelig er træls, hvis den er slem med Rilwan.
Hvor har du læst noget om Priis henne? For så vidt jeg kan se, har der ikke været noget ude omkring han skulle være skippet afsted.
Men helt enig med Noe, der kunne måske godt være vist noget mere rettidig omhu, og være signet en ny kantspiller. I min bog skal hverken Kristoffer eller Urena ud og dække kanten, da det ikke er der de har deres kompetencer - havde de haft det, så havde vi nok allerede set dem derude i opstarten (hvertfald Urena, da Olsson selvfølgelig ikke har været disponibel). Tilgengæld har de prøvet sig med Petter derude, men problemet er bare han er bedst centralt i banen, og samtidig er han desværre også typen der ofte render ind i skader.
Hvor kunne det være godt med noget positivt nyt fra Kristoffer Olsson. Er han stadigvæk skadet eller er han begyndt på optræning, sådan stille og roligt ? Opholder han sig i Sverige eller er han i Herning for at styrke sit kendskab til spillerne og kendskabet til klubben. Han kan vel godt genoptræne i Fcm, hvis skaden er under heling.