Baggrundsbilleder
-
avn
Baggrundsbilleder
Nogle der ved hvor det er muligt at downloade nogle baggundsbilleder til sit skrivebord, og her tænker jeg ikke på dem der er på Black Wolf's hjemmeside, men bare nogle med et FCM-logo eller ligende ?
Senest rettet af avn 16. feb 2005, 09:41, rettet i alt 1 gang.
-
UBK - BW # 93
Re: Baggrundsbilleder
Så længe FC Midtjylland opretholder deres copyright på logoet overfor uskyldige baggrundsbilleder, er det nok begrænset hvad man finder af FCM baggrundsbilleder..
PS: avn, tjek lige dine Private meddelelser.
UBK - BW # 93
PS: avn, tjek lige dine Private meddelelser.
UBK - BW # 93
-
Danny
Jeg har fundet mine her:
http://www.ubk.dk/FCM/fcm-graphic.htm
Synes der er et par gode..
Jeg kan se at linket ikke virker hvis man bare trykker på det men prøv at kopiere det..
HVIS det heller ikke virker så fandt jeg det under Google/billeder ved at søge under "FCM wallpaper".. Så er det det første logo der kommer, hvor de findes under..
http://www.ubk.dk/FCM/fcm-graphic.htm
Synes der er et par gode..
Jeg kan se at linket ikke virker hvis man bare trykker på det men prøv at kopiere det..
HVIS det heller ikke virker så fandt jeg det under Google/billeder ved at søge under "FCM wallpaper".. Så er det det første logo der kommer, hvor de findes under..
-
UBK - BW # 93
Ja, men jeg bliver jo sku nødt til at slette dem helt hvis i linker til dem drenge...
Efter henvendelse fra FCM ligger de ikke længere direkte tilgængelige på siden ubk.dk
Efter henvendelse fra FCM ligger de ikke længere direkte tilgængelige på siden ubk.dk
-
Klauzito
Virker umiddelbart lidt latterligt
Det er jo kanonflotte wallpapers og faktisk ikke noget der bør kunne skade FCM på nogen måde Men OK du må ikke bruge logoet, hvorfor fanden tilbyder FCM dig så ikke at de gerne selv vil bruge dem på deres egen hjemmeside?!?!?
FCM har jo intet i den dur at byde på og har kun haft meget lidt, så selv om det nok ikke er det de prøver på, så er resultatet altså at de holder mange fans fra ting som fans af andre klubber har!
Det er jo kanonflotte wallpapers og faktisk ikke noget der bør kunne skade FCM på nogen måde Men OK du må ikke bruge logoet, hvorfor fanden tilbyder FCM dig så ikke at de gerne selv vil bruge dem på deres egen hjemmeside?!?!?
FCM har jo intet i den dur at byde på og har kun haft meget lidt, så selv om det nok ikke er det de prøver på, så er resultatet altså at de holder mange fans fra ting som fans af andre klubber har!
-
Kim
Hej UBK!
Hvem hos FCM har henvendt sig til dig for at fortælle at du ikke må have dem liggende?
Mvh.
Kim
Hvem hos FCM har henvendt sig til dig for at fortælle at du ikke må have dem liggende?
Mvh.
Kim