Surt show mht bustur.
-
Gamle Hoffmann64
Surt show mht bustur.
Ja, tre busser det er vel ikke så ringe endda, men så er det også sagt..
Men hvad blev der af de pauser der blev lovet da busserne blev gjort røgfrie?? Ja, i dobbeldækkeren holdt vi på en p-plads lige uden for Fiskerbyen uden toiletter, fedt nok! Har man tænkt sig at 62 mand/kvinder kan nå at låne et Statoil lokum på de ti minutter vi var der??
På vejen hjem, ingen stop, det kan måske forsvares mhv til resultatet...
Men hvor blev busserne så af, jeg ved det ikke, har mistet Fru Hoffmann`s jakke, MED nøgler til døren herhjemme, det er ikke let at finde ud af hvem af de herrer Kopi, Kasper eller andre der kan give et svar på hvor bussen er henne, immervæk måtte "Der Alte" ligge døren ned for at komme ind.. Ja, og det er ca 5 kvarter siden jeg efterlyste den første gang... Intet sker... Sørgeligt.. Ved godt vi selv skal passe på vores sager, men det burde dog være til at finde ud af hvor de kører resterne hen, eller hur??
Sur røv!!!
Men hvad blev der af de pauser der blev lovet da busserne blev gjort røgfrie?? Ja, i dobbeldækkeren holdt vi på en p-plads lige uden for Fiskerbyen uden toiletter, fedt nok! Har man tænkt sig at 62 mand/kvinder kan nå at låne et Statoil lokum på de ti minutter vi var der??
På vejen hjem, ingen stop, det kan måske forsvares mhv til resultatet...
Men hvor blev busserne så af, jeg ved det ikke, har mistet Fru Hoffmann`s jakke, MED nøgler til døren herhjemme, det er ikke let at finde ud af hvem af de herrer Kopi, Kasper eller andre der kan give et svar på hvor bussen er henne, immervæk måtte "Der Alte" ligge døren ned for at komme ind.. Ja, og det er ca 5 kvarter siden jeg efterlyste den første gang... Intet sker... Sørgeligt.. Ved godt vi selv skal passe på vores sager, men det burde dog være til at finde ud af hvor de kører resterne hen, eller hur??
Sur røv!!!
Senest rettet af Gamle Hoffmann64 14. mar 2006, 00:32, rettet i alt 1 gang.
-
Peter Ross
Re: Surt show mht bustur.
1. Der var toilet i bussen. Det blev dog ikke benyttet særligt ofte, så vidt jeg lige kunne se ?
2. Mht. rygepauser, så kom første forespørgsel 20 km. før Esbjerg, hvorefter den første raste-plads var 4 km. uden for Esbjerg, hvorved det ikke kunne betale sig, at holde 10 minutters pause, når vi alligevel ville være ved stadion 1 time før kick-off.
Der blev dog holdt en pause ved Statoil, hvorfor vil jeg lade være usagt.
3. Busserne kører hjem til bus-selskabet, men jeg så nu ingen jakke i bussen, da jeg gennemgik den på vej ud til Spar ? Så hvor jakken er nu, ved jeg ikke.
Men prøv og ring til busselskabet i morgen. Så kan de sikkert hjælpe dig, hvis jakken har gemt sig i bussen.
Peter Ross
2. Mht. rygepauser, så kom første forespørgsel 20 km. før Esbjerg, hvorefter den første raste-plads var 4 km. uden for Esbjerg, hvorved det ikke kunne betale sig, at holde 10 minutters pause, når vi alligevel ville være ved stadion 1 time før kick-off.
Der blev dog holdt en pause ved Statoil, hvorfor vil jeg lade være usagt.
3. Busserne kører hjem til bus-selskabet, men jeg så nu ingen jakke i bussen, da jeg gennemgik den på vej ud til Spar ? Så hvor jakken er nu, ved jeg ikke.
Men prøv og ring til busselskabet i morgen. Så kan de sikkert hjælpe dig, hvis jakken har gemt sig i bussen.
Peter Ross
-
Gamle Hoffmann64
Ved du hvad P Ross.. Har du overhovedet læst hvad jeg skrev??
Punkt 1
Hvad plejer at være god opførsel, Ikke bruge det latterlige toilet.
Punkt 2
Der var så RIGELIG mulighed for pause før Esbjerg, det kunne de andre busser da finde ud af, ikke?
Punkt 3
Ja, læs mit indlæg igen, og du finder ud af hvorfor jeg mener at Kenneth og Kasper halter mht "kundeservice". Jeg er F****** ligeglad med hvor bussen er imorgen, jeg har brug for det jeg har glemt NU, det er jo ligesom ikke et et par luffer vel, jeg tilbød at bruge en taxa til at bringe det herud, men det sker ikke en huiiiiende skid!!!!
Punkt 4
Jeg troede ikke det var lovligt at lade mindreårige sælge alkohol, men der er måske andre regler i ikkerygerbusser?
Punkt 1
Hvad plejer at være god opførsel, Ikke bruge det latterlige toilet.
Punkt 2
Der var så RIGELIG mulighed for pause før Esbjerg, det kunne de andre busser da finde ud af, ikke?
Punkt 3
Ja, læs mit indlæg igen, og du finder ud af hvorfor jeg mener at Kenneth og Kasper halter mht "kundeservice". Jeg er F****** ligeglad med hvor bussen er imorgen, jeg har brug for det jeg har glemt NU, det er jo ligesom ikke et et par luffer vel, jeg tilbød at bruge en taxa til at bringe det herud, men det sker ikke en huiiiiende skid!!!!
Punkt 4
Jeg troede ikke det var lovligt at lade mindreårige sælge alkohol, men der er måske andre regler i ikkerygerbusser?
-
Thomas Lund
Hvor mange busser der kommer afsted afhænger af det antal der har tilmeldt sig. Med et følgebrev til samtlige medlemmer der har modtaget medlemskort samt oplysninger om turen på SAS Arena og i BWs fanlounge + på hjemmesiden mener jeg at der har været rigelig med oplysning om turen.
Hvis det der er beskrevet mht. pauser er korrekt, er det ikke godt nok og det vil jeg selvfølgelig tage op med vores busudvalg.
mht den glemte jakke er det selvfølgelig uheldigt. Normalt har vi ikke mulighed for at kontakte busselskabet før næste hverdag. Måske ville det være en ide at vores busansvarlige fik mobilnummer på buschaufførene når vi kører fra Herning, så de senere kan kontakte dem?
Lund
Hvis det der er beskrevet mht. pauser er korrekt, er det ikke godt nok og det vil jeg selvfølgelig tage op med vores busudvalg.
mht den glemte jakke er det selvfølgelig uheldigt. Normalt har vi ikke mulighed for at kontakte busselskabet før næste hverdag. Måske ville det være en ide at vores busansvarlige fik mobilnummer på buschaufførene når vi kører fra Herning, så de senere kan kontakte dem?
Lund
-
Peter Ross
"Det latterlige toilet" ? Hvorfor tror du, at der er sat et toilet i bussen ? Mon ikke det er for, at slippe for de mange pauser ?
Jeg kan ved guds skyld ikke svare på, hvorfor der først blev holdt pause, da vi var i Esbjerg, da jeg ikke var busansvarlig... Men hvis det ødelægger dit humør, at vi ikke holdt pause i løbet af de 70 minutter det tog, at køre til Esbjerg, så ved jeg snart ikke...
Nu er det jo hverken Kopi eller Kasper Madsen, der holder bus-selskabet åbent, så det er lidt unfair, at skyde skylden på dem. Jeg ved, at lige så snart chaufføren i vores bus (en af selskabets ejere) kom hjem med bussen, så lukkede han for i dag. Så der var højest sandsynligt, ikke så meget at komme efter.
Du må da med glæde overtage tjansen som øl-sælger ? Men det er du nok heller ikke interesseret i, så hvis ikke du har andet at brokke dig over, så lad i det hele taget være.
Mon ikke du overlever, så længe jeg ikke også sidder også drikker alkoholen ?
Peter Ross
Jeg kan ved guds skyld ikke svare på, hvorfor der først blev holdt pause, da vi var i Esbjerg, da jeg ikke var busansvarlig... Men hvis det ødelægger dit humør, at vi ikke holdt pause i løbet af de 70 minutter det tog, at køre til Esbjerg, så ved jeg snart ikke...
Nu er det jo hverken Kopi eller Kasper Madsen, der holder bus-selskabet åbent, så det er lidt unfair, at skyde skylden på dem. Jeg ved, at lige så snart chaufføren i vores bus (en af selskabets ejere) kom hjem med bussen, så lukkede han for i dag. Så der var højest sandsynligt, ikke så meget at komme efter.
Du må da med glæde overtage tjansen som øl-sælger ? Men det er du nok heller ikke interesseret i, så hvis ikke du har andet at brokke dig over, så lad i det hele taget være.
Mon ikke du overlever, så længe jeg ikke også sidder også drikker alkoholen ?
Peter Ross
-
Crasher
Re: Utak er verdens løn!!!
Nu har jeg brugt en hel dag ved siden af mit for tiden ufatteligt travle studie på først at tage et tog fra Århus til Herning afg. 9.40 med ankomst 11.15. Derefter så denne tur som i mine øjne - og i "min" bus - forløb ganske fortrinligt. Nu da jeg så endelig er kommet hjem kl 20.00 var det i gang med at tælle penge op hvilket jeg netop er færdig med her kl 21.00. Nu er det så en tur tilbage til Århus, hvilket resulterer i at min dag nok er færdig ca. kl 01.00 i nat. Så jeg gider ærlig talt ikk høre på alt det brok der.
Rygepauserne i busserne er op til den enkelte busansvarlige, og selvfølgelig skal der være pauser i det omfang det er nødvendigt af hensyn til ikke mindst rygerne. Men hvis man er 5-10 km. fra stadion'et, så mener jeg det er helt fint at skære igennem og køre uden stop. Det er fodbold vi er ude for at se, og vil gerne være der i god tid før kick-off.
--> Gamle Hoffmann: At du tager med på en bustur for at ryge og drikke dig væk fra virkeligheden et kort øjeblik er fair nok, helt i orden! Men at du på den baggrund ikke kan magte at holde styr på dine egne ting, og derefter ringer og angriber mig i telefonen i desperation og panik over dette er mere end jeg gider finde mig i. Muligvis kan vi finde en bedre løsning i fremtiden, så glemte sager kan afhentes, men hvad gør du, hvis du mister ting hos DSB? Er det så togføreren eller billet-kontrolløren der er "den onde"? For det er jo dem som har ansvaret, ikke sandt? Kan lige tilføje, at da "min" bus kommer til SPAR efter aflæsning af alle passagererne, er de 2 øvrige busser kørt, og HJÆLPSOMME Mie og Tatiana (TAK!) har stået frysende og ventet i min. en ½ time. Her var ingen jakke. Og jeg ringer 3 gange forgæves til Gamle Hoffmann, som var optaget, og så tænkte jeg, fint, så må han kontakte mig!!
Sådan er frivilligt arbejde åbenbart.... Jeg ved udmærket godt jeg så langt fra er den der laver mest frivilligt arbejde i denne fanklub, så mine tanker går (udover til Søens Folk og Færøerne og Grønland:-)) til ikke mindst bestyrelsesmedlemmerne og andre frivillige i de forskellige udvalg.
Utak er verdens løn!
/Kasper Madsen
Rygepauserne i busserne er op til den enkelte busansvarlige, og selvfølgelig skal der være pauser i det omfang det er nødvendigt af hensyn til ikke mindst rygerne. Men hvis man er 5-10 km. fra stadion'et, så mener jeg det er helt fint at skære igennem og køre uden stop. Det er fodbold vi er ude for at se, og vil gerne være der i god tid før kick-off.
--> Gamle Hoffmann: At du tager med på en bustur for at ryge og drikke dig væk fra virkeligheden et kort øjeblik er fair nok, helt i orden! Men at du på den baggrund ikke kan magte at holde styr på dine egne ting, og derefter ringer og angriber mig i telefonen i desperation og panik over dette er mere end jeg gider finde mig i. Muligvis kan vi finde en bedre løsning i fremtiden, så glemte sager kan afhentes, men hvad gør du, hvis du mister ting hos DSB? Er det så togføreren eller billet-kontrolløren der er "den onde"? For det er jo dem som har ansvaret, ikke sandt? Kan lige tilføje, at da "min" bus kommer til SPAR efter aflæsning af alle passagererne, er de 2 øvrige busser kørt, og HJÆLPSOMME Mie og Tatiana (TAK!) har stået frysende og ventet i min. en ½ time. Her var ingen jakke. Og jeg ringer 3 gange forgæves til Gamle Hoffmann, som var optaget, og så tænkte jeg, fint, så må han kontakte mig!!
Sådan er frivilligt arbejde åbenbart.... Jeg ved udmærket godt jeg så langt fra er den der laver mest frivilligt arbejde i denne fanklub, så mine tanker går (udover til Søens Folk og Færøerne og Grønland:-)) til ikke mindst bestyrelsesmedlemmerne og andre frivillige i de forskellige udvalg.
Utak er verdens løn!
/Kasper Madsen
-
Gamle Hoffmann64
Peter Ross skrev:
-------------------------------------------------------
> "Det latterlige toilet" ? Hvorfor tror du, at der
> er sat et toilet i bussen ? Mon ikke det er for,
> at slippe for de mange pauser ?
Vi plejer at blive bedt om "at holde os tilbage", da det ellers er extra arbejde for chaufføren, læs omkostninger!!
>
> Jeg kan ved guds skyld ikke svare på, hvorfor der
> først blev holdt pause, da vi var i Esbjerg, da
> jeg ikke var busansvarlig... Men hvis det
> ødelægger dit humør, at vi ikke holdt pause i
> løbet af de 70 minutter det tog, at køre til
> Esbjerg, så ved jeg snart ikke...
Jo, sagtens, men hvorfor i hel****** så holde 3 minutter fra stadion?
>
> Nu er det jo hverken Kopi eller Kasper Madsen, der
> holder bus-selskabet åbent, så det er lidt unfair,
> at skyde skylden på dem. Jeg ved, at lige så snart
> chaufføren i vores bus (en af selskabets ejere)
> kom hjem med bussen, så lukkede han for i dag. Så
> der var højest sandsynligt, ikke så meget at komme
> efter.
>
Skyder ikke skylden på dem, men det er dog for sølle at de ikke kan melde tilbage når man siger at vi mangler vores nøgler, det KAN vi altså ikke vente til imorgen med, når hamsteren ikke kan låse op, vi har jo ikke en mor bag døren.
> Du må da med glæde overtage tjansen som øl-sælger
> ? Men det er du nok heller ikke interesseret i, så
> hvis ikke du har andet at brokke dig over, så lad
> i det hele taget være.
> Mon ikke du overlever, så længe jeg ikke også
> sidder også drikker alkoholen ?
Det der gider jeg overhovedest ikke kommentere..
>
> Peter Ross
>
> --------------------------------------------------
> -----------
> "Hvis der nu kom et tilbud fra Brøndby eller FCK,
> kunne du så tænke dig at spille dér?
> - I Danmark vil jeg helst spille for FCM. Hvis der
> kom et tilbud fra Brøndby eller FCK, så ville der
> gå flere år, før jeg kunne komme til en anden liga
> - ellers skal de virkelig betale mig godt. Hvis
> jeg bliver i Midtjylland, så tror jeg, at jeg er
> tættere på at komme videre ud i Europa."
> Citat: Razak Pimpong, maj 2005
>
>
>
> Redigeret 1 gange. Sidst ændret 12/03
> 21:06 af Peter Ross.
> "Det latterlige toilet" ? Hvorfor tror du, at der
> er sat et toilet i bussen ? Mon ikke det er for,
> at slippe for de mange pauser ?
Vi plejer at blive bedt om "at holde os tilbage", da det ellers er extra arbejde for chaufføren, læs omkostninger!!
>
> Jeg kan ved guds skyld ikke svare på, hvorfor der
> først blev holdt pause, da vi var i Esbjerg, da
> jeg ikke var busansvarlig... Men hvis det
> ødelægger dit humør, at vi ikke holdt pause i
> løbet af de 70 minutter det tog, at køre til
> Esbjerg, så ved jeg snart ikke...
Jo, sagtens, men hvorfor i hel****** så holde 3 minutter fra stadion?
>
> Nu er det jo hverken Kopi eller Kasper Madsen, der
> holder bus-selskabet åbent, så det er lidt unfair,
> at skyde skylden på dem. Jeg ved, at lige så snart
> chaufføren i vores bus (en af selskabets ejere)
> kom hjem med bussen, så lukkede han for i dag. Så
> der var højest sandsynligt, ikke så meget at komme
> efter.
>
Skyder ikke skylden på dem, men det er dog for sølle at de ikke kan melde tilbage når man siger at vi mangler vores nøgler, det KAN vi altså ikke vente til imorgen med, når hamsteren ikke kan låse op, vi har jo ikke en mor bag døren.
> Du må da med glæde overtage tjansen som øl-sælger
> ? Men det er du nok heller ikke interesseret i, så
> hvis ikke du har andet at brokke dig over, så lad
> i det hele taget være.
> Mon ikke du overlever, så længe jeg ikke også
> sidder også drikker alkoholen ?
Det der gider jeg overhovedest ikke kommentere..
>
> Peter Ross
>
> --------------------------------------------------
> -----------
> "Hvis der nu kom et tilbud fra Brøndby eller FCK,
> kunne du så tænke dig at spille dér?
> - I Danmark vil jeg helst spille for FCM. Hvis der
> kom et tilbud fra Brøndby eller FCK, så ville der
> gå flere år, før jeg kunne komme til en anden liga
> - ellers skal de virkelig betale mig godt. Hvis
> jeg bliver i Midtjylland, så tror jeg, at jeg er
> tættere på at komme videre ud i Europa."
> Citat: Razak Pimpong, maj 2005
>
>
>
> Redigeret 1 gange. Sidst ændret 12/03
> 21:06 af Peter Ross.
-
Gamle Hoffmann64
Sorry Kasper, i skal ikke få mere bøvl med mig... Ikke denne gang i hvertfald..
OPDATERET
Men det jeg ankede over var sådan set kun at jeg ikke kunne få at vide om busserene holdt på Gyvelvej, om det så var muligt at få sendt den skide jakke herud ( Kopi, du må gerne læse med), ikke en krtik af turen som sådan, men mangel på kommunikation bagefter... Kan jo ikke hente en nøgle i Østre Bøvelse dagen efter, vel?
OPDATERET
Men det jeg ankede over var sådan set kun at jeg ikke kunne få at vide om busserene holdt på Gyvelvej, om det så var muligt at få sendt den skide jakke herud ( Kopi, du må gerne læse med), ikke en krtik af turen som sådan, men mangel på kommunikation bagefter... Kan jo ikke hente en nøgle i Østre Bøvelse dagen efter, vel?
-
kopien
Grunden til at vi holdte hvor vi gjorde var at jeg havde fået det utroligt dårligt (køresyg) og sad og brækkede mig i en pose.
Så spurgte jeg chaufføren om vi ikke kunne holde ind så jeg lige kunne få en smule luft.
Så spurgte jeg chaufføren om vi ikke kunne holde ind så jeg lige kunne få en smule luft.
-
Gamle Hoffmann64
kopien skrev:
> Grunden til at vi holdte hvor vi gjorde var at jeg
> havde fået det utroligt dårligt (køresyg) og sad
> og brækkede mig i en pose.
> Så spurgte jeg chaufføren om vi ikke kunne holde
> ind så jeg lige kunne få en smule luft.
>
>
Hmmm, fuldesyg tæller mere end rygetrang??
> Grunden til at vi holdte hvor vi gjorde var at jeg
> havde fået det utroligt dårligt (køresyg) og sad
> og brækkede mig i en pose.
> Så spurgte jeg chaufføren om vi ikke kunne holde
> ind så jeg lige kunne få en smule luft.
>
>
Hmmm, fuldesyg tæller mere end rygetrang??
-
kopien
som du selv så flot har skrevet så:
Det der gider jeg ikke engang kommentere på.
Det der gider jeg ikke engang kommentere på.
-
Crasher
Lige nøjagtigt det spørgsmål besvarede jeg bekræftende overfor først din kone og dernæst dig selv, så prøv igen !
/Kasper Madsen
/Kasper Madsen
-
Peter Ross
Fuldesyge ?
Kopi blev køresyg, da han gik ovenpå, for at samle penge ind. Jeg kan også skrive under på, at det bestemt ikke var optimalt, at rende rundt deroppe, når bussen kørte.
Men jeg led vel også under fuldesyge ?
Peter Ross
Kopi blev køresyg, da han gik ovenpå, for at samle penge ind. Jeg kan også skrive under på, at det bestemt ikke var optimalt, at rende rundt deroppe, når bussen kørte.
Men jeg led vel også under fuldesyge ?
Peter Ross
-
Gamle Hoffmann64
Ja,nu er det her jo ikke Jubii chat, så det må vi snakke om en anden gang Kasper.