Hvem får det næste gennembrud?

Om FC Midtjylland og Black Wolves
Mose

Hvem får det næste gennembrud?

Indlæg af Mose »

I disse dage er der ingen tvivl om, at Pimpong var sæsonens største positive overraskelse.

Kristian Bak har også fået sit gennembrud, og er meget omtalt i de danske medier. Men hvem bliver den næste?

Mit bud er Mikkel Thygesen.

Jeg tror han bliver en bærende kraft på det nye U-21 landshold, og hvis Erik Rasmussen beholder ham centralt på midtbanen, er jeg ikke i tvivl om, at han går en meget stor sæson i møde.

En anden jeg tror på er Svenne Poulsen, hvis han får chancen. Jeg tror vi har gjort et særdeles fornuftigt køb ved at købe ham.
Senest rettet af Mose 13. jul 2005, 12:47, rettet i alt 1 gang.

Peter Ross

Re: Hvem får det næste gennembrud?

Indlæg af Peter Ross »

Thygesen bliver denne sæsons helt store "overraskelse". Det er jeg også sikker på.
Den knægt har så meget potentiale, at man tror det er løgn :-)

Et frækt bud kunne også være Rasmus Daugaard, selvom han efterhånden er en ældre herre. Han gjorde det rigtig godt på højebacken i de sidste 5-7 kampe, hvor han viste noget af det, der gjorde Ørgaard hentede ham i AB. Jeg tror han fortsætter den stime af gode kampe, og sletter en hver tvivl om højreback-pladsen

2 spillere jeg også tror får en stor sæson er Anders Rasmussen og David Nielsen. Ved ikke hvorfor... Det er der bare et eller andet der siger mig :-)

Peter Ross

BW # 163

Indlæg af BW # 163 »

Hvad med Poku?. Kan han ikke overraske positivt i år ?

BW # 163

Nicolai Kammersgaard

Indlæg af Nicolai Kammersgaard »

Det må da være Ronaldinho.
Jeg tror at han vil komme mere frem og blive bedre i det offensive spil og så ser jeg da frem til at råbe Kristensen 20 gange mindst.

Nicolai Kammersgaard
Hvad er chancen for at Farlige Frank går en sæson igennem uden at blive skadet?

Peter Ross

Indlæg af Peter Ross »

Nicolai Kammersgaard skrev:
> Hvad er chancen for at Farlige Frank går en sæson igennem uden at blive skadet?

Hvis du spiller på det hos en bookmaker, så tror jeg du henter gode penge hjem, hvis han gør det ;-)

Peter Ross

Bjørn

Indlæg af Bjørn »

Det er vel også det færreste spillere der overhovedet ikek har nogen skader i løbet af en sæson. nogen skader er dog bare så små at man ikke undlader at spille.

Iøvirgt har jeg lidt på fornemmelsen at næste sæson kommer til at blive en opblomstring for magne spillere. Både Thyge og Traore, tror jeg kommer til at være gode. Dertil kommer at jeg faktisk lidt tror at Poku inden sæsonen er ovre kommer igang.

Og så tror jeg faktisk at de største fremskidt af alle i truppen bliver gjort af Dennis Sørensen. Med det fremskridt han har gjort siden han kom ned på fløjen, tror jeg faktisk han er den som kommer til at udvikle sig mest, måske enda så meget at Morten Olsen ser mod vest.

YahooSeeker [Bot]

Indlæg af YahooSeeker [Bot] »

Jeg tror det bliver Klaus Kærgaard :o)

Og hvis Heinze skulle få nogle kampe tror jeg også han vil vise sit store potentiale i målet (og måske endda venstre back) :)

YahooSeeker [Bot]

Re: Hvem får det næste gennembrud?ot

Tror vist du snart skal i seng..

micco

Top / Flop...

Indlæg af micco »

TOP:

- Simon Poulsen (kender ham ikke så godt men bliver omtalt alle steder som et kæmpetalent med store udviklingsmuligheder så glæder mig virkelig til at se ham folde sig ud så vi til sommer kan præsentere et profilskifte i ligaen:-)),

- Mikkel Thygesen (Han var vil manden som reddede sæsonen?! ved godt flere spillede sig op (Hansen bla.) men nedturen vendte da Thyge blev sat ind på Den centrale midtbane plads (hvor han hører hjemme) i Sif kampen...

-og fck´s nye køb Peter Ijeh (virker god i den smule af Allspark jeg har set ham)

FLOP:

- Linderot (han virker bare kæmpe overvurderet i mine øjne, kan vil ikke meget andet end at skælde ud)

- Bo Svenson (Et produkt af Bt og de andre kbh. medier! langsom og placeringssvag.. Bo svenson, Gamle ole, Pc og rabatski på mål og så undrer folk sig over danmark ikke blev repræsenteret i Cl...)

- Viborg (tror de kommer til at kæmpe en kamp med sønderjyske, horsens, Agf og Farum om at undgå nedrygning... desuden tror jeg max Højer scorer 7-8 kasser)

micco

Mathias Flodgaard

Re: Top / Flop...

Indlæg af Mathias Flodgaard »

Synes ikke du har ret mht. Tobias Linderoth.. -jeg synes, fuldstændig i modsætning til dig, at han er undervurderet..! Han er en af de spillere, som gør et hold godt uden at sætte sig selv ret meget i fokus. Han binder spillet sammen, er en indpisker og ofrer sig ALTID for holdet. -sådan en spiller er GULD (sølv) værd for et hold, mener jeg.

Selvfølgelig bare mit syn på sagen!

Rovsing

Indlæg af Rovsing »

Personligt er jeg mest overasket over Pimpong og dernæst Sørensen i denne sæson. Efter min mening var det i de første kampe i denne sæson klart de ringeste på vores hold og lige så klart de bedste til sidst. Derfor er det jo helt umuligt at svare korrekt på et sådant spørgsmål før om et års tid.

Hvem der får success på holdet dvs i forhold til hinanden vil være de spillere som er bedst med netop den strategi der bliver lagt. For eksempel Sørensen - han vil få et stort år hvis resten af holdet formår at sende mange høje bolde ind i feltet, som han kan nikke ind eller lægge tilrette for Frank eller David. Omvendt hvis han presses ned på midtbanen daler hans kvaliteter og dermed hans chance for succes.

Det samme kan vi sige om målmændene. Det er jo umuligt lige nu at sige hvem der får chancen hvor mange gange, det afhænger jo tit af detaljer. Tidmann er min favorit men jeg er ikke bange for at spille med de andre; ikke med det forsvar vi har.

Lindkvist er jeg utroligt glad for på holdet. Når de andre får scoret en gang i mellem er det ofte ham der kommer flyvende gennem luften lige efter bolden er passeret. De andre er mere passive.

Pimpongs største kvalitet efter min mening er hans holdbarhed. Han bliver stemplet og sparket hver gang og alligevel - når han så er skadet er det tandpine ??? Bare det at han overlevede den famøse første agf kamp hvor Kristensen og Thygesen blev sparket ned, siger jo noget om hans holdbarhed.

Jeg glæder mig til at se de nye. Jeg mener vi har et stærkt hold, men bevares, hvis der virkelig er nogen af de nye der er bedre så ok. Bredden er styrket og vi skal spille mange kampe. Der vil være flere overaskelser, både positive og negative.

Bank nu lige de svenskere i tele2 !

Glen

Indlæg af Glen »

Peter Ross skrev:
-------------------------------------------------------
> Thygesen bliver denne sæsons helt store
> "overraskelse". Det er jeg også sikker på.
> Den knægt har så meget potentiale, at man tror det
> er løgn :-)
>
> Et frækt bud kunne også være Rasmus Daugaard,
> selvom han efterhånden er en ældre herre. Han
> gjorde det rigtig godt på højebacken i de sidste
> 5-7 kampe, hvor han viste noget af det, der gjorde
> Ørgaard hentede ham i AB. Jeg tror han fortsætter
> den stime af gode kampe, og sletter en hver tvivl
> om højreback-pladsen
>
> 2 spillere jeg også tror får en stor sæson er
> Anders Rasmussen og David Nielsen. Ved ikke
> hvorfor... Det er der bare et eller andet der
> siger mig :-)
>
> Peter Ross
>
> --------------------------------------------------
> ---------
> "Dictionary is the only place that success comes
> before work. Hard work is the price we must pay
> for success. I think you can accomplish anything
> if you're willing to pay the price."
>
> Citat: Vince Lombardi

Måske du for ret med DN men Anders Rasmussen?? manden kan jo ikke holde på en bold og nu hvor Magnus Kilsted har forladt FCK ligger han på nippet til at være ligaens dårligste målmand

YahooSeeker [Bot]

Glen skrev:

>
> Måske du for ret med DN men Anders Rasmussen??
> manden kan jo ikke holde på en bold og nu hvor
> Magnus Kilsted har forladt FCK ligger han på
> nippet til at være ligaens dårligste målmand
>
>
Jeg kan fortælle dig at træneren er uenig med dig, og Arved er 1. valg på kassen, fra første kamp.

YahooSeeker [Bot]

>Jeg kan fortælle dig at træneren er uenig med dig, og Arved er 1. valg på kassen, fra første kamp.<

Og jeg vil give ham ret, hvad har du i at sætte Ola på kassen? - Du har set ham i en kamp mod Brøndby hvor han godt nok stod helt kanon, men det er også det eneste, også synes jeg ikke Arved har været så dårlig som du siger.

/Damsgaard

Glen

Indlæg af Glen »

At træneren er uenig ændre ikke at han er en dårlig målmand. Kilsted var også førstevalg i FCK til han blev skadet, jeg tror ikke der er mange der er uenig i at han var ligaens dårligste målmand sidste efterår. Tidman er helt klar FCM´s bedste målmand

Besvar