Transfer Vinter 2014/2015
Re: Transfer Vinter 2014/2015
Igboun bliver! Vi har ikke været i stand til at finde en erstatning. Har sSteinlein netop fortalt tv3sport
Senest rettet af WBW 2. feb 2015, 23:01, rettet i alt 1 gang.
steinlein igennem på 3sport bekræfter at sly skal ingen steder..kunne ikke finde en erstatning for ham 
Ja Sly bliver
Michael Qureshi
Claus Steinlein siger til TV3 Sport transfertv, at Sylvester Igboun bliver i FCM. De kan ikke finde en afløser. Han bekræfter Ekstra Bladets historie om, at Igboun-bud kom fra Shanghai
Steinlein bekræfter på Tv3 Sport, at den afblæste handel er Sly til Kina!
Man var villig til at gennemføre handlen, men man kunne ikke blive enige med den top 3 af erstatninger, som man havde på blokken(har angiveligt set på 20 spillere de sidste 36 timer efter kineserne kom på banen).
God for FCM, Synd for Sly(men han ryger jo nok til sommer).
Man var villig til at gennemføre handlen, men man kunne ikke blive enige med den top 3 af erstatninger, som man havde på blokken(har angiveligt set på 20 spillere de sidste 36 timer efter kineserne kom på banen).
God for FCM, Synd for Sly(men han ryger jo nok til sommer).
Spørgsmålet er så hvordan Sly har det med endnu engang at skulle blive. Og denne gang vinke farvel til mange penge. Han klarer det yderst professionelt sidste gang, men rygterne går på at han rigtig gerne ville dette.
-
TrueWolfMidt
- Geografisk sted: 7400 Snejbjerg.
Bekræftet på bold.dkTrueWolfMidt skrev:Hvor har du det fra. Kilde. Er du sikker ?KingJohn skrev:Sly bliver, da de ikke kunne få fat i en erstatning!
Chancen for et mesterskab kan forhåbentlig motivere ham, og derudover er der næppe tvivl om, at FCM næppe står i vejen for ham til sommer.WBW skrev:Spørgsmålet er så hvordan Sly har det med endnu engang at skulle blive. Og denne gang vinke farvel til mange penge. Han klarer det yderst professionelt sidste gang, men rygterne går på at han rigtig gerne ville dette.
Steinlein sagde, at man med den gearing af truppen til foråret, så ønsker man ikke at sælge ham nu(men det lød som om at man ikke vil stå i vejen for ham til sommer)
Puha den må være tung at sluge for Sly. Han kunne angiveligt tjene 15 millioner på hans kontrakt. Det er næsten komisk så mange gange han er blevet snydt for en transfer efterhånden. Jeg håber han kommer styrket ud af det, som det var tilfældet i sommers.
Jeg kom i tanke om, at Paul Onuachu og Sonni Nattestad vist egentlig er ret gode venner. Kan det tænkes, at Paul er blevet spurgt og har foretrukket at spille sammen med Sonni, da Vejle kom på banen?
Nu så jeg ikke selv Steinlein på tv3sport. Er vinduet lukket for os nu? Nær altså lige Paul og Vejle bliver helt officielt.
Han snakkede om 1½ lejeaftale inden lukketidWBW skrev:Nu så jeg ikke selv Steinlein på tv3sport. Er vinduet lukket for os nu? Nær altså lige Paul og Vejle bliver helt officielt.
Jeg tror ikke man skal udelukke noget trods interviewet med CS. Der plejer at være masser af aktivitet omkring lukketidWBW skrev:Nu så jeg ikke selv Steinlein på tv3sport. Er vinduet lukket for os nu? Nær altså lige Paul og Vejle bliver helt officielt.
Der er en på bold.dk, der skriver, at man i Danmark ikke kan lave en klausul, der forbyder brug af lejede spillere mod ejerklubben. Hvis man vitterligt var nervøse for, at Paul ville sænke os, giver det jo en vis form for mening, at vi slog til, da Vejle kom på banen.
Lars Søndergaard har udtalt, at der var en aftale med FCK om at Pourie ikke skulle spille med dem - så den type aftaler eksisterer (det endte så med, at de fik lov til at bruge ham alligevel, da Lars ringede til Ståle en dag, hvor han var i godt humør).Acebone skrev:Der er en på bold.dk, der skriver, at man i Danmark ikke kan lave en klausul, der forbyder brug af lejede spillere mod ejerklubben. Hvis man vitterligt var nervøse for, at Paul ville sænke os, giver det jo en vis form for mening, at vi slog til, da Vejle kom på banen.
Men det var så netop også kun dét - en mundtlig aftale. Givetvis ikke en, man kan skrive ind i lejekontrakten som i England.Kent skrev:Lars Søndergaard har udtalt, at der var en aftale med FCK om at Pourie ikke skulle spille med dem - så den type aftaler eksisterer (det endte så med, at de fik lov til at bruge ham alligevel, da Lars ringede til Ståle en dag, hvor han var i godt humør).