FCK - FCM
Re: FCK - FCM
Dum fejl af Jimbo, desværre. Og Ureña kunne have smidt en kold spand vand i hovedet på dem lige efter.
Kom så! Et point sælger jeg den gerne for.
Kom så! Et point sælger jeg den gerne for.
For helv... Jim Larsen, helt upresset heade bolden i eget net, det er virkelig for ringe
En skam, for vi har ellers været bedst. Men vi skal være mere effektive, det bliver for meget småspil på den umulige bane.
En skam, for vi har ellers været bedst. Men vi skal være mere effektive, det bliver for meget småspil på den umulige bane.
-
Uldkraemmeren
Hvor er jeg træt af at se holdet lukke kagemål ind. Nu skal holdet vise klassen og score to i anden halvej. Jim Larsen kan passende score på en dødbold og så må Sly/Sisto Andersson stå for det andet.
Assistkonge HaugaardLund7400 skrev:Flot halvleg.
I ande halvleg skal vi dog have lukket ned for deres kommende assistkonge Haugaard. Jeg tror stadig på det, og skulle det ende i nederlag, taber vi pt. på en "god" måde. Men; vi vinder 3-2. Sisto, Urena, Rømer.
Ufattelig at haugaard ikke kan sparke en bold over midterstregen
Arggh!!!!!!!!!!
Hvor er det bare frustrerende...
Ved ikke hvad jeg skal sige til det her.. Vi er bare uheldige igen og igen efterhånden.
Ja, vi kunne så slet ikke følge op på en god første halvleg - og sejren til københavnerne kan der ikke indvendes noget som helst imod. Vi skaber vel ikke en reel målchance i hele kampen? Jo, en kommer jeg lige i tanke om.
Og så vælger vi nogle højst besynderlige løsninger i forsvarsspillet. Skidt omkring deres andet mål.
Nå, men lad os håbe at Benhams millioner kan trække et par kaniner op ad hatten i pausen - vi kan i hvert flad godt bruge dem.
Og så håber jeg sgu ikke Riddersholm følger op på sin lille stikpille fra pausen. Det er muligt at FCK stod langt tilbage i 1. Halvleg, men det er sgu kun fordi de har luret, at vi er vores egen største fjende, når vi laver opspilsfejl. Den kommentar er der for meget tuderi over i min bog.
/Cortez
Og så vælger vi nogle højst besynderlige løsninger i forsvarsspillet. Skidt omkring deres andet mål.
Nå, men lad os håbe at Benhams millioner kan trække et par kaniner op ad hatten i pausen - vi kan i hvert flad godt bruge dem.
Og så håber jeg sgu ikke Riddersholm følger op på sin lille stikpille fra pausen. Det er muligt at FCK stod langt tilbage i 1. Halvleg, men det er sgu kun fordi de har luret, at vi er vores egen største fjende, når vi laver opspilsfejl. Den kommentar er der for meget tuderi over i min bog.
/Cortez
Senest rettet af Cortez 7. dec 2014, 20:56, rettet i alt 2 gange.
Ja fortjent FCK vinder, kampen viser atRavnen skrev:Arggh!!!!!!!!!!
Det er I defensiven FCM tabte kampen
FCK spiller en en sørgelig omgang bold på hjemmebane, men man må også erkende at det er effektivt.
Mit største ønske i pausen er en ny målmand.
Med den pløjmark - så er alt nemt for FCK.Lund7400 skrev:FCK spiller en en sørgelig omgang bold på hjemmebane, men man må også erkende at det er effektivt.
FCM2000 skrev:Ja fortjent FCK vinder, kampen viser atRavnen skrev:Arggh!!!!!!!!!!
Det er I defensiven FCM tabte kampen
Haard kritik af Haugaard, Jim Larsen, lauridsen og
Romer
Ikke så meget at indvende mod nederlaget. Vi spillede fint i første, men anden halvleg var noget rod. Baneforholdene var under al kritik, og på en dag hvor spillet ikke fungerede, kunne vi ikke lukrere på dødbolde, da vi manglede vores bedste folk på det område (Bak, Duncan, Sparv).
Med lidt mere held/dygtighed kunne vi have udlignet enten på Urenas chance eller det ikke-dømte straffe. Men set over hele kampen skabte vi alt for få chancer.
Med lidt mere held/dygtighed kunne vi have udlignet enten på Urenas chance eller det ikke-dømte straffe. Men set over hele kampen skabte vi alt for få chancer.
-
Uldkraemmeren
Det var virkelig tyndt i dag, Andersson og Sly var helt væk og der blev taget virkelig mange dårlige beslutninger i anden halvej. Stadig 8 points foran. Til sæsonstarten har vi Sviatchenko, Duncan, Sparv og Bak med + en forstærkning. Med dem på holdet havde vi ikke tabt kampen i dag, men hevet en uafgjort i en kamp hvor marginalerne gik imod. Det er symptomatisk at Bak har været ude de eneste to gange der er tabt en kamp i dette efterår.
Senest rettet af Uldkraemmeren 7. dec 2014, 21:02, rettet i alt 1 gang.
Hold kæft en lortekamp. Synes egentlig ikke FCK er skræmmende, men de kommer til at se gode ud p.g.a.vores ufattelig mange fejl.
Det er muligt Haugård skal have chancer, men han er frygtelig svingende idag, og med sit udspil er han FCKs farligste mand.
Hvis vi overhovedet skal nå Europa skal vi have et væsentlig mere internationalt snit. Dermed mener jeg absolut bedre spillere/reserver på nogle pladser. 2 nye backs og en målmand kunne være starten.
Jeg kan efter indsatsen idag godt være nervøs for FCK.
Det er muligt Haugård skal have chancer, men han er frygtelig svingende idag, og med sit udspil er han FCKs farligste mand.
Hvis vi overhovedet skal nå Europa skal vi have et væsentlig mere internationalt snit. Dermed mener jeg absolut bedre spillere/reserver på nogle pladser. 2 nye backs og en målmand kunne være starten.
Jeg kan efter indsatsen idag godt være nervøs for FCK.