Efteråret 2014 - de andre kampe

Om FC Midtjylland og Black Wolves
Brugeravatar
Stoffer

Re: Efteråret 2014 - de andre kampe

Indlæg af Stoffer »

Ravnen skrev:Så fik FCK en dukkert mere, denne gang af HJK Helsinki. De virker ikke overvældende stærke, håber de kan trække elendigheden med sig til superligaen :mrgreen:
Jeg forestiller mig en reaktion i særligt en af to retninger. Enten betyder dette at de har fået et knæk i selvtilliden, eller også vil vi se en trods reaktion. Det bliver meget afgørende for os hvilken mental styrke deres trup besidder.

Fcmrose

Indlæg af Fcmrose »

FCK har lavet 15 mål i år i superligaen, det er unormalt få. Kun Aab, FCV og naturligvis SIF har scoret så få mål. Samtidig har FCK ikke den kværnende midtbane, som de nogle år har haft, som bare kunne blive ved med at køre på, for til sidst at nedbryde modstanderen - det ser vi ikke. Ståle håber, at Christian Poulsen kan tilføre dette element igen til spillet. Først skal han lige have styr på sine arme :D

Der er ingen tvivl om, at de vil være ekstremt opsatte imod os næste søndag i parken. Hvis vi vinder der bør FCK være ude af mesterskabskampen, så de vil komme med alt. Samtidig kan de komme med friske ben ovenpå pokalen torsdag. Spændende at se hvordan Glen prioriterer kampen i Esbjerg.

Brugeravatar
Stoffer

Indlæg af Stoffer »

Fcmrose skrev:FCK har lavet 15 mål i år i superligaen, det er unormalt få. Kun Aab, FCV og naturligvis SIF har scoret så få mål. Samtidig har FCK ikke den kværnende midtbane, som de nogle år har haft, som bare kunne blive ved med at køre på, for til sidst at nedbryde modstanderen - det ser vi ikke. Ståle håber, at Christian Poulsen kan tilføre dette element igen til spillet. Først skal han lige have styr på sine arme :D

Der er ingen tvivl om, at de vil være ekstremt opsatte imod os næste søndag i parken. Hvis vi vinder der bør FCK være ude af mesterskabskampen, så de vil komme med alt. Samtidig kan de komme med friske ben ovenpå pokalen torsdag. Spændende at se hvordan Glen prioriterer kampen i Esbjerg.
Jeg synes slet ikke der kan være tale om at FCK er ude af kampen om mesterskabet med en halv sæson tilbage, uanset om vi vinder eller ej.

Jeg synes kampen mod AAB har givet mig en større tiltro til at vi kan spille godt mod både Esbjerg og FCK uanset hvem der stiller til start. Med vores trup bør Glen ikke kunne gå galt i byen ved valg af spillere - det handler om at sætte dem op til begge kampe, hvilket i højere grad bekymrer mig. Da jeg godt kunne frygte at kampen mod Esbjerg overses, og det har Esbjerg helt sikkert kvaliteten til at straffe, uanset deres placering i ligaen.

Brugeravatar
Ravnen

Indlæg af Ravnen »

Den er meget sjov: http://www.bold.dk/nyt/staale-fcms-kano ... -plager-os
FC København-manager Ståle Solbakken erkender, at FC Midtjyllands store forspring i tabellen går ham og spillerne på.

På trods af stime er FCK fortsat hele 11 point efter førerholdet FC Midtjylland i tabellen.

- Vi ville meget gerne have tre-fire point mere på nuværende tidspunkt, men vi må ikke lade os gå på af, at et hold fra Herning har spillet en kanonsæson. De har 12 sejre og én uafgjort i 15 kampe. Det er dét, der plager både os og omgivelserne lidt – det skal det osse, men samtidig må vi holde tungen lige i munden og se på, at vores eget hold er et hold i udvikling, siger Solbakken og tilføjer:

Brugeravatar
Acebone
Geografisk sted: Viborg

Indlæg af Acebone »

men vi må ikke lade os gå på af, at et hold fra Herning har spillet en kanonsæson.
Det er en sær formulering. Jeg synes, det lugter lidt arrogant.

Brugeravatar
Lupus1999
Kontakt:

Indlæg af Lupus1999 »

Det gør det også.

Tror det hænger sammen med, at han i hans forrige periode i FCK også havde sæsoner, hvor pressen talte FCK-FCM opgørerne op, men hvor FCK ofte udspillede os og viste klassen. De satte os af i mesterskabskampen i de indbyrdes opgør, og eller når vi dummede os mod de små. Jeg tror han er indebrændt over, at han er kommet hjem til en Superliga med et super modent FCM hold, som ikke lige dummer sig i denne sæson.

Vi husker også i sidste sæson, hvor Ståle også snuppede andenpladsen i sidste spillerunde for os, så han forventede nok vi ville være gået lidt ned, og da det ikke er sket, så er han er indebrændt og har kun sit mediespin tilbage-

Brugeravatar
Ravnen

Indlæg af Ravnen »

Ja han er en stor dårlig undskyldning. Det er de andres skyld, og de er bare heldige :?

Cortez

Indlæg af Cortez »

Manden er en nar. Ved godt det ikke er konstruktivt eller bidrager synderlig til debatten - til gengæld kommer det direkte fra hjertet :D

/Cortez

nico5405

Indlæg af nico5405 »

Ståle er bare stadig bitter over han ikke fik Erik til København, det tuder han over endnu! :D

Brugeravatar
Acebone

Indlæg af Acebone »

Det ser ikke ud til, at vi ryster Randers af på denne side af jul. Irriterende godt kæmpet med 9 mand i Hobro.

Brugeravatar
Ravnen

Indlæg af Ravnen »

Randers må dog have nogle karantæner at forholde sig til, et et par kampe fremefter.

Brugeravatar
Acebone

Indlæg af Acebone »

Agesen må de efterhånden være vant til at have i karantæne.

Nå, suppe-guder. Kom nu lige med et AaB-point, så er søndagen godkendt.

Steffen am

Indlæg af Steffen am »

Karantæne til Amartey mod FCM. Kan det hjælpe på dit humør?
Er dog ikke lige på stående fod bevidst om hvor vigtig han er for FCK?

oros

Indlæg af oros »

Vi skal bare vinde i morgen - og igen på søndag. Kort og godt!

Brugeravatar
Acebone

Indlæg af Acebone »

Karantæne til Amartey er vel okay. Han har været ret vigtig for dem. Dog stadig ikke helt godt nok af AaB ikke at være lidt skarpere.

Vi må klare skidtet selv som sædvanlig.

Besvar