Transfer sommer 2014

Om FC Midtjylland og Black Wolves
Brugeravatar
Ravnen

Re: Transfer sommer 2014

Indlæg af Ravnen »

Jeg synes Marcos har vist nogle ting, som vi håbede han havde. Fx. han dybdeløb og fart, det er en tilføjelse til holdet som vi har brug for.

Men hvis han skal ligge bag Duncan, så konkurrerer han vel med både Andersson og Marco Larsen, to spillere som også gør det rigtig godt. Marco Larsen har egentlig fortjent mere spilletid. Så den er svær, i hvert fald i den position.

Så skal Marcos i stedet ses som backup for Duncan, men det vil jo kræve en ændring af vores spillestil.

Spicker

Indlæg af Spicker »

Ravnen skrev:Jeg synes Marcos har vist nogle ting, som vi håbede han havde. Fx. han dybdeløb og fart, det er en tilføjelse til holdet som vi har brug for.

Men hvis han skal ligge bag Duncan, så konkurrerer han vel med både Andersson og Marco Larsen, to spillere som også gør det rigtig godt. Marco Larsen har egentlig fortjent mere spilletid. Så den er svær, i hvert fald i den position.

Så skal Marcos i stedet ses som backup for Duncan, men det vil jo kræve en ændring af vores spillestil.
Han bliver vist også mere betragtet som gardering på kanten end pladsen bag angriberen. Han har farten til det kan man sige ;)

tgjensen

Indlæg af tgjensen »

Ravnen skrev:Så skal Marcos i stedet ses som backup for Duncan, men det vil jo kræve en ændring af vores spillestil.
Var det ikke også det, Riddersholm ville bruge ham til? En angriber, der passede til en anden måde at spille på,så vi har noget noget taktisk fleksibilitet, i stedet for at være afhængig af en stor targetmand oppe foran.

Brugeravatar
Ravnen

Indlæg af Ravnen »

tgjensen skrev:
Ravnen skrev:Så skal Marcos i stedet ses som backup for Duncan, men det vil jo kræve en ændring af vores spillestil.
Var det ikke også det, Riddersholm ville bruge ham til? En angriber, der passede til en anden måde at spille på,så vi har noget noget taktisk fleksibilitet, i stedet for at være afhængig af en stor targetmand oppe foran.
Jo det mener jeg også det var. Så på den måde burde der være plads til ham. Paul må nok på leje et års tid i Hobro, han har bedst af at få nogle kampe og mål :-)

Brugeravatar
Lupus1999
Kontakt:

Indlæg af Lupus1999 »

Acebone skrev:
Lupus1999 skrev:Måske ind med en ny højreback.
Baks skadesfrekvens in mente, ville det give mening. På den anden side er vores backup i højre side vel bedre end i venstre, så på den baggrund skulle man vel investere i en venstreback. Hvis Lauridsen går i stykker, ser det ikke helt godt ud.
Du mener ikke at Frederik Møller er en bedre gardering på venstrebacken, end en omskolet midtbanespiller Andre Rømer er til højre back?

Frederik Møller har med de indskiftninger og de reserveholdskampe jeg har set faktisk næsten spillet Jesper Lauridsen af. Frederik Møller tror jeg snupper venstre backen efter vinterpausen eller senest til vinter.

Jesper BW1100

Indlæg af Jesper BW1100 »

Synes nu Lauridsen har gjort et overordentligt stærkt indtryk her i efteråret. Så ser ingen tegn på at han skulle være i nærheden af at miste pladsen.

Brugeravatar
Acebone
Geografisk sted: Viborg

Indlæg af Acebone »

Lupus1999 skrev:Du mener ikke at Frederik Møller er en bedre gardering på venstrebacken, end en omskolet midtbanespiller Andre Rømer er til højre back?
Nej, faktisk ikke. Rømer er efterhånden spillet varm nu, og jeg synes egentlig, han har gjort det godt - minus FCN-kampen, hvor han defensivt var prisgivet over for Joshua John, men det var ikke kun hans fejl.
Lupus1999 skrev:Frederik Møller har med de indskiftninger og de reserveholdskampe jeg har set faktisk næsten spillet Jesper Lauridsen af. Frederik Møller tror jeg snupper venstre backen efter vinterpausen eller senest til vinter.
Reserveholdskampe er meget fint, men Møller har vel reelt kun spillet back to gange i Superligaen:

http://www.superstats.dk/kampe/4392

http://www.superstats.dk/kampe/4494

Med det niveau, Lauridsen har holdt indtil videre, ser jeg ikke umiddelbart Møller overtage pladsen. Med mindre, der kommer en skade i spil.

TrueWolfMidt
Geografisk sted: 7400 Snejbjerg.

Indlæg af TrueWolfMidt »

Acebone skrev:
Lupus1999 skrev:Du mener ikke at Frederik Møller er en bedre gardering på venstrebacken, end en omskolet midtbanespiller Andre Rømer er til højre back?
Nej, faktisk ikke. Rømer er efterhånden spillet varm nu, og jeg synes egentlig, han har gjort det godt - minus FCN-kampen, hvor han defensivt var prisgivet over for Joshua John, men det var ikke kun hans fejl.
Lupus1999 skrev:Frederik Møller har med de indskiftninger og de reserveholdskampe jeg har set faktisk næsten spillet Jesper Lauridsen af. Frederik Møller tror jeg snupper venstre backen efter vinterpausen eller senest til vinter.
Reserveholdskampe er meget fint, men Møller har vel reelt kun spillet back to gange i Superligaen:

http://www.superstats.dk/kampe/4392

http://www.superstats.dk/kampe/4494

Med det niveau, Lauridsen har holdt indtil videre, ser jeg ikke umiddelbart Møller overtage pladsen. Med mindre, der kommer en skade i spil.
Ja eller en karantæne.
Personligt har jeg ikke været den store Jesper Lauridsen fan, men han skal virkelig have ros. Han har bare gjort det så godt efter hans ophold i Hobro og hjemvenden til Fcm og jeg mener, at han på nuværende tidspunkt er næsten lige så god som Jesper Juelsgaard var. Fortsæt endelig det gode spil og læg gerne på, især asisterne vil vi gerne have flere af :oops:

DenLange
Geografisk sted: Silkeborg, Jylland

Indlæg af DenLange »

Jesper L. har virkelig gjort indtryk på mig i denne her sæson :) Han bliver stor indenfor de næste par sæsoner - og bliver med tiden bedre og bedre.

Igboun
Geografisk sted: København

Indlæg af Igboun »

Jeg vil mene at Lauridsen med hans alder og antal kampe (44 kampe/ 23år) er bedre en Julesgaard på et tilsvarende tidspunkt. Jeg erindrer mange meget ringe kampe fra Julle's side rent defensivt i de første to sæsoner han var på holdet. Jeg erindrer også mange herinde der mente at han aldrig ville nå niveau. :idea:

Selv har jeg selv på stadion og på TV haft samme 'skarpe' syn på Julle. Så jeg har det godt med Lauridsen og hans niveau. Han skal nok blive en superliga profil. ;)

Brugeravatar
Hekler

Indlæg af Hekler »

Han har som den eneste fuld tid så det er nok ikke fordi han er truet på sin plads, selvom en meget ærgerrig Frederik Møller gerne ville det anderledes.
Nogen kaster med brosten, andre kaster håndtegn.
Jeg nøjes bare med at kaste skygge.
/Hekler

Jesper BW1100

Indlæg af Jesper BW1100 »

http://m.bt.dk/superligaen/akharraz-er- ... han-afvist

Det eneste jeg har at sige er et stort velmenende tak til Osama for afvisningen. Så gør vi dig en tjeneste en anden gang.......!

Uldkraemmeren

Indlæg af Uldkraemmeren »

Jesper BW1100 skrev:http://m.bt.dk/superligaen/akharraz-er- ... han-afvist

Det eneste jeg har at sige er et stort velmenende tak til Osama for afvisningen. Så gør vi dig en tjeneste en anden gang.......!
. Jeg kan slet ikke se at Akharraz vil kunne få spilletid med Sly, Hassan og Sisto foran sig i køen og med Ashiru som reserve. Det kan selvfølgelig have været i forbindelse med et eventuelt salg af Sly og før Benham tog over.

Brugeravatar
Kent

Indlæg af Kent »

Uldkraemmeren skrev:
Jesper BW1100 skrev:http://m.bt.dk/superligaen/akharraz-er- ... han-afvist

. Jeg kan slet ikke se at Akharraz vil kunne få spilletid med Sly, Hassan og Sisto foran sig i køen og med Ashiru som reserve. Det kan selvfølgelig have været i forbindelse med et eventuelt salg af Sly og før Benham tog over.
Jeg tror helt sikkert, at det er pre-Benham. Både Pione og Sly var nærmest med sikkerhed blevet solgt, og så så det lidt tyndt ud på kanterne. Som tingene udviklede sig, var det fint at han ikke kom, for han ville bare være utilfreds fyld i truppen.

Brugeravatar
Acebone
Geografisk sted: Viborg

Indlæg af Acebone »

Puha, ja. Akharraz ville ikke få spilletid nu da.

Jeg er med på, at han var frustreret og bare ville væk fra det hele, men jeg kan ikke undgå at synes, det er lidt vanvittigt, han har sagt nej til Midtjylland, Silkeborg og FSV Frankfurt. Jeg tror ikke, der kommer tilbud fra den hylde igen. Men det er han måske okay med; måske vil han bare til en mindre klub i København og have et job ved siden af.

Det er lidt spild af talent. Men forhåbentlig er det slut med, at vi skal prøve at samle den slags spillere op (som Morten Nielsen). Det er meget svært at lykkes med det.

Låst