Udlejede spillere

Om FC Midtjylland og Black Wolves
oros

Udlejede spillere

Indlæg af oros »

Hvor mange spillere har FCM egentlig udlejet til hvem og hvor længe?

I Hobro har vi Hvilsom resten af efteråert, Lauridsen og Bøge. Flere?

Jeg har en mindre meningsudveksling med en gut, der mener, at Hobro som FCM's 'satelitklub' kommer temmelig let til succesen. Han hører til dem, der har det lidt 'ondt', når det går godt i det Midtjyske ;)

Nå, - nogen der kan hjælpe med at opfriske min hukommelse?

nico5405

Re: Udlejede spillere

Indlæg af nico5405 »

Bøge er ikke FCM spiller, det er langtid siden han stoppede :)

Spicker

Indlæg af Spicker »

Som du selv skriver har vi Lauridsen og Hvilsom i Hobro hvor Bøge og Rasmus Lauritsen er tidligere Fcm spillere.
Derudover har vi Morten Koch og Mads Pedersen i Lyngby.

Grunden til at vi har mange nuværende og tidligere Fcm spillere i Hobro er jo nok Jonas Dal der er tidligere reserveholds træner i fcm ;)

oros

Indlæg af oros »

nico5405 skrev:Bøge er ikke FCM spiller, det er langtid siden han stoppede :)
Ok, der kan man bare se. - Og her går man og tror, man har styr på det!

Så Dal ansættes reelt efter endt lejekontrakt, Hvilsoms leje udløber også og så er der Lauridsen tilbage. Men hans kontrakt udløber måske også?

Ja, ja - så er der ikke meget 'satelitklub' over det.....

oros

Indlæg af oros »

Spicker skrev:Som du selv skriver har vi Lauridsen og Hvilsom i Hobro hvor Bøge og Rasmus Lauritsen er tidligere Fcm spillere.
Derudover har vi Morten Koch og Mads Pedersen i Lyngby.

Grunden til at vi har mange nuværende og tidligere Fcm spillere i Hobro er jo nok Jonas Dal der er tidligere reserveholds træner i fcm ;)
Tak for hjælpen. se ovenstående

Spicker

Indlæg af Spicker »

Jeg syntes da vi skal have lidt gang i den her tråd igen. Pt er vores spillere på udleje:

Isaac Oliseh er igen blevet udlejet til Thisted. Jeg tror helt ærligt han bliver i Thisted eller et sted i divisionerne efter lejeaftalen er slut da hans kontrakt udløber til jul.
http://www.bold.dk/nyt/thisted-lejer-igen-oliseh

Oliver Korch er blevet udlejet til Hobro hvor han skal konkurrere om pladsen som 2. målmand kunne jeg forestille mig. Fint nok med Oliver der kan snuse til en målmandskamp hvor han er lidt tættere på start-11 end han er her i midtjylland. Håber han kommer forstærket tilbage evt. med nogle pokalkampe i baggagen.
http://www.bold.dk/nyt/hobro-lejer-i-fc-midtjylland

Sonni Nattestad er blevet udlejet til Horsens hvor han fik debut mod AB i weekenden. Han er allerede blevet rost inde på Ach's forum og er umiddelbart gået direkte ind i deres start-11. Jeg tror han får masser af spilletid og forhåbentligvis også et mål eller to da han virker over niveau i luftstyrke ifht. niveauet i 1. div.
http://www.bold.dk/nyt/fcm-nattestad-ka ... ring-i-ach

Er der nogen jeg har glemt og er der andre i gerne ser komme på lejeaftaler?

Densestar7430

Indlæg af Densestar7430 »

Personligt håber jeg på at vi udlejer store Paul (Evt. Silkeborg?), og så henter en angriber ind der er 100% klar hvis Duncan skulle rende ind i skader.

Brugeravatar
Acebone
Geografisk sted: Viborg

Indlæg af Acebone »

Uha, nej, lad da endelig Silkeborg rådne op uden mål.

Paul har i mine øjne været en klasseindskifter omstændighederne taget i betragtning i denne sæson. Det er muligt, han er kluntet, men modstanderne ved så heller ikke, hvad de skal gøre ved ham. Det skaber uro - for det meste positivt (ja, jeg så godt straffesparket).

Jeg synes klart, vi skal beholde Paul.

Densestar7430

Indlæg af Densestar7430 »

Acebone skrev:Uha, nej, lad da endelig Silkeborg rådne op uden mål.

Paul har i mine øjne været en klasseindskifter omstændighederne taget i betragtning i denne sæson. Det er muligt, han er kluntet, men modstanderne ved så heller ikke, hvad de skal gøre ved ham. Det skaber uro - for det meste positivt (ja, jeg så godt straffesparket).

Jeg synes klart, vi skal beholde Paul.
Jeg er helt enig i at han er en god sub at have, men hvis duncan skulle blive skadet, så mener jeg ikke han er god nok til at tage over.

Især hvis vi kommer i EL, så synes jeg at det ser meget tyndt ud oppe foran.

Brugeravatar
Kent

Indlæg af Kent »

Sonni Nattestad har netop scoret til 2-1 for Horsens mod GF (første mål scoret af Jude). Godt at se, at han har succes.

Brugeravatar
Acebone
Geografisk sted: Viborg

Indlæg af Acebone »

Det kører da for Nattestad. Er det ikke anden kamp i træk, han scorer?

Også lidt sjovt, vi stadig kan gøre ondt på GF.

974

Indlæg af 974 »

Kent skrev:Sonni Nattestad har netop scoret til 2-1 for Horsens mod GF (første mål scoret af Jude). Godt at se, at han har succes.
Bold.dk nævner nu også at han ikke så for godt ud ved AGF´s mål :-)

Men man kan jo godt have det lidt godt når AGF bliver slået af FCM relationerne ;-)

Besvar